Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse gaming øretelefonene med avtagbar mic også knallbra!

https://www.trustedreviews.com/reviews/steelseries-arctis-7-review

Kommer muligens til å hente et sett selv i dag.

 

Ellers titter jeg litt på disse før jeg bestemmer meg:

 

Audio Technica ATH-ADG1x
4961310133221_255859_WEB_F.jpg?height=45

STEELSERIES ARCTIS 7 WIRELESS GAMING HEADSET

"The best luxury headset we’ve ever tested"

5707119030397_STEELSERIES_ARCTIS7WHITE_3

 

 

 

ASTRO GAMING A40 TR AUDIO SYSTEM

Ved å kjøpe en MixAM for PS4 så har man til alle systemer. Har ren PS4/PC utgave (sort).
Finnes også en enkel workaround (youtube) for å få de til å fungere på alle systemer uten ekstra MixAM men da er PS4 utgaven noe bedre ift. crossover comp.

                                             ASTRO_GAMING_A40_TR_AUDIOSYSTEM_FOR_XB1_

 

 

HYPERX CLOUD REVOLVER
740617250435_hx-hscr-bk_controller_hr_F.

HYPERX CLOUD II GUNMETAL

740617235678_HyperX_KHXHSCPGM_EN_F.jpg?h

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette fra PS4 eller PS4 Pro? For teksturene var temmelig low-quality og blurry  :confused:

 

PS4 Pro :p Er shared screenshot fra ps4en så kan være det mister litt kvalitet men. Ser fantastisk ut på tven men da sitter man ikke tett oppå alle texturene heller. PS4 Pro og Xbox One X deler samme texturpakke så skal ikke være forskjell stillestående ihvertfall. 

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Sikler etter samme TV, men RDR2 med PS4 Pro med en litt eldre toppmodell fra LG ser nydelig ut læll.

Hvis det ikke er 4k tv så yter vel Pro like godt som en slim?

Lenke til kommentar

Er HDR-funksjonen skikkelig dårlig i RDR2, eller har jeg gjort noe galt? Alt er så grått og utvasket. Far Cry 5 ble mye bedre med HDR, men ser skikkelig kjipt ut i RDR2. 

ENIG! Akkurat det tok jeg opp i Red Dead 2 tråden. Jeg nevnte at alt spillet er fantastisk, men det føles ikke som hdr 4k når jeg spiller, farcry, god of war og spiderman var mye skarpere, klart og crispy. Vet ikke hvorfor det er sånn.

Lenke til kommentar

Nei, det tror jeg da ikke. Ser mer ut som om kontrasten er skrudd ned, fremfor at HDR er på. La ikke merke til det i går kveld, men i dag, med naturlig lys i stuen, så ser det skikkelig elendig ut.

Mener du/dere at det ser bedre ut når du slår av HDR?

 

Det jeg ellers vet er at PS4 Pro er vesentlig mer uskarp enn X pga chekerboarding og hvordan Temporal benyttes. Derfor kjøpte jeg det til X.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvis det ikke er 4k tv så yter vel Pro like godt som en slim?

Gjør vel det på dette spillet. Dessverre har ikke rockstar gjort noen enhancements på 1080p slik som mange andre gjør.

 

Men er iallfall klar når det blir ny TV i hus. Må bare bli enig med finansministeren. Men lander nok på enten Q8 eller Q9. Evt. Tv-en som lanseres etter de.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er 4k tv så yter vel Pro like godt som en slim?

 

 

Spill ser bedre ut i 1080p med en Pro kontra slim siden den bruker supersampling, ting ser skarpere og bedre ut. Spillet ser helt rått ut selv på en 1080p TV altså.  Er på utkikk etter ny TV til loftstua om dagen selv, men får se om det dukker opp noe bra under black week. 

 

Er vel kanskje tvilsomt at det blir noe bedre enn Power sine DnB rabatter da. Vi får se :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det Q9 som har tatt over tronen på stuegaming nå? Mener å huske folk i tråden nevnte en annen Samsung før. Grei refreshrate?

 

I en lys stue er nok det nok mest optimalt å gå for en QLED ja. Selv heller jeg mest mot OLED, men jeg har stålkontroll på lyset på loftsua og sitter stort sett meget dempet belysning. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...