Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg lettere irritert, ser ikke ut som jeg får min konsoll som jeg bestilte den 18 mai hos Komplett, bestilte tidlig for å være sikret konsoll men ordren, som helt til i går kveld viste forventet sending den 28-11 er nå flyttet til 01-16-2014.

Ringte Komplett og det viser seg å stemme, skjønner ikke helt hvor tidlig man må ha bestilt for å være sikret en konsoll derfra...de kunne ihvertfall latt meg få vite det før nå. :(

Rart, det står fortsatt forventet sendt 28.11 på meg og jeg bestilte 28. Mai
Lenke til kommentar

Og komplett spiller høyt og sender ikke før i morgen.... hva er problemet med å være på den sikre siden og sende i dag?

 

 

Tragisk av komplett, sitte og ruge på dem til dagen før.

Har den vell ikke før etter helgen jeg da.

Siste gang jeg bestiller noe der.

 

 

 

Samme med MPX, som eies av komplett.

 

Dette kommer dem til og svi for neste gang det blir noe populært som skal forhåndsbestilles da.

Komplett har noen av de beste leveringstidene når det kommer til onlinebutikker etter min mening, tror grunnen for att de venter til torsdag er pga leverandør har sagt de skal gjøre dette siden sikkert 90% av alle som bestiller derfra får varen dagen etter, resterende går det somregel max 2 dager så enten fredag eller lødag senest, vil ikke si det er noe galt der, fikk tilogmed en ny hdd jeg bestilte fra en uke siden dagen etter jeg bestilte og samme med laptopen jeg bruker nå og jeg bor på jæren, så forstår godt de holder tilbake så de ikke får noe pes fra leverandør

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Vet du noe mer en jeg gjør? Min ordre står enda og har ikke hørt et kvekk. Har du snakket med de?

 

 

Nei, egentlig ikke. En som jeg snakket (Maury på forumet) som jeg stoler på sa at vi vil nok få konsollene, om CDON ikke tar grep denne uken. Ikke hørt noe enda, så jeg har trua!

Lenke til kommentar

 

 

Nei, egentlig ikke. En som jeg snakket (Maury på forumet) som jeg stoler på sa at vi vil nok få konsollene, om CDON ikke tar grep denne uken. Ikke hørt noe enda, så jeg har trua!

Ok. Veit av en som bestilte med bugen (bestilte sånn at det ble mer enn 100,- rabatt) bla.a. Spill og kontroller til konsoll. Ble sendt i går med prisavslaget. Så ser ikke hvorfor det skal være annerledes med PS4en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...