Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke direkte et PS4-spørsmål (men også PS4), men tenkte bare å høre:

 

 

Noen som vet om det er mulig å lade kontrollere på andre måter enn å bruke USB på selve konsollen? Det finnes jo så mange "kontakter" til forskjellige ting (mobiltelefoner, tablets, osv), hvor det bare er å stikke USB-en inn i ..

 

Noen som vet om det fungerer å lade kontroller med "telefonkontakt" ?

 

 

:)

Lenke til kommentar

Ikke direkte et PS4-spørsmål (men også PS4), men tenkte bare å høre:

 

 

Noen som vet om det er mulig å lade kontrollere på andre måter enn å bruke USB på selve konsollen? Det finnes jo så mange "kontakter" til forskjellige ting (mobiltelefoner, tablets, osv), hvor det bare er å stikke USB-en inn i ..

 

Noen som vet om det fungerer å lade kontroller med "telefonkontakt" ?

 

 

:)

 

Jeg gjør ihvertfall det. Plugger den bare i kontakten ved siden av sofaen, så lader den mens jeg spiller.

 

Fant den her når jeg lurte selv:

http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-General/Does-the-PS4-controller-charge-to-the-wall-outlet/td-p/42404351

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

Sliter også med saving til leaderboard. Tok 5 min etter et løp for å lagre.

 

Samtidig så får jeg beskjed om at folk slår tidene men tiden dems syntes ikke på leaderboardet.

 

Nå må jeg ta en pause. Eller så ødelegger jeg kontrollen

Bare å glede deg til banen som heter "Mind the gap" 14 minutter og 148 fails.

 

Nå skal jeg legge bort Fusion i et par timer...

Lenke til kommentar

jeg bruker personlig:

http://www.offgamers.com/playstation-network/psn-us/playstation-network-us-card-c-4999-5329-5330.ogm

 

får koden/kodene før jeg kommer tilbake fra paypal sida etter å ha betalt....

 

Btw ser ut som TLOU Remastered kommer i midten/slutten av Juni:

http://www.ign.com/articles/2014/04/15/retailers-reveal-the-last-of-us-remastered-release-date

Har nå laget en ny konto med adresse i usa, men trenger jeg å betale på denne PlayStation Plus Membership (har jeg ifra før på norsk) og PlayStation Network (US) Card. Denne PSN kortet trenger jeg for å handle spillene?

Lenke til kommentar

MGS Ground Zeroes var fantastisk bra. Likte eneren og toeren men så syns jeg gameplayet ikke hengte med når Splinter Cell kom og var 10x bedre og åpent. Nå troner MGS igjen glatt. Fullstendig frihet og ufattelig bra kontroll over karaktern og gameplayet. Grafikken er det beste jeg har sett uansett plattform og virkelig bra lydbilde også.

Lenke til kommentar

Ok, takker for svar(som var det jeg hadde og håpet på :-) )

 

Men går det ikke ann å kjøpe et større kort da? 36.88EUR / 50$ http://www.offgamers.com/playstation-network/psn-us/playstation-network-us-card-c-4999-5329-5330.ogm

 

MEN det er vel bare til å kjøpe 2stk, og legge det inn på konto etterpå? Og da har man 100$?

Stemmer det. Husk å aktivere primary console/ps4 på amerikanske kontoen din eller så får du ikke spilt spilla du laster ned på den norske kontoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde gledet meg til trials i dag men har jo ikke kommet ut i eu. :(

 

Men så snakker folk om amerikansk psn. Men er dere helt sikre på at man kan kjøpe noe på en konto og så logge seg på den norske psn kontoen og spille det jeg har kjøpt på den amerikanske

 

Og kan jeg bruke norsk visa på us store

Jeg kjøpte Trials Fusion på PS4 igår på PSN EU. Bare søkte etter det, vips så fant jeg det!

Lenke til kommentar

Flere en meg som har hatt problemer med konsollen? Viftene bråker ekstremt mye, oppdateringene mislyktes under installasjon, menyene lagger, den blir slått av av seg selv osv... Ser ut som om jeg må sende den tilbake til CDON. Noen som vet hvor lang tid dette kan ta?

Lenke til kommentar

 

Ok, takker for svar(som var det jeg hadde og håpet på :-) )

 

Men går det ikke ann å kjøpe et større kort da? 36.88EUR / 50$ http://www.offgamers.com/playstation-network/psn-us/playstation-network-us-card-c-4999-5329-5330.ogm

 

MEN det er vel bare til å kjøpe 2stk, og legge det inn på konto etterpå? Og da har man 100$?

Stemmer det. Husk å aktivere primary console/ps4 på amerikanske kontoen din eller så får du ikke spilt spilla du laster ned på den norske kontoen

Du må bruke den norske brukeren, akkurat som før. Det eneste du gjør på US PSN er å handle spillene dine der :)

Sier dere ikke imot en annen her?

 

 

"Husk å aktivere primary console/ps4 på amerikanske kontoen din eller så får du ikke spilt spilla du laster ned på den norske kontoen"

Hvordan sette opp dette da?

Lenke til kommentar

 

 

Ok, takker for svar(som var det jeg hadde og håpet på :-) )

 

Men går det ikke ann å kjøpe et større kort da? 36.88EUR / 50$ http://www.offgamers.com/playstation-network/psn-us/playstation-network-us-card-c-4999-5329-5330.ogm

 

MEN det er vel bare til å kjøpe 2stk, og legge det inn på konto etterpå? Og da har man 100$?

Stemmer det. Husk å aktivere primary console/ps4 på amerikanske kontoen din eller så får du ikke spilt spilla du laster ned på den norske kontoen

Du må bruke den norske brukeren, akkurat som før. Det eneste du gjør på US PSN er å handle spillene dine der :)

Sier dere ikke imot en annen her?

 

 

"Husk å aktivere primary console/ps4 på amerikanske kontoen din eller så får du ikke spilt spilla du laster ned på den norske kontoen"

Hvordan sette opp dette da?

Du må aktivere som primary ps4 på us kontoen eller så er spilla låst på den norske brukeren. Google it hvordan du skrur på det
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...