Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

For nte gang: nei, det kan vi ikke! Det blir helt fundamentalt forskjellige systemer.

 

De kan det. Tror du virkelig det er noe i veien for at en utgiver skal kreve at du må være på nett for å spille? Nei, selvfølgelig ikke. Tror du det er noe i veien for at en utgiver kan tvinge deg til å måtte gjennomføre en sjekk hver time? Nei, selvfølgelig ikke. Jeg vil også anta at de kan låse spill til en bruker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

De kan det. Tror du virkelig det er noe i veien for at en utgiver skal kreve at du må være på nett for å spille? Nei, selvfølgelig ikke. Tror du det er noe i veien for at en utgiver kan tvinge deg til å måtte gjennomføre en sjekk hver time? Nei, selvfølgelig ikke. Jeg vil også anta at de kan låse spill til en bruker.

 

God lesning!

 

http://www.destructoid.com/category_topic.phtml?t=E3

 

Sony har bekreftet at det kun gjelder online DRM, ikke noe annet.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Gamer Xbox fans eller?

 

Skriver at de ikke er imponert av Ps4

Og nå kommer de men en kommentar om at Xbox kom med en Sterk forestilling,

 

Virker som gamer elsker alt jeg hater og hater alt jeg elsker.

(edit ) snakker om mine personlige interesser, ikke bare Konsoller :p

Dette har vi vist lenge, er ingenting Sony gjør som imponerer her inne. La det gå og bare nyt din kommende PS4 eller hva en du måtte spille på :)

Lenke til kommentar

Unskyld meg, men jeg ser en hærskare av brukere som er storfonøyde med Sony.

Vi har alle forskjellig syn heldigvis da. Men uansett, alle har til sin fulle rett valget/eller valgene, men jeg personlig så jeg går for begge to, sammen med en ny PC og Wii U (som er allerede i boks)

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Men det er ingenting next-gen med det de presenterte. De bare sa at alt skal være som før. Vi kan låne bort spill nå. Vi kan selge spill nå. Vi kan spille uten å være always-online nå. Hvor er neste-generasjon? I fortiden?

 

Det virker som om neste-generasjon blir vunnet av ting vi kan allerede gjøre. Altså spill med litt bedre grafikk enn nå, og fortsettelser på gamle spillserier. Det er for enkelt å bare si "Lolz alle er fanbois". Det er ikke det det er snakk om. Dette har ingenting med om det er xbox eller sony å gjøre. Men at det ikke er noe nytt i denne neste generasjonen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men det er ingenting next-gen med det de presenterte. De bare sa at alt skal være som før. Vi kan låne bort spill nå. Vi kan selge spill nå. Vi kan spille uten å være always-online nå. Hvor er neste-generasjon? I fortiden?

 

Det virker som om neste-generasjon blir vunnet av ting vi kan allerede gjøre. Altså spill med litt bedre grafikk enn nå, og fortsettelser på gamle spillserier.

 

Hva ville du hatt da? Kraftigere konsoller hadde blitt alt for dyrt, ingen hadde kjøpt.

Lenke til kommentar

Men det er ingenting next-gen med det de presenterte. De bare sa at alt skal være som før. Vi kan låne bort spill nå. Vi kan selge spill nå. Vi kan spille uten å være always-online nå. Hvor er neste-generasjon? I fortiden? Det virker som om neste-generasjon blir vunnet av ting vi kan allerede gjøre. Altså spill med litt bedre grafikk enn nå, og fortsettelser på gamle spillserier.

Jeg ser ikke problemet med å blir glad over at en av de store plattformholderne velger å ikke implementere aggressiv aktiv DRM i selve konsollen sin. De kunne valgt å gjøre det samme som Microsoft, og folk er glade/lettet for at de ikke gjorde det. Det er ingen (vel, det er sikkert noen) som er glade fordi Sony ikke gjør noe, de er glade for at de tok det riktige valget i forhold til forbrukerne. Valget de tok kommer forbrukerne til gode, og det er etter min mening absolutt en ting å være glad for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De kan det. Tror du virkelig det er noe i veien for at en utgiver skal kreve at du må være på nett for å spille? Nei, selvfølgelig ikke. Tror du det er noe i veien for at en utgiver kan tvinge deg til å måtte gjennomføre en sjekk hver time? Nei, selvfølgelig ikke. Jeg vil også anta at de kan låse spill til en bruker.

Sony har samme løsning som Ps3 har.

Andre first world problems du vil skal løses?

Lenke til kommentar

ohh shit fant denna på spaceworld:

 

Forhåndsbestill nå og sikre deg vår beste pris på Playstation 4!

Prisen på Playstation 4 er i USA satt til $399, men den norske prisen er ikke skrevet i stein ennå. Bestiller du nå og prisen viser seg å bli lavere så blir du godskrevet differansen, altså får du det overstigende beløpet tilbake. Skulle konsollen mot formodning bli dyrere så betaler du ikke mer enn nåværende pris.

 

http://www.spaceworl...50&ref=prisjakt

Endret av nipton
Lenke til kommentar

jo haha gamer.no er xbox fanboys. Dette husker jeg godt fra uncharted 2 review fadesen og killzone anmeldelsen.

 

Var bra når de ble lagt ned en periode når de slo sammen hw nettverket.. Nå er det pressfire.no og pressplay.no som er bedre.

 

De fikk 7/10, godt.Tror nok det er noen andre her som fremstår som "fanboy" :wee:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

sthusby er jo inne på noe da. Skal ikke se bort fra at EA og gjengen kjører online passes galore på PS4, for å bøte på manglende sperrer. Likevel, dette er mye bedre enn hva situasjonen kunne vært, jfr. Xbox One og obligatorisk frekkas-DRM over hele linja.

Lenke til kommentar

Vel så det viser seg at Gamer er Xbox fans........

 

Først legger en av hoved personene ut at han ikke er imponert av Ps4 for mange måneder siden.

 

Og nå legger han ut en kommentar om hvor mye xbox rocker.

 

Fy faen gamer, jeg har gitt slipp på at dere bruker mye av srkive tiden på E3 om mat men dette tok kaken,

Jeg blir ikke og glemme dette ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...