Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Men da må man kjøpe DLC på US kontoen til spillet også? Og, største spørsmålet , kan man kjøpe spillet på US konto også logge ut, logge inn på norske konto også game på den online? (Og offline?)

Ja alle spill man kjøper på US konto vil kun virke med dlc`er fra der og omvendt, når jeg kjøper ett spill på min amerikanske konto så logger jeg meg på, fyller på penger, kjøper spillet, starter nedlastinga så logger jeg meg tilbake på min norske konto å spiller der.... alle oppdateringer er universale så man slipper å måtte gjøre dette på sin amerikanske konto :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja alle spill man kjøper på US konto vil kun virke med dlc`er fra der og omvendt, når jeg kjøper ett spill på min amerikanske konto så logger jeg meg på, fyller på penger, kjøper spillet, starter nedlastinga så logger jeg meg tilbake på min norske konto å spiller der.... alle oppdateringer er universale så man slipper å måtte gjøre dette på sin amerikanske konto :wee:

 

Så det du sier her er altså at du kan kjøpe en hau med spill fra US konto, og bare logge ut, og inn på den norske kontoen, så fungerer alle spillene der slik helt uten videre? Det er jo MEGET nice :D

Lenke til kommentar

 

Så det du sier her er altså at du kan kjøpe en hau med spill fra US konto, og bare logge ut, og inn på den norske kontoen, så fungerer alle spillene der slik helt uten videre? Det er jo MEGET nice :D

stemmer det :w00t:

Har selv kjøpt:

KZ Shadow Fall med season pass 80$

Ac Black Flag med season pass 70$ kampanje på forhåndsbestilling

Battlefield 4 med premium 110$

Lego Marvel Superheroes 60$

Cod Ghosts med freefall map dlc 60$

Knack 60$

Nba 2K14 60$

 

Gikk litt bananas :rofl:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Har sett flere gode anmeldelser av Lego-spillet.

Hva synes du om det? Vurderer å laste det ned.

Får desverre ikke min ps4 før fredag, så spilla bare ligger der å venter på att jeg skal laste dem ned, men har sett en del gameplay på twitch og spillet ser shiny ut og morsomt ut i tillegg, og har snakka med de som spiller å alle sier spillet er ett must buy viss du liker Marvel og lego, kan bli noe barnslig for noen, men jeg personlig blir aldri for voksen for slike spill.... Gleder meg som en drittunge til fredagen :)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=RhDNO-_w1FA

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Halla!
Eg har en spørsmål til dere

har bestilt ps4 på 2. september hos komplett.no og det sto sendingsdato: ubekreftet januar 2014 hittil i dag men nå fikk jeg kvittering på mailen og det sto "leverings dato 27.11.2013 "pakken sendt" :OOOO noen andre som har fått det samme mailen? hvis det stemmer så er jeg happy as ... :D:D

Lenke til kommentar

Bruke hdmi inkludert Eller min gamle kabel?

No idea, kommer ann på om du har greie kabler fra før, personlig eier og bruker jeg bare Monster sine HDMI kabler vil og bruke dette med ps4, ser ut som en rimelig hdmi 1.4 som følger med men vet ikke om det er noen forskjell...

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det er bedre på PS4. Bedre animasjoner, bedre grafikk, bedre ballfysikk og 3D-publikum! Har ikke merka noe til at det mangler moduser. Spiller Career mode og det har alt.

 

Edit: Du kommer ingen vei med Forbrukerombudet H4rd. Er bare å bite i det sure eplet og vite at Komplett flytta ordren din. Skjønner frustrasjonen men det beste i slike tilfeller er å opptre saklig og ikke med fjortis-rage. Da blir du tatt mer alvorlig og ikke lagt nederst i bunken av "tullinger" som kontakter kundeservice. Just sayin :)

 

Enig, FIFA er konge og blir garantert spilt mye hos meg ihvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...