Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nå var det vel Naughty Dog selv som sa de siktet seg inn på 60fps i dette spillet, men nå er det ikke noe nytt at utviklerene tar seg vann over hode i forkant heller da. Ikke at jeg hadde store forhåpningene om at de ville innfri når vi sist diskuterte det i denne tråden her.

 

http://www.naughtydog.com/site/post/uncharted_4_a_thiefs_end_2014_e3_trailer/

Det blir spennende å se hva de får til uansett hva fps måtte bli til slutt. Det å tenke 60 fps gjør det muligens til et bedre 30 fps spill til slutt.

Med det eyecandy folk er vant til tror jeg det blir vanskelig å levere 60 fps, for det er tross alt dobbelt så mye tid til å rendre hvert bilde, og det tillater ikke store utskeielser som jeg vet de vil bruke. Jeg er imponert over dem som studio så jeg gleder meg uansett.

Lenke til kommentar

Tenkt om Naugty Dog hadde laget spill til PC.... Dem er så ekstremt flinke til å lage vakre omgivelser på forholdsvis begrenset hardware. Bare tenk hva dem hadde fått til med hardware mulighetene som er på PC.

 

Men det kommer vel aldri til å skje... :(

 

Størstedelen av selskapet ble vel kjøpt opp av SCE i 2001, så tviler sterkt på at Sony kommer til å gi ut noe på PC, eller å selge seg ut av selskapet.

Lenke til kommentar

Størstedelen av selskapet ble vel kjøpt opp av SCE i 2001, så tviler sterkt på at Sony kommer til å gi ut noe på PC, eller å selge seg ut av selskapet.

 

 

Nei sjansen for det er nok lik 0. Hadde det vært Microsoft derimot så hadde sjansen vært der da dem har Windows som spill plattform også. Men tilogmed MS holder igjen spill for å gjøre Xbox attraktiv. Tviler dem kommer til å slippe det nyeste Halo spillet eller Halo Collection til Windows fks...

Lenke til kommentar

Absolutt :)

 

Men har kost meg greit med de tidligere spillene i mer eller mindre 30fps så overlever nok fint ett eventyr til. Håper skytemekanikken føles så bra som det såg ut til i siste videoen, for den har virkelig vært sub-par til nå mtp. at hele serien dreier seg om masse slakt av bølge på bølge med generiske fiender.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg må UC4 gjerne være 30FPS. Hele poenget for meg med nextgen (om man ser bort fra selvsagte ting som heldigitalisering osv.) er et kraftig løft i grafikken og effekter som gjør atmosfære og opplevelse vesentlig bedre enn gamle plattformer.

 

TLOU:RM var løftet en god del på disse tingene og dette spillet viser godt hva jeg er ute etter med ny generasjon. UC4 30FPS med høy kvalitet er en våt drøm.

 

Jeg tilhører egentlig den gruppen som mener denne generasjonen kunne vært vesentlig kraftigere på hardware siden. Om prisen for å få et skikkelig løft er 30fps fra dag 1 av generasjonen so be it.

 

Det hadde vært spennende med Naughty Dog på PC plattformen, men husk at det er en helt annen ballgame å utvikle spill til ekstrem variasjon av hardware enn kun mot én konsoll. Akkurat dette faktum bidrar nok sterkt til at ND virkelig skinner og skiller seg ut fra de fleste på PS. Når det gjelder å få konsollekslusiver til PC så er vel hele Forza serien noe jeg gjerne skulle hatt plattformuavhengig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Digg spill som blending ut med PS+ denne måneden. Dama er storfornøyd. Hun er ikke veldig glad i spill, men har alltid vært en stor fan av Tekken. Dette passet oss godt sånn sett. God er hun også, vinner mer enn meg når vi spiller mot hverandre :D

 

Frykter litt at hun skal ta over konsollen nå.. Må kanskje kjøpe Sims til henne!

Lenke til kommentar

Okei, jeg har et lite problem:

 

Jeg har en Hauppauge HD PVR 2 Gaming Edition som jeg tok opp all spillingen på PS3. Nå har jeg fått PC-en min tilbake fra reparasjon og har lyst til å gjøre det samme på min PS4.

 

Jeg har satt det opp så det funker. Jeg får opp både lyd og bilde som er på TV-en inn på PC-en via opptakerprogrammet. Problemet oppstår når jeg skal bruke headsettet mitt. Når jeg plugger inn USB-kabelen fra headsettet, får jeg ikke lenger lyd på bildet som er på opptakerprogrammet. Jeg får også et varsel fra PS4-menyen om at jeg har plugget inn et headset. Så det virker som om lyden går kun til headsettet og kontrollen, men ikke via HDMI-kabelen fra PVR-en.

 

Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Har ikke funnet noe endelig svar etter flere forsøk på internetten :(

 

Bump? :)

Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg at EA ga vekk tre gratis spill i helga?(Mirrors edge på ps3, nfs most wanted på vita og pvz garden warfare på ps4)

Vet ikke om de fortsatt er gratis.

Jepp. Fikk det med meg. Ser ikke ut som at de er gratis lenger.

 

Var også åpent for å logge seg på drawntodeath.com for å få et eksklusivt våpen til det kommende spillet. Våpenet vil kun gis ut til de som la seg til maillista i løpet av helga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...