Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan være greit å hoppe over Fifa14 , utifra tilbakemeldingene fra de som har prøvd spillet er Ps3 versjonen (og Xbox 360 ) 100x bedre siden Ps4 og One utgaven mangler ekstremt mange moduser.

 

Personlig synes jeg det er bedre på PS4. Bedre animasjoner, bedre grafikk, bedre ballfysikk og 3D-publikum! Har ikke merka noe til at det mangler moduser. Spiller Career mode og det har alt.

 

Edit: Du kommer ingen vei med Forbrukerombudet H4rd. Er bare å bite i det sure eplet og vite at Komplett flytta ordren din. Skjønner frustrasjonen men det beste i slike tilfeller er å opptre saklig og ikke med fjortis-rage. Da blir du tatt mer alvorlig og ikke lagt nederst i bunken av "tullinger" som kontakter kundeservice. Just sayin :)

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Må si det fristet litt å gå all digital og us store. Så det er altså bekreftet at dette er lov?

Jeg snakket med psn kundeservise i usa på mandag og fikk beskjed om dette var 100% lovlig, eneste som kunne ver var att noen av de europeiske spilla ikke virker i usa, hun jeg snakka med sa vi kunne lage kontoer fra alle verdensdeler uten att noen kunne si noe på dette....

 

Jeg har en Us psn konto som er fra 2006 men har ikke brukt den så mye siden betaling var bakvendt og siden det ikke går å legge inn norske kredittkort der men etter jeg fant ut att Play-Asia selger digitale psn kort med USD for en rimelig pris så vil jeg fortsette å handle derfra.... har ps+ på min norske konto så vil få alle ps+ spilla herfra på den, men nye spill blir ikke kjøpt på norsk psn eller i norske butikker fra min side, alt for dyrt

 

Btw viss ikke dette hadde vert lovlig så tror jeg alle videoer merka med how to create a US psn account, How to create a europeean psn account osv.. hadde blitt sletta på youtube, tror eneste grunne til at de ikke bryr seg er pga de vet det ikke er lett for oss i europa evt dem i usa å handle på andre kontinent uten påfyllingskort, og siden kredittkort er sperra til regionen man bor i når det kommer til digitale kjøp...

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...