Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men det jeg synes suger med konsoll er at hvis du for eksempel eier X1 og kompisen din eier Ps4 og de spiller samme spill, (cod, fifa, bf4 osv) at de ikke kan spille sammen. Synes slikt skulle satt sammen så uansett hvilke konsoll du eier så kan du spille samme spill og på samme server.

 

men er jo derfor PC eier konsoll anytime ;)

 

Blir jo det samme med PC. Om jeg eier PS4 og du PC vil vi sannsynligvis ikke kunne spille sammen dessverre. Men det burde absolutt endre seg, men det krever nok en del arbeid fra plattformholderne.

Lenke til kommentar

Det er utgiverene som har presset på for løsningen som Microsoft har, og jeg er derfor spent på å se hvordan de svarer på det Sony har gjort.

Ryktene har det vell til at Microsoft kom opp med ideen og presenterte dette videre der EA og Ubisoft(?) likte det de så? Altså at det var omvent av det du skriver.

 

http://kotaku.com/so...ady-d-512602529

Flere som har mitt syn på sakene.

"So far next-gen is being won by crap you can already do"

Noe som jo er ekstremt trist. At lederne innenfor denne bransjen faktisk ønsker å kaste oss innenfor rammer for å kontrollere oss med intensjon kun for å skvise oss for mer penger kontra det å kun fokusere på spilling og det som følger med. Det er rettet mot pirater, men metodene straffer de legitime brukerne deres.

 

Da er det faktisk ikke rart at folk jubler når en av dem faktisk viker seg vekk fra det.

Endret av oophus_3do
Lenke til kommentar

Man kan ikke ha andre meninger enn Sony-boysa her uten å bli stemplet som ignorant, bitter, dum, fanboy, negativ osv osv... :rofl:

Ikke for å være frekk her, dette gjelder andre veien også om man har fulgt med de siste ukene.

Jeg klarte ikke gi toppkarakter til noen av presentasjoner i denne omgang på E3, og det sier litt siden jeg er spill-entusiast og ingen innfridde ikke helt der jeg ville ha dem.

Men bra show overall fra alle parter, alle hadde sine negative og positive sider!

 

Utrolig nok hadde Sony lite å vise, men det gjør ingenting fordi jeg vet dem har noe på lager fra studioer som ikke ble nevnet noe særlig om, hint Naughty Dog o.l

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man kan ikke ha andre meninger enn Sony-boysa her uten å bli stemplet som ignorant, bitter, dum, fanboy, negativ osv osv... :rofl:

Hvordan går det med Liverpool da?

Nei vent, hører deg ikke der nede.

 

Indiesatsingen fra Sony sin side er praktisk talt en positiv retning, på grunn av stagnasjonen som hjemsøker markedet.

Og jeg sier ikke at Sony var først ute.

Lenke til kommentar

Eller alle 3 samt en next-gen ready PC :). Da har man jo alt fra alle verdene. Vet ihvertfall jeg skal bruke en del penger i gaming dette året.

Det er ikke lommerusk for å si det slikt. Må nok inn med ny tv fort på 15K, ny next-gen PC, fort på 20K, PS4 4000kr, XO 4500kr, en haug med spill.

 

Bare ett tips, kjøp deg ett nytt skjermkort til 5k og vips du har en fullt oppegående PC. Er faktisk alt du trenger å gjøre. Min gamle i5 2500k @ 4.5ghz river og røsker dagens spill, og sikkert kommende spill noen år til. Er ikke vits å bruke tusenvis bare for å bruke det. Bruk fornuften :) Riggen min dra Last Light eksepsjonelt bra, og det er ett rimelig krevende spill. Fulle mugger i 1080p , minus SSAO som dreper ytelsen i dette spillet her. Spillet ser helt forjævlig bra ut, noe av det bedre jeg har opplevd faktisk.

