Gå til innhold

FarCry 3 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger hjelp: Lasta ned Far cry 3 fra steam, men når jeg skulle velge helt på starten av nedlastinga (Rett etter jeg hadde kjøpt) så kom det opp to bokser jeg kunne krysse av, klarte å krysse av Kun Far cry3 og ikke Far cry 3 Editor i itillegg, så nå har jeg jo ikke editoren!? finner ikke ut av hvordan jeg laster den ned heller:L noen ideer?

TAKK :D

Lenke til kommentar

Trenger hjelp: Lasta ned Far cry 3 fra steam, men når jeg skulle velge helt på starten av nedlastinga (Rett etter jeg hadde kjøpt) så kom det opp to bokser jeg kunne krysse av, klarte å krysse av Kun Far cry3 og ikke Far cry 3 Editor i itillegg, så nå har jeg jo ikke editoren!? finner ikke ut av hvordan jeg laster den ned heller:L noen ideer?

TAKK :D

 

Gjorde akkurat det samme, men fant ut at jeg hadde editoren allikevel. Du finner den her:

 

C/Programfiler (x86)/Steam/steamapps/common/Far Cry 3/Bin/FC3Editor

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle teste Multiplayer nå, men er det helt ødelagt eller? Ikke et eneste spill ville starte etter å ha prøvd sånn 10 forskjellige lobbyer og ventet sånn 3-5 min på hver. Står at det mangler en spiller, men det kommer mange flere inn men ingenting skjer. Urolig dårlig!

 

Problemer, men skulle fikse connection og Lobbyene i patch 1.01 som skal ha kommet til release. Men merker ingen forskjell

Lenke til kommentar

Ble fullstendig lei av spillet etter rundt 3 timer. Jeg er skuffet over min egen reaksjon siden jeg hadde gledet meg lenge. Fikk en følelse av at jeg egentlig hadde sett bredden av spillet innen en time. Jeg gjorde litt story, så rett over på radiotårnene (Assassin's Creed style), frigjøring av utpostene og litt generell utforsking. Så ble det bare mer av det samme etter det. I noen ytterst få spill blir jeg kvalm av feks bilkjøring, og dette spillet utløste kvalme/reisesyke hos meg dessverre. Etter å ha slaktet hundrevis av rødkledde generiske banditter og et stort mangfold av aggressive dyreflokker fikk jeg nok og har avinstallert spillet med ingen prominent følelse av at det er noe jeg behøver påfyll av hva angår Far Cry 3.

 

Spillet har fått god omtale i media så dette var nok bare et bomkjøp for mitt vedkommende.

 

Lenge letet etter noe/noen som kunne sette ord på min opplevelse i Far Cry 3 uten å virke som et troll eller lignende. Spillet har jo sanket ros men fortsatt sitter jeg her å storkoser meg med Conquest of Elysium 3 på steam med både stortittler som Far Cry 3 og Assassins Creed 3 på harddisken(though gjennomførte AC 3)

Lenke til kommentar

Lenge letet etter noe/noen som kunne sette ord på min opplevelse i Far Cry 3 uten å virke som et troll eller lignende. Spillet har jo sanket ros men fortsatt sitter jeg her å storkoser meg med Conquest of Elysium 3 på steam med både stortittler som Far Cry 3 og Assassins Creed 3 på harddisken(though gjennomførte AC 3)

 

Nå er vel Conquest of Elysium et helt annet spill enn de du nevner under der.

Lenke til kommentar

Helt sykt hvor levende og vakker denne øya er. Minner meg om Read Dead i detaljnivå. Koser meg gløgg ihjel med dette spillet mellom alt skolearbeidet. Klar kandidat til GOTY for min del.

 

Apropo levende, leker meg i editoren nå, og det er morsomt å se hvordan dyr angriper hverandre. Plasserte en tiger og buffelo ved siden av hverandre, og tigeren hopper på buffolen umiddelbart og ruller rundt, og dreper den. Fantastisk :)

Lenke til kommentar

Samme her. Tror ikke jeg har sett noe bedre detaljnivå og vakre landskaper I noen spill før og det I kombinasjon med heftig AI hvor du kan gjømme deg I vegetasjon og jakte på dyr som oppfører seg naturtro.

 

Rett og slett rått. Kommer til å spille dette spillet fortsatt om 1år ser jeg for meg. Eneste jeg håper på er at dem adder 100% av øya I COOP så folk kan stunte og ha det morro sammen.

