Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Ja de som ikke likte 2'n kommer ikke til å like 3'n. Mye av ulempene fra 2'n er også overført til 3'n, som pirater som spawner rett bak ryggen, etter du har ryddet en vaktpost. Ensformige sideoppdrag som du må ta for å kunne oppgradere utstyret ditt.

 

De har gått et steg tilbake mtp navigasjon. i 2'n så slo du opp et kart og bladde i selve spillet. Men i 3'n får du opp et fullskjerm. Det bryter liksom flyten.

 

De har også fjernet våpen som kan bli ødelagt under kamp noe som er litt synd. Jeg mener det gir en liten spenningfaktor om å plukke opp et tilfeldig våpen midt i kampens hete.

 

A.I. er mer idiotisk i 3 som i 2. oppfører seg nærmest som hjernedød zombie med å springer mot deg bare for å få en kule i tryne. For ikke snakke om hvordan de kommer stormende med bil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde de gikk bort fra always on DRM? Ingen andre Ubisoft-spill som har det lenger. At spillet fryser om man trykker esc når serverne deres er nede er rett og slett så inni granschauen patetisk at jeg ikke har ord for det. Nå holder jeg fortsatt på med Assassin's Creed 3 heldigvis (som ikke har problemer med slikt tull), men det er prinsippet som teller.

Nå er jeg glad for at jeg har lastet ned spillet.

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke trekke våpenet mitt når jeg var i "start-landsbyen", så at alle kan drepes er feil slik jeg opplevde det. Sett bort fra det virker det som både dyr og fiender finnes i endeløse mengder, men at om man denne gang tar over utposter så forblir de vennelige. I Far Cry 2 dukket vaktene opp innen kort tid igjen, det er vel helst det man tenker på.

Lenke til kommentar

Men at man er nødt til å lage en konto på steam når man har kjøpt spillet andre steder som GamersGate, Direct2Drive eller til og med i butikk er helt greit?

 

En skal være imponerende glad i å krangle på internett for å klare å konstruere en så komplett meningsløs og ulogisk konklusjon etter å ha lest mitt innlegg... gratulerer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fantastisk spill, men uplay (og ubisoft) er så ufattelig irriterende. Det gir ingen mening at man skal være nødt til å lage seg en egen uplay-konto når man har kjøpt spillet på steam. Dobbel-drm og dobbel avhengighet av servere som må være oppe for å få spilt single-player er så meningsløst som det kan få blitt.

 

Hvordan er det mulig at store deler av spillbransjen ikke skjønner hvordan de skyter seg selv i foten med dette våset? Det blir som å gå i butikken og handle og ha valget mellom å betale eller snike seg ut bakveien. Bakveien er det ingen som passser på, men velger man å betale så står det et par butikkansatte ved kassen og slår deg i ansiktet med jevne mellomrom som straff for at du velger å betale for deg.

Kom inn hit for å skrive akkurat det samme. Akkurat det samme med Origin og EA. Har nå alle spillene mine på Steam med unntak av to, Far Cry 3 og Battlefield 3 som begge ligger på hver sin spill-launcher.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har skjønt så bufrer den bare videosignalet ut til skjermen slik at det blir en mer gjevn flyt i spillet FPS-messig. Skjermkortet får litt mer tid til å prosessere saker og ting. Det blir litt delay mellom input og output, noe som ikke er så hensiktsmessig i et spill som dette.

 

Har selv stilt den inn på 2.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Kan hende jeg spør litt dumt, men jeg har rett og slett ikke funnet ut hvordan man kan sette våpen inn i våpenmenyen. Når jeg er i butikken står det at jeg eier våpnene, men jeg klarer ikke å utstyre meg med de. Noen som kan fortelle meg hvordan?

 

Du trykker jo bare på Equip, og da kommer det opp en meny, et slags hjul med 4 våpen. Så må du trykke på plassen der våpenet ikke har lås over seg, hvis det har lås betyr det at du ikke har plass og må oppgradere for å få det.

Lenke til kommentar

På hvilken måte? Du klager over at vi må ha UPlay-konto for å spille, men de aller fleste hyller Steam for å gjøre akkurat det samme? Du er dobbeltmoralen der?

 

Mener du alvorlig at jeg skal beskyldes for dobbeltmoral og svare for hva "de aller fleste" gjør når jeg selv overhodet ikke har uttrykt noe i nærheten av det du syter over?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Håper de fikser connection i MP delen, har hatt veldig lite problemer i forhold til veldig mange, Spilt 17 Team Deathmatch, dårlig connection i kanskje 4-5 stk. Så håper de fikser det, når det funker er det utrolig moro faktisk. Overrasket. Leaderboards virker også litt bugget, lvl 31. Men er ikke på topp 100 en gang på leaderboards. kan filtere etter lvl, hadde vært top 20 om eg faktisk hadde kommet på listen.,

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...