Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser som alle her, frem til PS4 på fredag. Men har kjerring og to små babyer, så jeg har i grunnen kjøpt meg fri på fredag(bestakk kjerringen med å love sushi til middag).

 

Men nå sitter jeg med et lite dilemma, tv'n står i stuen... i stuen befinner det seg også tidvis skrikende barn.

 

Så det jeg lurer på, vil jeg egentlig gå glipp av noe om jeg bruker dataskjermen? Har en BenQ 24" LED XL2420T

Det er lite aktuellt å drasse TV'n med ned på datarommet, kjerringen ville sikkert ha steila da :p

Lenke til kommentar

Fy fader, nå er min også 16-01! Dette må være en feil, altså. Helsikke ta Komplett! Kjenner at det koker når de lover meg konsoll til 13 desember, og til og med sender meg en mail for å bekrefte at jeg får konsoll 13. desember.

Jeg sendte dermed denne meldingen i rent raseri, og ja: Det er litt småstygt språk og noen "barnslige" uttrykk.

Du er advart om du ikke tåler små stygt språk.

 

Du finner meldingen her:

 

 

Fy fader, dere har mistet all min tillitt nå. Min dato er endret til 16. januar (ubekreftet). Bekreftet dato du liksom? Dere behandler kundene som dritt. En som bestilte i mai hos dere får også konsollen 16. januar. Er dere seriøse? Fy fader. Jeg har gledet meg til ny konsoll, og jeg har gledet meg til 13. desember. Hva skjer? Komplett klarer ikke holde orden på sakene sine. Bare legg ned Komplett om dere skal være slik, love ting for så og bryte dem. Dere sender også konsollene 1 dag før release, hva i alle dager? Dere mister mange kunder nå, og om dere ikke oppdaterer datoene og legger dere flate skal jeg jammen meg kontakte Forbrukerområde personlig. Det hjelper ikke å beklage, for det her er så ille at det ikke går an. Dere må tulle, si at dere gjør det!

 

 

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

Haha! Lykke til :p

 

Jeg står gjerne i kø i 2 timer for en PS4 :)

 

Tror nok du må stå mer enn 2 timer for å få deg en konsoll til fredagen gitt. Jeg skal møte opp rundt halv 6 på morgenen, og det er nok fler som er like tidlig, eller enda tidligere.

Endret av JVMyhre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...