Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt usikker på hva jeg skal gjøre på Red Dead Redemption 2 lanseringen altså. Alltid kjekt å gå spillet i hus på dagen, så får jeg i det minste spilt litt før jeg skal på nattskift. Blir neppe tid til å spille særlig mye på lørdag og søndagen etter som jeg jobber 12 timer disse dagene. 

Planen var jo å stikke innom Elkjøp her, men de driver og bygger om...så er litt usikker på om de i det hele tatt fokuserer på nylanseringer av spill om dagen. Jeg nekter å betale 699,- for spillet hos Gamestop altså, så orker ingen forhåndsbestilling der. Å bestille på nett er jo ren bingo..og på toppen av det hele så skal jeg ut på smellen på torsdagen for "én siste øl" for en kollega som skal slutte i jobben hos oss :p Så det er jo meget sannsynlig at jeg ikke kommer meg ut dørene igjen i hele tatt før jeg skal på nattskift :D

 

Derfor hadde det vært fint og fått spillet én dag før fra f.eks Gameszone :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fallout med multiplayerdel frister ikke i det hele tatt, så har en følelse av at det bare kommer til å gli forbi i stillhet for min del. 

Spiderman skal jeg vurdere når RDR2 er ferdig, sikkert engang etter nyttår. Har ikke engang klart å fullføre Assassins Creed Origins... 

Samme her, men ASTRO BOT Rescue Mission VR til psvr :green: 

Lenke til kommentar

Begynte på Fallout 4 igjen for å få spilt dlc-en jeg en gang betalte for. Som nevnt har spillet fått kritikk for å være mer skytespill enn rollespill, men det slo meg da jeg kom til Diamond City at rollespilldelen, og balansen mellom den og skytedelen rett og slett ikke er særlig bra. Hvis man peiser på og er litt underleveled er det et ganske artig kampspill, men bruker man for mye tid på historier blir man for sterk, og det går ut over underholdningsverdien. Når et spill har så mye å by på som Fallout 4 blir gjenspillsverdien sprikende, og mye av det jeg føler jeg burde drive med (basebygging) gidder jeg rett og slett ikke nå. 

Skal ikke utelukke 76, men det blir ikke noe dag 1-kjøp. 

Lenke til kommentar

Det har jeg også merket. Spiller det på Survival nå, og det var skikkelig nervepirrende i starten. Nå er jeg vel lvl 48, og fullstendig overpowered. Må sette begrensinger for meg selv for å gjøre det mer spennende, slik som å ikke bruke lyddempere, unngå enkelte perks, også vurderer jeg å skru av HUD-en også. Føles mer realistisk, men det er et helvete når man skal lete etter ting. Tar evigheter å finne noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...