Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva forventer man liksom av en ny konsoll med et veldig lite bibliotek av spill?

 

Det samme spør jeg også. Jeg forventet faktisk ikke at det skulle komme noen PS+ spill til PS4 med det første. Syns folk er begynt å bli ekstremt bortskjemte. Hver gang SCE annonserer PS+ spillene så er det et helt sytekor om hvilke spill det burde vært og hvor dårlig de nye gratisspillene er etc.

Lenke til kommentar

Æsj, kjøpte meg CoD: ghost i dag på ps4, det var ganske råttent. Grafikken+++, men det som irriterte meg mest vare frameraten, COD har alltid hatt smooth 60fps, men var drops overalt. 500 kr rett ut av vinduet. jaja :p

 

heldigvis kommer det mange bra spill fremover

 

500??? Hvorfor i alle dager kjøpte du det ikke på US PSN? Og så ett slikt rælspill og da :p

Lenke til kommentar

Watch Dogs på PS4 ser mye bedre ut enn jeg fryktet. Men jeg vet ikke helt med den edderkoppen, det virket litt out of place. :p

 

Siden det er et minispill som du helt frivillig kan spille for å få et avbrekk så ser jeg ikke noe problem med det...er vist flere slike mini spill. Synes bla det ble nevnt noe med zombier... :D

Lenke til kommentar

 

Æsj, kjøpte meg CoD: ghost i dag på ps4, det var ganske råttent. Grafikken+++, men det som irriterte meg mest vare frameraten, COD har alltid hatt smooth 60fps, men var drops overalt. 500 kr rett ut av vinduet. jaja :p

 

heldigvis kommer det mange bra spill fremover

 

500??? Hvorfor i alle dager kjøpte du det ikke på US PSN? Og så ett slikt rælspill og da :p

 

Hysj på deg, jeg gikk tilfeldig inn på en butikk og der lå det, og tenkte yolo osv

Lenke til kommentar

Men hva er det egentlig som gjør at batteriet suger så jævlig lut på DS4 da? Sett bort i fra det jalla lyset da. Er det mindre kapasitet på batteriet? Og hvorfor har de valgt den løsningen i så fall?

Batterikapasiteten er doblet i forhold til DS3, så det har nok med lys og andre ekstrafunksjoner å gjøre.

 

Googlet batteriene:

DS3: 500 mAh

DS4: 1000 mAh

Xbox One Play & Charge Kit: 1200 mAh

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...