Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Slutt å loot folk så løser du 3 av problemene dine =) De har sjeldent noe særlig med penger uansett, og penger er ikke utrolig viktig heller. Også, når det gjelder looting av kister (og aktivering generelt) så kan du holde knappen inne og bare dra siktet over dem så åpnes de så lenge du sveipa over det riktige området. Det føles faktisk bedre enn vanlige spill hvor man må løpe opp til kista og vente på at man får lov til å trykke. Du bare holder knappen inne og beveger deg raskt forbi, og siden det ikke er noen loot animasjon for kister så stopper du ikke opp heller.

 

Jeg vet ikke hvordan du spiller spillet, men for meg er penger utrolig viktig ihvertfall. Det tar evigheter å få de gode våpene hvis man ikke har penger, dessuten trenger man det til ekstra utstyr på våpene. Jeg bruker også en del penger på ammo, da det er mye som man ikke finner når man etterhvert får flere våpen.

 

Jeg looter som et helvete, og har kommet langt i spillet, og har forsatt masse å kjøpe, og abselutt ikke mye penger på bok. Jeg hadde hatt mye mindre hvis jeg ikke hadde lootet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvordan du spiller spillet, men for meg er penger utrolig viktig ihvertfall. Det tar evigheter å få de gode våpene hvis man ikke har penger, dessuten trenger man det til ekstra utstyr på våpene. Jeg bruker også en del penger på ammo, da det er mye som man ikke finner når man etterhvert får flere våpen.

 

Jeg looter som et helvete, og har kommet langt i spillet, og har forsatt masse å kjøpe, og abselutt ikke mye penger på bok. Jeg hadde hatt mye mindre hvis jeg ikke hadde lootet..

 

Hvis du låser opp en god del tårn så får du tilgang til bra nok gratis våpen ganske fort. Mesteparten av pengene mine har gått til å kjøpe kart. Dersom du kjøper deg noen collectible kart og samler litt ting så vil du også få tilgang til "supervåpen". Og selv om de koster en slump så kommer du ikke til å bytte dem ut noen gang. Ellers så har jeg fått mesteparten av pengene mine fra kister (igjen, har kart så jeg vet alltid hvor de er) og som jeg allerede snakka om så er de raske og enkle å loote. De har også for det meste mer penger, og alltid noe annet trash du kan selge seinere. Har stort sett alltid hatt bra med penger i lommeboka, utenom like etter når jeg har låst opp ett nytt supervåpen.

Lenke til kommentar

Slutt å loot folk så løser du 3 av problemene dine =) De har sjeldent noe særlig med penger uansett, og penger er ikke utrolig viktig heller. Også, når det gjelder looting av kister (og aktivering generelt) så kan du holde knappen inne og bare dra siktet over dem så åpnes de så lenge du sveipa over det riktige området. Det føles faktisk bedre enn vanlige spill hvor man må løpe opp til kista og vente på at man får lov til å trykke. Du bare holder knappen inne og beveger deg raskt forbi, og siden det ikke er noen loot animasjon for kister så stopper du ikke opp heller.

Takk, skal prøve det.

Har merket at noen ganger hopper han over animasjonen, men trodde det var pga det stod en bil eller noe annet på kroppen.

Men jeg kommer nok bare til å slutte med å loote folk, kun holde meg til kister.

Lenke til kommentar

Har spilt det litt nå, og er noen par ting jeg reagerer på.

  • Det skulle gått an å kutte ut den animasjonen for å loote. I f.eks Dead Island så kom det en mod eller patch som gjørde at det var instant. [/quote]

 

Enig med resten av posten din, men når det gjelder dette, så er det jo meningen at det skal ta litt tid og være litt risikabelt å loote/skinne. Liker at en har hjertet i halsen når en må dykke ned for å skinne en hai mens en vet kameratene svømmer rundt ikke så veldig langt vekke...

Lenke til kommentar

Enig med det som sies om grafikken, den er rett og slett ikke så bra. Nå når spill som arma 3, watch dogs, og andre kommer neste år etc vil jo far cry 3 nærme seg å være utdatert m.tanke på grafikk.

 

Etter det eg har sett av Arma 3 så er ikke grafikken så enormt mye høyere enn den er på Arma 2. Mulig eg tar feil, men utifra video er det ikke enorme forskjeller, bare de optimalisere det skikkelig....

Lenke til kommentar

Folk ser forskjellig på grafikk. Crysis 1 f.eks har noen teknologier ekstra som motoren benytter men Far cry 3 er bedre visuelt sett pga detaljnivået og kartdesignet generelt. Man føler man er på en levende tropisk øy. Alt fra insekter, fugler til fisker og rovdyr lever på den øya og reagerer på andre livsformer dynamisk.

 

Det dem har fått til er rett og slett fantastisk. Animasjonene på dyrelivet er helt utrolig også og alt dette kombinert med herlig gameplay, kanskje noe av det beste jeg har sett I et FPS spill så blir det underholdning :D

Lenke til kommentar

Jeg har ganske blandede følelser, jeg synes ikke det føles så epic ut og er ikke mye challenge i spillet, jeg spiller på vanskeligste. fikk de fleste skinn på noen timer, og hadde alle våpenene jeg ville ha like etter. Teit at man ikke kan customise f.eks AK'n... Og synes ikke det som utvikler seg i storyen er spennende, annet en utviklingen til Jason og hvordan Vaas er og sånt. Lite våpen også.

Lenke til kommentar

Det er jeg helt enig i! Man får de beste våpene etter noen få timer så er det liksom stopp! Skulle godt ønske det var dobbelt så mange våpen til!

Med mindre du gjorde noen veldig spesifikke ting de første timene så har du ikke fått de beste våpna :p

 

Ett lite hint til alle som spiller, ta en god titt på den statistikk-sida som er først i håndboka. Spillet forklarer den aldri, men det er noe litt viktig info der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...