Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

An additional 20+ apps will follow between now and Spring 2014. Keep watching the blog for more updates!

 

Står dette litt lenger nede i kommentarfeltet ^^

Blir jo interessant å se hvordan den stiller seg opp mot Xbox One i og med at den lansereres senere og Xbox har fått mye skryt for flere multimedieapps.

Lenke til kommentar

Hvor mange ganger må du betale ekstra penger for å få alle maps på BF4 innen BF5 kommer tror du? Vil tippe at du må ut med ca like mye som du gir for spillet. Slik har det blitt dessverre, det har ingenting med xbox å gjøre.

 

Å diskuterer med trangsynte fanboys som deg er uansett meningsløst, så har ikke tenkt til å hive meg ut i det :)

 

Dette er forsåvidt ikke PS4 vs Xbone tråden heller.

Må være det mest tullete svaret noensinne. Jeg skriver at slike ting gjør meg forbanna, og du vrir det rundt at jeg forsvarer BF4? Bare fordi jeg nevnte 2 Xbox spill så skal du forsvare det til tusen? Slutt å tull.

 

Og disse småbeløpene ble forresten skapt av Apple, og jeg er sikkert tidenes Apple fanboy. Forskjellen er at Microsoft og EA nå ( har ikke sett det skikkelig på PS4 titler enda) tar betaling for spillet og for disse snarveiene, DLC'ene osv. Apple gjorde Appene gratis eller til veldig få kroner, og så måtte du betale småbeløp etterhvert. Slik det burde vært.

Lenke til kommentar

Blir jo interessant å se hvordan den stiller seg opp mot Xbox One i og med at den lansereres senere og Xbox har fått mye skryt for flere multimedieapps.

Er jo svært få apper som virker her til lands viss man ikke bruker vpn fra usa, men som du sier så kan dette by på mye spennede for de som bruker konsollen til slike ting :)

Dette gjelder både X1 og ps4, men håper for de som bruker dette att det kommer flere med tida siden vi her i landet får som oftest ting og tang sist

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Er jo svært få apper som virker her til lands vis man ikke bruker vpn fra usa, men som du sier så kan dette by på mye spennede for de som bruker konsollen til slike ting :)

Ja, men det er vi vant til, for det gjelder for alt og er ikke noe som er spesielt for konsoller :) Det er bare sånn det fungerer når det kommer til opphavsrett og norske regler og avgifter.

Selv er jeg fornøyd bare jeg får Netflix og DLNA-streaming. Sistnevnte er jo ikke tilgjengelig ved launch da. Så hadde jeg ikke sagt nei takk til NRK TV heller, så hadde jeg sluppet å dra fram PC-en.

Lenke til kommentar

Håpet på sendebekreftelse fra GameZone i dag, men kommer vel ikke før i morgen (antagelig?)..

 

Har blitt lovet å få til release, så det blir bra! :) Jeg har egentlig ikke tid til å røre konsollen før den 11. desember uansett, så like greit -kanskje- at de aller største spilla uteble til launch, som Watch Dogs, osv.. :p

Lenke til kommentar

Kom flere spill i posten idag. Fikk også en sendingsbekreftelse på Injustice Gods Among Us Ultimate Edition er på vei :)

 

qydu.jpg

 

Da mangler jeg bare 7 spill som kommer en eller annen gang iløpet av uken samt konsollen, ekstra kontroller og ladestasjon så er alt i boks!

Too many games! :) neida er bra det.

 

Men hvis jeg hadde hatt 10 spill med ps4 hadde jeg aldri klart å bestemt meg hva jeg skulle ha begynt å spille

 

Så hadde jeg fått hoddpine

 

Så gått og lagt meg... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke få sagt hvor skuffet jeg er over FIFA'14 til "next-gen" konsoller, om du ikke er en som spiller 110% online og ingenting annet så burde du overse denne tittelen og sky den som pesten.

 

Spillet i seg selv er ikke dårlig, fysikken er hakket bedre, grafikken er bedre og det hele. Ikke vannvittig mye bedre, men litt bedre akkurat som det er å forvente med første "next-gen" spill som er utviklet side-om-side med "current-gen" osv..

 

MEN! Dette må være den mest tragiske utgaven av et FIFA spill jeg har sett noengang, de har altså fjernet alt som har med "Creation Center" å gjøre, absolutt alt. Det er ingenting som heter Creation Center, du har ingen mulighet å få inn noe som helst du ha måtte opprettet eller jobbet med via Creation Center tidligere. Hele skiten er borte, som blåst bort, noe som har vært der i mange, mange år og som EA tross alt har annonsert og reklamert med at skal fungere til FIFA'14, men det gjaldt tydeligvis utelukkende Xbox 360 og PlayStation 3 utgaven og ikke Xbox One og PlayStation 4 utgaven...

 

Men det er jo ikke det verste, det som topper idiotien er at ALT som har med turneringer å gjøre er også borte. ABSOLUTT ALT, det er ikke lenger mulig å spille FA Cup, Premier League, den norske cupen, Tippeligaen eller noe som helst. Det eksisterer rett og slett ingen offline turneringsmodus i denne utgaven av spillet overhode. Dette tror jeg aldri jeg har opplevd noengang i spillserien sin historie, til og med tilbake til FIFA'96 så hadde vi i det minste mulighet for å spille ferdigdefinerte turneringer og serier, og til og med muligheten til å fikse våre egne. Men i FIFA'14 "next-gen" edition anno 2013 / 2014 så kan du bare glemme dette.

 

Be-A-Pro er også fjernet, så de har kort og godt egentlig fjernet brorparten av alt som gjør spillet interessant og verdifullt for de som ønsker å spille offline og med venner på samme system.. Det eneste jeg egentlig kan sitte å nyte nå er "Kick-Off" kamper, altså enkeltstående matcher og det er det. Helt utrolig at det går an å oppføre seg sånn og levere et spill som kan mangle såpass mange av helt fundamentale spillmoduser som en hver har lært seg å forvente at er å finne i ethvert fotballspill siden tidenes morgen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...