Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

This isn't about fanboys or fangirls. This is a very simple choice between the Xbox One and the PS4 that goes way beyond mere (and rather stupid) corporate allegiances. One console offers things many gamers want. The other offers stuff that many games do not want. That's it in a duck press.

Here's the funny thing: Two of the biggest things gamers want, they already have. You can sell and play used games, without registration or fees. You don't need to play online, which is certainly a godsend for those with shit internet connections, whether they are at home or stationed abroad. Then, there's the region free feature—something importers and expats very much care about.

 

So far, it sounds like the PS4 checks those boxes. But in most cases, those are boxes that the current gen already ticks. These are features we already have, and things we can already do. The future feels strangely like the present—or better yet, the past.

 

Hvor er "next-gen" oppi alt dette? At den har litt bedre specs enn en bra PC?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ser for meg... registrer denne kopien av spillet på systemet ditt så får du ditten og datten..... "Ønsker du å se hvorfor mannen-i-spillet-ditt gjorde som han gjorde etter at spillet er slutt? Registrer din kopi og få det ekstra kapittelet som forteller historien bak bla bla".

Mulig jeg bare er negativ nå :-)

Lenke til kommentar

Dette gjelder jo bare bruktsalg, ingen av de andre restriksjonene som at du ikke kan låne bort spill osv. Uansett vil det nok ikke vær lovlig å forby bruktsalg i Norge og EU.

 

Se intervjuet med Jack Tretton på GT. Han sier rett ut at listen de viste frem i går bare gjelder for deres egne spill. De har ingen kontroll og kan ikke sette noen restriksjoner på hvordan utgivere velger å ta seg av DRM på sine egne spill. Du kan med andre ord forvente at utgivere som støtter Microsofts modell vil benytte seg av samme løsning på PS4.

Lenke til kommentar

Se intervjuet med Jack Tretton på GT. Han sier rett ut at listen de viste frem i går bare gjelder for deres egne spill. De har ingen kontroll og kan ikke sette noen restriksjoner på hvordan utgivere velger å ta seg av DRM på sine egne spill. Du kan med andre ord forvente at utgivere som støtter Microsofts modell vil benytte seg av samme løsning på PS4.

 

Forstår du ordet implementere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Se intervjuet med Jack Tretton på GT. Han sier rett ut at listen de viste frem i går bare gjelder for deres egne spill. De har ingen kontroll og kan ikke sette noen restriksjoner på hvordan utgivere velger å ta seg av DRM på sine egne spill. Du kan med andre ord forvente at utgivere som støtter Microsofts modell vil benytte seg av samme løsning på PS4.

 

Samme løsning kan ikke benyttes, Microsoft bruker helt andre metoder en Sony på dette her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Gamer Xbox fans eller?

 

Skriver at de ikke er imponert av Ps4

Og nå kommer de men en kommentar om at Xbox kom med en Sterk forestilling,

 

Virker som gamer elsker alt jeg hater og hater alt jeg elsker.

(edit ) snakker om mine personlige interesser, ikke bare Konsoller :p

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig? Skjønner du ikke hva vi skriver, eller er du bare ignorant?

 

Jeg skjønner godt hva dere skriver. Jeg skjønner også veldig godt hva Jack Tretton sa. Han gjorde det klart og tydelig at det blir opp til hver enkelt utgiver å avgjøre hvordan de skal håndtere DRM. Så for tredje gang,du kan med andre ord forvente at utgivere som støtter Microsofts modell vil benytte seg av samme løsning på PS4.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg skjønner godt hva dere skriver. Jeg skjønner også veldig godt hva Jack Tretton sa. Han gjorde det klart og tydelig at det blir opp til hver enkelt utgiver å avgjøre hvordan de skal håndtere DRM. Så for tredje gang,du kan med andre ord forvente at utgivere som støtter Microsofts modell vil benytte seg av samme løsning på PS4.

 

For nte gang: nei, det kan vi ikke! Det blir helt fundamentalt forskjellige systemer.

Endret av Selvin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt hva dere skriver. Jeg skjønner også veldig godt hva Jack Tretton sa. Han gjorde det klart og tydelig at det blir opp til hver enkelt utgiver å avgjøre hvordan de skal håndtere DRM. Så for tredje gang,du kan med andre ord forvente at utgivere som støtter Microsofts modell vil benytte seg av samme løsning på PS4.

 

3-part kan implemetere det ja, men er ikke DRM jeg er ikke imot dem kan implemtere hva dem vil for min del, bare det er gjort på riktig måte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...