Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Kommer meg ikke på nett med konsollen, mens det går helt fint med dataen og telefonen. Har koblet til med kabel og prøvd å få tilgang på den måten, men kommer meg altså ikke på nett.

 

Selv om jeg valgte "enkelt" får jeg opp IP-adresseinnstillinger som sier meg null og niks. Valgte "automatisk" der. På de neste oppsettene bare velger jeg det som allerede er markert. Men når jeg tester tilkoblingen får jeg ikke skaffet IP-adresse engang.

 

What to do? Er naboens nett, med en slags mellomstasjon i huset jeg bor i, som sender signalene videre til meg. Sykt irriterende at internett skal være så fordømt komplisert, skulle bare vært slik at man koblet til kablene og slo på alt, så var alt i boks. Vært uten internett i tre dager eller noe bare fordi det er så mye surr med nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned NBA 2k14 igår fra psn i USA, men når jeg prøver å starte det fra min konto så får bare: "kan ikke starte programmer(CE-34880-3)". Har begge mine kontoer som primærkonto. Noen tips?

 

Edit: måtte bare gjenopprette lisenser på us kontoen min.

Endret av uggy
Lenke til kommentar

hvilken SSD disk anbefaler dere å kjøpe til ps4?

Kjøp heller en slik:

https://www.komplett.no/seagate-laptop-sshd-1tb-25/777309#!tab:extra

SSD koster flesk og man ikke får utnytta ssd 100% på ps4 uansett....

 

Men viss du er villig til å betale tilsvarende en ekstra konsoll for en ssd, så regner jeg med denne er noe av det beste:

https://www.komplett.no/samsung-ssd-840-evo-1tb-bk-oem/792049

 

Viss du bare vil ha 500gb så er det ett par her:

https://www.komplett.no/search?bn=10088&category=10088_Harddisker%2FSSD&cnet-A00076-queryfacet=[536870912000+TO+750545534976]&q=*%3A*&subcategory=11126_SSD

 

 

Tiden var inne for å skaffe seg en ps4 idag. Spaserte inn på gamestop og der var det 2stk, så da er jeg en del av Sony gjengen denne generasjonen også ;)

Takk til deg som ikke hentet forhåndsbestillingen din ;)

Grattis

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt BF4 fra amerikansk PSN, laster ned nå. Kan jeg bytte til min vanlige PSN imens, eller stoppes nedlastingen da? Hadde kanskje gått raskere å laste ned fra norske servere? Alt jeg kan spille er Mercenary kings inntil campaign-moden er nedlastet :/

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt BF4 fra amerikansk PSN, laster ned nå. Kan jeg bytte til min vanloge PSN imens, eller stoppes nedlastingen da? Hadde kanskje gått raskere å laste ned fra norske servere? Alt jeg kan spille er Mercenary kings inntil campaign-moden er nedlastet :/

 

Skal gå bra å bytte konto mener jeg, Men husk nå at skal du kjøpe mere DLC, må du også kjøpe dette via US PSN :)

Lenke til kommentar

 

Da har jeg kjøpt BF4 fra amerikansk PSN, laster ned nå. Kan jeg bytte til min vanloge PSN imens, eller stoppes nedlastingen da? Hadde kanskje gått raskere å laste ned fra norske servere? Alt jeg kan spille er Mercenary kings inntil campaign-moden er nedlastet :/

 

Skal gå bra å bytte konto mener jeg, Men husk nå at skal du kjøpe mere DLC, må du også kjøpe dette via US PSN :)

 

Se der ja, ingen problem å bytte konto. Men nedlastingen er ustabil på hastigheten, men ja skal huske å bruke US for DLC'er :)

Lenke til kommentar

Tiden var inne for å skaffe seg en ps4 idag. Spaserte inn på gamestop og der var det 2stk, så da er jeg en del av Sony gjengen denne generasjonen også ;)

Takk til deg som ikke hentet forhåndsbestillingen din ;)

 

 

Er sykemeldt ut uka, Kanskje jeg også skal ta meg en tur ut og se om det er noen å få tak i.

 

 

Holder til på romeriket, så vis noen vet om en butikk, så spytt ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...