Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer det i praksis?

 

Du kjøper psn us kort ,og lager deg en amerikansk konto. Laster ned og betaler via den usa psn brukeren, og så kan jeg med den norske brukeren min spille de spilla den amerikanske brukeren betalte for

 

Dårligste formulerte spørsmålet ever :D

Ja du laster ned spilla fra amerikansk bruker konto og spiller på din norske, trenger du psn kort med $ så følg linken så kan du kjøpe så mange du bare vil på en gang i plassen for å kun ha mulighet til å kjøpe ett og ett på amazon:

 

http://www.play-asia.com/playstation-network-card-us-50-for-us-network-only-paOS-13-49-en-70-3y13.html

 

Alle spill, dlc og Indiespill koster mye mindre der enn her

Lenke til kommentar

Får man disse tilsendt i posten eller får man kode på mail?

jeg får koden på mail når butikken åpner mellom klokka 01.00 og 02.00 siden de kjører HK tid, eller rettere sagt en link som tar deg til koden på sida.... er ikke så safe å sende slike ting på mail spesielt viss man handler mye :)

 

Husk å lag en konto før du bestiller + forsikre deg om att du har en bekreftet paypal konto som er tilknytta ditt eget Tlf nr så de kan ringe deg første gang å bekrefte dette egentlig er du som handler... viss ikke kan man risikere å måtte sende kopi av visa og eller pass

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Jeg ga deg søkeordene du bør bruke for å finne ut av hvorfor Skyrim hadde problemer. Er det noe jeg ikke gidder så er det å måtte tvangsfôre troll.

 

Der kom du meg i forkjøpet, skulle akkurat til å si det selv. La trollet være, hvis ingen fôrer det, vil det dø sakte ut :cool:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

 

There’s a good chance that the PlayStation Network will keel over again this week, as the PlayStation 4 deploys across parts of Europe. In order to avoid launch day disappointment, you may want to consider downloading the system’s latest firmware update prior to the platform’s release this Friday. According to SCEE community manager Chris Owen, the latest patch will be available to snag from the PlayStation Europe website from lunchtime on 28th November – a full twelve hours before the system officially arrives."

Lenke til kommentar

 

 

There’s a good chance that the PlayStation Network will keel over again this week, as the PlayStation 4 deploys across parts of Europe. In order to avoid launch day disappointment, you may want to consider downloading the system’s latest firmware update prior to the platform’s release this Friday. According to SCEE community manager Chris Owen, the latest patch will be available to snag from the PlayStation Europe website from lunchtime on 28th November – a full twelve hours before the system officially arrives."

 

 

Mottatt.

 

Bedre føre var enn etter snar prinsippet skal jeg benytte meg av :grin2:

Lenke til kommentar

Blir nok å handle en del PSN US 50$ kort på Amazon.com for å bruke på US PS Store. Billigere der enn i forhold til norske priser. Gjorde det ofte på PS3,

Tenker å gjøre noe av det samme. Å gå heldigital er noe som appellerer veldig, men norske priser er litt stive.

 

Har brukt et virtuelt visakort i noen tilfeller tidligere, kalt entropay. Burde vel også fungere greit.

Lenke til kommentar

Om noen ikke har bedre å gjøre, her er Level Up sin spesial rundt PS4. Litt historie, positive/negative sider ved konsollen og omtaler av lanseringstitlene bla. :)

 

http://www.vgtv.no/#!/video/74916/level-up-60-ps4-spesial

De toner ned den "must have" statusen. Så jeg føler ikke at konsollen er virkelig verdt alt med tanke på spill og slik enda, men tror i løpet av neste år at vi ser hva vi kan få

Lenke til kommentar

Elsker level up :-)

Ellers bekrefter de det jeg har mistenkt, konsollen har ikke eksklusive spill som gjør det verdt kjøpet enda.

 

Men jeg har likevel utrolig lyst på konsollen, da det virker som en svært fin multiplattform-maskin, med remote play og headsetinngang på kontrolleren. (fantastisk funksjon for alle som har samboer og bor i en mindre leilighet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...