Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel sagt at man må ha 150gb ledig for å kunne installere. Trenger en del installeringsplass. Ender på 104gb når den er ferdig installert.

 

Rettelse. Gjaldt digital utgave:

 

«Om du vil ha spillet i digitalt format i stedet må PlayStation 4-eiere måtte forbedre seg på en del sletting på konsollen. Denne installasjonen vil kreve 99 GB for spillet, men i tillegg trenger man ytterligere 50 GB for selve installasjonsprosessen.»

Tusen Takk for tipset du. :green:

Lenke til kommentar

Power og Elkjøp har barket sammen i priskrig nå, 489 for RDR2. Jeg foretrekker egentlig digitalt så jeg slipper å reise meg fra sofaen for å skifte spill, men når jeg kan spare 30% ved release, fuck it. Hadde egentlig ikke bestemt meg for om jeg skulle ha det med en gang heller, men da var det gjort. Hvis det går på samme måte med RDR2-prisen som med GTA5, kommer det jo ikke til å være billigere enn dette på mange år fremover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Finnes det noe Nintendo type spill på Playstation? Vil spille noe litt mer light og gøyalt istedet for The Last of Us.

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Litt usikker på hva du mener med Nintendo type spill, men hvis du tenker på noe som ligner Super Mario så er jo Crash Bandicoot N.Sane Trilogy og den kommende Spyro the Dragon-trilogien gode alternativer. :)

Var det jeg mente :) Er megaman 11 i samme kategori?

Lenke til kommentar

Både ja og nei vil jeg si, uten at jeg skal påberope meg å ha voldsomt mye erfaring med Megaman-serien. Det er jo også plattformspill, men litt mer actionprega og noe høyere vanskelighetsgrad enn f.eks. Mario tror jeg. 

 

Kan jo også nevne Ratchet and Clank som jeg koste meg veldig med. Og Rayman Legends. Begge veldig gode plattformspill, i henholdsvis 3D og 2D.

Du kan jo f.eks. sjekke ut litt gameplay-videoer av de så får du et litt mer helhetlig inntrykk av hvordan de er. 

Megaman 11 har vel forøvrig også en spillbar demo tilgjengelig om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Største forskjellen på Mega Man og Mario er at du skyter ting i stedet for å hoppe på dem. Det og den futuristiske settingen der nesten alle fiendene er roboter. Når man starter et Mega Man-spill må man alltid velge mellom ni baner og bossen på banen gir deg et våpen som er sterkt mot en av de andre bossene, så å finne riktig rekkefølge på banene er mye av utfordringen.

 

Tradisjonelt har Mega Man-spillene vært beinharde, men Mega Man 11 har forskjellige vanskelighetsgrader der den enkleste er så enkel at det blir kjedelig.

Lenke til kommentar

serverene/nettverket til PSN er nok neppe godt nok til å utnytte den linja dessverre, har sjelden bikka 10 megabyte perr sekund med min 200mbps linje.

 

Opplever ganske grei hastighet under disse testene i det minste, og føler den laster ned ganske greit med PS4 Pro.

Meste jeg har hatt er 201mbps ned og 116mbps opp på 300/300 linja her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...