Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet såvidt spillet i går og det virker veldig lovende. Mye forskjellig som foregår. Spiller for tiden også Assassins Creed 3 og det er artig å se hvor mye likheter Farcry 3 har med AC3. Helt klart mye inspirasjon som har blitt hentet derfra. Litt leit at stemningen er mye mer Farcry2 enn Farcry1 (hvertfall sålangt) men det får så være.

Lenke til kommentar

Jeg trodde de gikk bort fra always on DRM? Ingen andre Ubisoft-spill som har det lenger. At spillet fryser om man trykker esc når serverne deres er nede er rett og slett så inni granschauen patetisk at jeg ikke har ord for det. Nå holder jeg fortsatt på med Assassin's Creed 3 heldigvis (som ikke har problemer med slikt tull), men det er prinsippet som teller.

 

 

En løsning er å sette "Uplay" i offline modus. Da virker spillet, men achivements etc gjør det kanskje ikke.

Det ble spillbart, men er jo ingen god løsning på sikt.

http://forums.ubi.co...e-is-unplayable

Ganske festlig egentlig, de straffer bare spillerne som er i online mode? Det må da være en bug at spillet fryser sånn.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Fantastisk spill, men uplay (og ubisoft) er så ufattelig irriterende. Det gir ingen mening at man skal være nødt til å lage seg en egen uplay-konto når man har kjøpt spillet på steam. Dobbel-drm og dobbel avhengighet av servere som må være oppe for å få spilt single-player er så meningsløst som det kan få blitt.

 

Hvordan er det mulig at store deler av spillbransjen ikke skjønner hvordan de skyter seg selv i foten med dette våset? Det blir som å gå i butikken og handle og ha valget mellom å betale eller snike seg ut bakveien. Bakveien er det ingen som passser på, men velger man å betale så står det et par butikkansatte ved kassen og slår deg i ansiktet med jevne mellomrom som straff for at du velger å betale for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk spill, men uplay (og ubisoft) er så ufattelig irriterende. Det gir ingen mening at man skal være nødt til å lage seg en egen uplay-konto når man har kjøpt spillet på steam. Dobbel-drm og dobbel avhengighet av servere som må være oppe for å få spilt single-player er så meningsløst som det kan få blitt.

 

Hvordan er det mulig at store deler av spillbransjen ikke skjønner hvordan de skyter seg selv i foten med dette våset? Det blir som å gå i butikken og handle og ha valget mellom å betale eller snike seg ut bakveien. Bakveien er det ingen som passser på, men velger man å betale så står det et par butikkansatte ved kassen og slår deg i ansiktet med jevne mellomrom som straff for at du velger å betale for deg.

 

Dette stusset jeg på også og ble lettere oppgitt egentlig. Kjøpte spillet på Steam og gleda meg bare til å starte opp spillet men, så dukker Uplay opp og jeg får beskjed om at jeg må opprette en konto for å få spilt spillet. Det er som du sier, hva er grunnen og meningen med at man må ha en Uplay-konto når man har kjøpt spillet via Steam?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Ble fullstendig lei av spillet etter rundt 3 timer. Jeg er skuffet over min egen reaksjon siden jeg hadde gledet meg lenge. Fikk en følelse av at jeg egentlig hadde sett bredden av spillet innen en time. Jeg gjorde litt story, så rett over på radiotårnene (Assassin's Creed style), frigjøring av utpostene og litt generell utforsking. Så ble det bare mer av det samme etter det. I noen ytterst få spill blir jeg kvalm av feks bilkjøring, og dette spillet utløste kvalme/reisesyke hos meg dessverre. Etter å ha slaktet hundrevis av rødkledde generiske banditter og et stort mangfold av aggressive dyreflokker fikk jeg nok og har avinstallert spillet med ingen prominent følelse av at det er noe jeg behøver påfyll av hva angår Far Cry 3.

 

Spillet har fått god omtale i media så dette var nok bare et bomkjøp for mitt vedkommende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har bare testet spillet i ca.1 time så jeg skal ikke si så mye om gameplayet her, men det jeg derimot ønsker å si noe om er at dette spillet fremstår for meg som kroneksempelet på at vi trenger en ny generasjon konsoller. Er dette spillet virkelig i HD? For det ser nesten ikke slik ut. Framerate'n er dårlig og det er flust av tearing i bilde. Jeg snakker nå om Xbox 360 versjonen, men etter hva jeg har hørt er det bortimot likt på PS3. Ser også at en del PC spillere ikke er helt fornøyd med grafikken her, sikkert fordi PC'n sliter med dårlige porteringer fra de eldgamle konsollene.

 

Jeg vil ha NYE konsoller NÅ !! Nei, jeg tenker ikke på Wii U da den er omtrent er på samme nivå som PS3 og Xbox 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...