Lenke til kommentar

Ikke lett å bli klok på anmeldelsene her, for eks Rev3Games kårer det til åretsspill (

mens PressFire gir det en slunken 3`er(http://www.pressfire.no/anmeldelser/PC/6139/Far-Cry-3)

 

Har bare fått spilt i ett par timer men etter det jeg har sett hittil så tror jeg vel kanskje det er PressFire og ikke spillet det er noe galt med :)

 

Og de gir sikkert samtlige call of duty spill 5 eller bedre...

Lenke til kommentar

Etter å spilt ganske mange timer så føles ikke grafikken så fantastisk lengre som helt i begynnelsen. Mange plasser og ting med svært dårlig textures. Er også litt rart å se alle planter du kjører over kommer inni bilen. :p

 

Angående fysikken så skuffer spillet veldig mye! Mulig det har noe med konsollene å gjøre at fysikken ikke er bedre? Ser mange ganger for meg hvordan dette spillet hadde vært med en fysikk alla første Crysis hadde, sykt hadde det vært!

 

Ellers storkoser jeg meg veldig med spillet! :)

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Har spilt det litt nå, og er noen par ting jeg reagerer på.

  • Hitbox eller den du må sikte på for å f.eks gå inn i en bil er altfor liten. Samme med hvis du skal loote/skinne.
  • Det at jeg veldig ofte bytter våpen istedenfor å loote folka er også noe som er irriterende. Kunne ønskt det var ett enkelt trykk for å loote, og holde inne for å loote våpen. Nå er jo "hold e" det samme for å loote og plukke opp våpen.
  • Få skinns på NPC, mange er kliss lik hverandre.
  • Det skulle gått an å kutte ut den animasjonen for å loote. I f.eks Dead Island så kom det en mod eller patch som gjørde at det var instant.
  • Lydene på bilene og noen våpen høres veldig rar ut.

 

Positive ting med spillet.

  • Utrolig vakkert spill.
  • Hanggliding er fantastisk.
  • Pil&bue er artig å bruke
  • Bilkjøringen er alright.
  • Bra voiceactors og så langt en spennende historie.
  • Spillet er vel verd pengene.
  • AI er ikke så fryktelig hjernedød.

Lenke til kommentar

Koser meg stort med spillet så langt.

Vaas er en glimrende karakter, øya er stappfull av ting å gjøre, og ain er faktisk ganske bra.

 

Det artigste jeg har sett så langt var en bjørn som jaget en tiger som jaget en hjort. Lurte veldig på hva det var som lagde den lyden som kom gjennom krattet. Viser seg at det var 3 dyr i et tog. :D

Lenke til kommentar

Har spilt det litt nå, og er noen par ting jeg reagerer på.

  • Hitbox eller den du må sikte på for å f.eks gå inn i en bil er altfor liten. Samme med hvis du skal loote/skinne.
  • Det at jeg veldig ofte bytter våpen istedenfor å loote folka er også noe som er irriterende. Kunne ønskt det var ett enkelt trykk for å loote, og holde inne for å loote våpen. Nå er jo "hold e" det samme for å loote og plukke opp våpen.
  • Få skinns på NPC, mange er kliss lik hverandre.
  • Det skulle gått an å kutte ut den animasjonen for å loote. I f.eks Dead Island så kom det en mod eller patch som gjørde at det var instant.
  • Lydene på bilene og noen våpen høres veldig rar ut.

Positive ting med spillet.

  • Utrolig vakkert spill.
  • Hanggliding er fantastisk.
  • Pil&bue er artig å bruke
  • Bilkjøringen er alright.
  • Bra voiceactors og så langt en spennende historie.
  • Spillet er vel verd pengene.
  • AI er ikke så fryktelig hjernedød.

 

Slutt å loot folk så løser du 3 av problemene dine =) De har sjeldent noe særlig med penger uansett, og penger er ikke utrolig viktig heller. Også, når det gjelder looting av kister (og aktivering generelt) så kan du holde knappen inne og bare dra siktet over dem så åpnes de så lenge du sveipa over det riktige området. Det føles faktisk bedre enn vanlige spill hvor man må løpe opp til kista og vente på at man får lov til å trykke. Du bare holder knappen inne og beveger deg raskt forbi, og siden det ikke er noen loot animasjon for kister så stopper du ikke opp heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...