Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ok, takker for svar(som var det jeg hadde og håpet på :-) )

 

Men går det ikke ann å kjøpe et større kort da? 36.88EUR / 50$ http://www.offgamers.com/playstation-network/psn-us/playstation-network-us-card-c-4999-5329-5330.ogm

 

MEN det er vel bare til å kjøpe 2stk, og legge det inn på konto etterpå? Og da har man 100$?

Stemmer det. Husk å aktivere primary console/ps4 på amerikanske kontoen din eller så får du ikke spilt spilla du laster ned på den norske kontoen

Du må bruke den norske brukeren, akkurat som før. Det eneste du gjør på US PSN er å handle spillene dine der :)

Sier dere ikke imot en annen her?

 

 

"Husk å aktivere primary console/ps4 på amerikanske kontoen din eller så får du ikke spilt spilla du laster ned på den norske kontoen"

Hvordan sette opp dette da?

Du må aktivere som primary ps4 på us kontoen eller så er spilla låst på den norske brukeren. Google it hvordan du skrur på det

 

Takker

Fant to linker som skal gjøre susen :-)

 

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5059/related/1

 

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5214/~/use-multiple-user-profiles-on-ps4

Lenke til kommentar

 

 

Omg urgelol faen altså.

*kaste kontrollen i veggen*

 

Går og legger meg

Hehe god natt. Samme her.

Jeg får svare jeg også da :D

 

attachicon.gif20140418_023943-1 (1).jpg

attachicon.gifimage.jpg

 

 

 

FUUUUUCK!

 

Faen og jeg som skulle sette meg ned å se de siste fire episodene av Game of Thrones sesong 3. Trials Fusion it is...

 

Sjekket første plassen i går og den var på 50 sekunder å noe, så et eller annet sted må det jo være mulig å stjele tid.

Men jeg brukte Roach sykkelen, så får sette meg ned med Pit Viper og prøve med den :)

Lenke til kommentar

Får dere velge sykkel?

 

Må man runde alle banene først for å få det til?

 

Jeg blir alltid tvunget til å velge akkurat én sykkel på hver bane.. Bortsett fra den første da.. Jeg kan velge "nummer to", uten at jeg husker hva den het..

 

 

Hvilken er "best"? Er det mye forskjell på dem?

Lenke til kommentar

Får valget når du starter banene, bare å trykke til en av sidene når sykkelen kommer opp, så ser du hvilken av dem som er tillat å bruke.

Men du må jo ha låst opp sykkelene først :)

 

 

Baggie er vel den sykkelen som er nærmest å ha støttehjul :)

Roach, er vel den med størst motor og den tyngste å ha med å gjøre.

Pit Viper er lett, rask og fleksibel i luften. Men det skal ikke noe til før du går rundt når du skal oppover f. eks. Skal ikke mye gass til før man gjør en salto man helst ikke skulle ha gjort.

 

Sikkert ikke helt riktig.

 

Personlig så liker jeg å bruke Roach, får litt mindre overraskelser av den enn med å bruke Pit Viper.

Endret av Chance Boudreaux
Lenke til kommentar

Bruker også roach.

Roach funker på de raske men er det mye teknisk så er pit viper klart rasket.

 

Har også brukt 4 julingen på noen andre baner enn der den kreves pga den er så satan rask.

 

Sjekk replayen på fusion factory event 2 der brukte jeg den:p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hm ser at tidene mine står bra på de 2 første eventene mine fortsatt. Ser ikke urgelol der ihvertfall *æddabædda*

 

Men nå skal jeg leite etter squirrles og prøve å gjøre den siste banen inferno. Kommer til å bli hardt :p

Det var i sta :p

 

Hvilken sykkel pleier du å brukke?

 

Edit: så du svarte på det.

Endret av Chance Boudreaux
Lenke til kommentar

 

Hm ser at tidene mine står bra på de 2 første eventene mine fortsatt. Ser ikke urgelol der ihvertfall *æddabædda*

 

Men nå skal jeg leite etter squirrles og prøve å gjøre den siste banen inferno. Kommer til å bli hardt :p

Det var i sta :p

 

Hvilken sykkel pleier du å brukke?

 

Edit: så du svarte på det.

Pleier egentlig mest å bruke pit viper. Har så mye bedre kontroll til å kontrollere hopp etc.

 

Ja så du hadde vært og slått meg:(

 

Nå får jeg ikke bruke tven mer i dag. Æsj. Klør i fingra.

 

Forresten noen som har klart 20k på et bmx tricks? Og har noen tips. Klarte 16k men klarer aldri 20k. Syntes bmx er noe dritt. Mange ganger registrer spillet ikke mine super moves

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...