 

Maskina di i dag er fullt oppegående, og ett nytt skjermkort skal jeg love deg vil holde i lang tid. Hadde selv ett GTX 580 DCU2 fra Asus, så vi var på rimelig lik linje der.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ikke for å være frekk her, dette gjelder andre veien også om man har fulgt med de siste ukene.

Jeg klarte ikke gi toppkarakter til noen av presentasjoner i denne omgang på E3, og det sier litt siden jeg er spill-entusiast og ingen innfridde ikke helt der jeg ville ha dem. Men bra show overall fra alle parter, alle hadde sine mangler!

Utrolig nok hadde Sony lite å vise, men det gjør ingenting fordi jeg vet dem har noe på lager fra studioer som ikke ble nevnet noe særlig om, hint Naughty Dog o.l

 

Vil påstå Xbox-brukerne har klart å være mer saklige, hvertfall av det jeg har sett. Tror folk har blitt veldig hissige av at Microsoft implementerer DRM/Always online slik de har gjort. At endel på dette forumet, meg inkludert, synes dette er ok, virker bare å fyre opp under deres raseri. Virker ikke som om de godtar dette, at folk kan synes dette er en positiv retning, og da isteden må ty til herseteknikker og smålige kommentarer.

 

Hvis du f.eks synes Xbox One ikke hadde noen spill som appellerte til deg og synes pressekonferansen var veldig dårlig gjennomført, så skal ikke jeg kalle deg dum for at du mener det. Alle har forskjellig smak.

 

Forøvrig har du vært en av de saklige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Strengt tatt er PS4 en litt beefa opp PC, med noen gode eksklusive spillserier som kommer til å fortsette. Synes ikke det er spesiellt "next-gen". De var heldige på E3 siden Microsoft kødda til sin presentasjon med masse ting folk ikke ville høre, så de kunne si "men vi gjør det motsatte" for å få applaus og wooping.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vil påstå Xbox-brukerne har klart å være mer saklige, hvertfall av det jeg har sett. Tror folk har blitt veldig hissige av at Microsoft implementerer DRM/Always online slik de har gjort. At endel på dette forumet, meg inkludert, synes dette er ok, virker bare å fyre opp under deres raseri. Virker ikke som om de godtar dette, at folk kan synes dette er en positiv retning, og da isteden må ty til herseteknikker og smålige kommentarer.

 

Hvis du f.eks synes Xbox One ikke hadde noen spill som appellerte til deg og synes pressekonferansen var veldig dårlig gjennomført, så skal ikke jeg kalle deg dum for at du mener det. Alle har forskjellig smak.

 

Forøvrig har du vært en av de saklige.

tumblr_lqe54gKPIB1qzma4ho1_400.png

Ikke ta det så personlig.

 

Edit: Pluss at det er dette som virkelig er useriøst.

Endret av Dore123m
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Xbox fanboy (031)

Du er en fanboy som meg og andre, slutt og skjul ting, jeg har snakket med deg før du er pure Xbox

 

Det er bare så lett og se hvem som er Xbox fan og Ps4 fan.

 

Jeg er pure Ps4 fan med litt Pc men jeg inrømmer ivertfall det og sier ikke at alle som skriver på Xbox siden skriver teite inlegg.

 

Skjerp deg. Xbox brukerne har skrever like mye tull som vi har...

Lenke til kommentar

Strengt tatt er PS4 en litt beefa opp PC, med noen gode eksklusive spillserier som kommer til å fortsette. Synes ikke det er spesiellt "next-gen". De var heldige på E3 siden Microsoft kødda til sin presentasjon med masse ting folk ikke ville høre, så de kunne si "men vi gjør det motsatte" for å få applaus og wooping.

 

En konsoll og pc er aldri bedre en utviklerne som lager spill til systemene. Og så langt så har jeg sett spill under E3 i år som er noe av det bedre jeg har sett på lang tid. Det er kanskje ikke next-gen i ren hardware men kombinasjonen av software og hardware gir konsollene løftet verdig ordet next-gen synes nå jeg da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...