Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

"Just to make sure everyone is aware this image was created as a joke by a Gaffer to show the silliness about some of the comparisons floating about. The fact that it made it to reddit as a serious image is somewhat frustrating, whilst also predictable and utterly hilarious a the same time."

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=142869097&postcount=123

kildekritikk er mangelvare i fanboykrigen, det er sikkert.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første: Jeg har sett begge klippene. Forskjellen er enorm

 

For det andre: Det har ingenting med fanboyisme at jeg postet det overhodet. Kjøper antagelig en Ps4 en dag, når det har kommet et par interessant eksklusive spill. Det var bare for å erte de som tok helt av når den første traileren ble vist under E3 og jeg ble latterliggjort fordi jeg sa at dette ikke ble gameplay.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må selv stille meg i køen av folk som ikke ble nevneverdig imponert over gameplay-footaget til Uncharted 4 fra PSX. Spillet ser gøyalt ut, men grafisk sett er det ikke spesielt mye penere enn Uncharted 2 og 3 var såvidt jeg kan se, og en ganske kraftig nedgradering i forhold til klippet som ble vist på E3. Såklart, det kan skyldes dårlig kvalitet på streams og lignende, men jeg har også sett klippet på gamersyde i full kvalitet og fps, og det var ikke spesielt mye bedre.

 

Personlig er jeg innstilt på at min PS4 og Xbox One begge kommer til å være konsoller som får mange gode, underholdende spill. Men jeg blir mer og mer sikker på at det store grafiske hoppet uteblir denne gangen. Og det er ikke så farlig :)

(Har PC til grafikkhoreri ... :wee: )

 

Dessuten. Ser ikke spillene egentlig bra nok ut nå? Hvis vi kunne få dagens grafikknivå med dønnsolid 60 FPS i alle spill, hadde jeg egentlig vært fornøyd.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Playstation 4 White Limited Edition ligger under mitt juletre. :D

 

Sammen med Samsung Galaxy Note 4 og Samsung Galaxy Tab S 10.5.

Koselig jul for meg!

Har ikke du PS4 fra før? :p

 

Og spørsmål nummer to: Kommer du faktisk til å vente til julaften med åpne disse pakkene? Kan ikke være lett ;)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

 

Playstation 4 White Limited Edition ligger under mitt juletre. :D

 

Sammen med Samsung Galaxy Note 4 og Samsung Galaxy Tab S 10.5.

Koselig jul for meg!

Har ikke du PS4 fra før? :p

 

Og spørsmål nummer to: Kommer du faktisk til å vente til julaften med åpne disse pakkene? Kan ikke være lett ;)

 

 

Jo det har jeg. Kommer nok til å selge den jeg har. Jeg skal klare å vente til jul med disse gavene. Har et veddemål på at jeg skal klare å holde meg til jul, så det kan ikke jeg tape! :p

Endret av Infamous Toman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Funker det å bruke noe slikt til PS4?

 

Nei. Ps4 er mer picky på det enn Ps3. Disse skal funke på Ps3, men de virker ikke på Ps4. Tror nok det som må til er at Sony får en slump med penger for å inkludere kompatibilitet.

 

Her er en grei liste;

http://www.reddit.com/r/PS4/wiki/headsets

 

Ps4 har trådløs lyd med mic-support gjennom kontrolleren så du kan bruke den opsjonen også med headset. Funker f.eks med AKG K452.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Funker det å bruke noe slikt til PS4?

Nei. Ps4 er mer picky på det enn Ps3. Disse skal funke på Ps3, men de virker ikke på Ps4. Tror nok det som må til er at Sony får en slump med penger for å inkludere kompatibilitet.

 

Her er en grei liste;

http://www.reddit.com/r/PS4/wiki/headsets

 

Ps4 har trådløs lyd med mic-support gjennom kontrolleren så du kan bruke den opsjonen også med headset. Funker f.eks med AKG K452.

 

 

Ok, takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...