Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok inlegget mitt vil sikkert bli fjernet, så jeg beklager til husby,

 

Men jeg ser nesten ingenting bra bortsett fra at Ps4 er på topp.

Alle spillene er bare skyte spill, jeg ser ingen strategi og rollespill.

 

Final Fantasy og Mgs som brukte og vere orgasme handelene min før er nå bare noe crap som hermer etter andre spill.

 

De fleste brae spill kan jeg spille på pcn min som gjør at det ikke frister og kjøpe Ps3.

 

Det er jo selfølgelig nye spill, men jeg føler at etter tiden har Fantasifulle spill og taktiske, eller rolle spill, blitt upopulært.

Lenke til kommentar

Blir mektig irritert når en 15 år gammel fanboy ikke klarer å lese noe som helst. Har mer enn nok saklig å si, men den tosken er jo kun her for å trolle.

 

Spør du meg er det verre at en 21 år gammel pessimist ikke leser noe han heller, samtidig som han klager på at andre ikke gjør det..

Endret av Selvin
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spør du meg er det verre at en 21 år gammel pessimist ikke leser noe han heller, samtidig som han klager på at andre ikke gjør det..

 

Jeg leser jeg. Du er klar over at de linkene dine bare sender deg rett til forsiden på Destructoid? Vanskelig å vite hvilken artikkel du sikter til da. Og nei, jeg er ikke en pessimist, men det skal mer til for å imponere meg enn å fortelle meg at alt er som før, men at jeg må betale for flerspiller.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Ok inlegget mitt vil sikkert bli fjernet, så jeg beklager til husby,

 

Men jeg ser nesten ingenting bra bortsett fra at Ps4 er på topp.

Alle spillene er bare skyte spill, jeg ser ingen strategi og rollespill.

 

Final Fantasy og Mgs som brukte og vere orgasme handelene min før er nå bare noe crap som hermer etter andre spill.

 

De fleste brae spill kan jeg spille på pcn min som gjør at det ikke frister og kjøpe Ps3.

 

Det er jo selfølgelig nye spill, men jeg føler at etter tiden har Fantasifulle spill og taktiske, eller rolle spill, blitt upopulært.

 

Kanskje du leter på feil sted? Finnes enormt mye spill der ute som ikke dukker opp i mainstream media.

Lenke til kommentar

http://www.destructo...e--256052.phtml

http://www.gamefront...es-online-only/

 

Der har du begge to. Sånn. Nå er det endelig over :fun:

 

Blir lett å komme med det der i ettertid. Jeg henviste til intervjuet med Jack Tretton der han rett ut sa at det var opp til tredjeparten. Men for all del, er jo positivt for de som bryr seg om den slags. Har sagt det før og sier det igjen, jeg bryr meg lite om hele dette DRM-tullet, ettersom det ikke kommer til å ha noen innvirkning på meg.

Lenke til kommentar

Blir lett å komme med det der i ettertid. Jeg henviste til intervjuet med Jack Tretton der han rett ut sa at det var opp til tredjeparten. Men for all del, er jo positivt for de som bryr seg om den slags. Har sagt det før og sier det igjen, jeg bryr meg lite om hele dette DRM-tullet, ettersom det ikke kommer til å ha noen innvirkning på meg.

Så hvorfor alle de innleggene?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

men det jeg synes suger med konsoll er at hvis du for eksempel eier X1 og kompisen din eier Ps4 og de spiller samme spill, (cod, fifa, bf4 osv) at de ikke kan spille sammen. Synes slikt skulle satt sammen så uansett hvilke konsoll du eier så kan du spille samme spill og på samme server.

 

men er jo derfor PC eier konsoll anytime ;)

Lenke til kommentar

Det som er så flott er at den som vil ha Xbox One kan kjøpe en, den som vil ha Ps4 kan gjøre det samme. Og til og med så kan man eie begge, er helt utrolig!

 

Eller alle 3 samt en next-gen ready PC :). Da har man jo alt fra alle verdene. Vet ihvertfall jeg skal bruke en del penger i gaming dette året.

Det er ikke lommerusk for å si det slikt. Må nok inn med ny tv fort på 15K, ny next-gen PC, fort på 20K, PS4 4000kr, XO 4500kr, en haug med spill.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...