Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Åpnet du topplokket? Det går ikke ut over garantien.

Det gjorde susen på min i hvertfall. Selv om jeg er flink til å tørke støv i benken opplevde jeg faktisk å høre viften under Netflix/HBO bruk. Det er ikke tilfellet lengre :)

 

Anbefales å ta en skikkelig runde med luft på vifta i hvert fall.

 

 

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg visste ikke at Destiny 2 hadde singleplayer. Da er det jo verdt et forsøk. GOW III har jeg aldri prøvd - jeg ble lei halvveis inn i toeren (hvis det er lov å si), men det er jo et AAA-spill. Fet lineup.

2'ern var helt rått syns jeg, ble derimot rimelig lei og mett underveis i GOW3 :p

Lenke til kommentar

Spillet har vært ute på pc i kanskje et tiår snart. Regner med han må ha spilt det på pc tidligere og ble fristet til å spille det igjen da det kom ut på ps4. Vurderte det samme selv. Er et bra spill om du liker mytologi (inkluderer bla både egyptisk og gresk).

 

Ja, da blir det mer forståelig. Jeg ble bare veldig overrasket over timeantallet siden det ble sluppet til PS4 i mars 2018. Det er jo sånn ca 3600 timer siden... (5 måneder, 30 dager pr mnd og 24 timer i døgnet). 

Å logge 1000 timer på den tiden vil jo si at det hadde vært en fulltidsstilling med over 8 timer pr dag  :ohmy:

Lenke til kommentar

Tja, syns fortsatt både San Andreas og GTA 4 henger mye høyere enn GTA 5. Liberty City Stories også. Syns de forandra for mye i 5, og likte ikke historien så godt heller.

 

Fader, det er det jo. Spiller som regel bare en time her og der før jeg går lei så glemmer alltid hva jeg skal mellom hver gang og at fast travel eksisterer. Trodde jeg var ferdig en kveld men så havnet Atreus i trassalderen og spillet ble avinstallert for å få plass til noe annet.

 

Hadde lyst til å kvele gutten til tider, men "fasene" hans har en slags mening for hans karakterutvikling og gjør ham til syvende og sist mer troverdig som karakter. Faktisk kan man jo si at han er utrolig realistisk fremstilt, for jeg har ofte mye de samme tankene rundt gutter i den alderen i den virkelige verden. ;)

 

Har du gått tilbake og spilt de gamle GTA etter GTA5? Det er en del endringer i gameplayet som gjør at de føles utrolig tunge å spille i dag. I San Andreas må du f.eks. starte oppdrag helt fra begynnelsen når du feiler dem, noe som betyr at du bruker utrolig mye tid på å kjøre fra A til B om og om igjen. Reisingen i God of War blir bare barnematen i forhold. I GTA4 er ikke bilkontrollene i nærheten av å være like stramme som i 5, selv om jeg vet enkelte mener det er mer realistisk (ikke at det vanligvis er en god ting i spill).

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Åpnet du topplokket? Det går ikke ut over garantien.

Det gjorde susen på min i hvertfall. Selv om jeg er flink til å tørke støv i benken opplevde jeg faktisk å høre viften under Netflix/HBO bruk. Det er ikke tilfellet lengre :)

 

Anbefales å ta en skikkelig runde med luft på vifta i hvert fall.

 

 

Åpna lokket ja. Fikk blåst ut mye støv i bakkant av konsollen. Ikke fritt for at en og annen hybelkanin måtte bøte med livet. 

Skal innføre dette som fast rutine. 

Lenke til kommentar

Faen, må snart begynne å bruke mine spillindustrikunnskaper til å investere. CD Project Red sine aksjer er mer enn doblet siden februar....Så må man jo så klart gå inn før Cyberpunk release og markedsføring begynner så er man vel nesten garantert å gå i pluss, men kunne jo tjent så sykt mye mer...

Lenke til kommentar

Åpnet du topplokket? Det går ikke ut over garantien.

Det gjorde susen på min i hvertfall. Selv om jeg er flink til å tørke støv i benken opplevde jeg faktisk å høre viften under Netflix/HBO bruk. Det er ikke tilfellet lengre :)

 

Anbefales å ta en skikkelig runde med luft på vifta i hvert fall.

 

 

Hvor får man kjøpt de trykkluft på boks? chlas olson?

Lenke til kommentar

Hadde lyst til å kvele gutten til tider, men "fasene" hans har en slags mening for hans karakterutvikling og gjør ham til syvende og sist mer troverdig som karakter. Faktisk kan man jo si at han er utrolig realistisk fremstilt, for jeg har ofte mye de samme tankene rundt gutter i den alderen i den virkelige verden. ;)

 

Har du gått tilbake og spilt de gamle GTA etter GTA5? Det er en del endringer i gameplayet som gjør at de føles utrolig tunge å spille i dag. I San Andreas må du f.eks. starte oppdrag helt fra begynnelsen når du feiler dem, noe som betyr at du bruker utrolig mye tid på å kjøre fra A til B om og om igjen. Reisingen i God of War blir bare barnematen i forhold. I GTA4 er ikke bilkontrollene i nærheten av å være like stramme som i 5, selv om jeg vet enkelte mener det er mer realistisk (ikke at det vanligvis er en god ting i spill).

Ja, han er kanskje mer realistisk og bedre sånn karakter-messig, men fader altså, blir jo bare irritert av gutten.

 

Jepp, spilte nylig igjennom både San Andreas og GTA4, begge er mye bedre enn 5 i mine øyner. Ja, det er stress når man ikke klarer oppdrag ("ALL YOU HAD TO DO WAS TO FOLLOW THE DAMN TRAIN CJ!"), men syns historien i San Andreas og både bilfysikken og spesielt slåssingen i GTA 4 veier opp for det. Å skyte folk i kneet i GTA 4 er uendelig mer morsomt enn i 5. Fem er for nedstrippet og kjedelig når det kommer til volden, som jo er en stor del av GTA. Hovedhistorien er også et eneste stort gjesp.

Lenke til kommentar

Konsollen min er muligens død. Får ikke startet den skikkelig, men får først opp "cannot start the PS4" og "Connect the Dualshock 4 using the USB cable, and then press the PSN button" på sort skjerm.

 

Får deretter beskjed om å koble til en USB storage device som inneholder en "update file for reinstallation for version 5.55 or later".

 

Gjorde det, men konsollen finner ikke filen jeg la på minnepinnen. Anyone?

 

https://www.playstation.com/en-us/support/system-updates/ps4/

Lenke til kommentar

Ja, men de er nesten dobbelt så dyre som Teknikmagasinet. Mener jeg kjøpte en der nylig for 99Kr, som strengt tatt heller ikke er billig når man tenker på hva det er man kjøper. :p

Kjøp heller en helt vanlig fotpumpe type belg til omtrent samme pris som en boks. Med det tynneste munnstykket får du like mye futt, og den varer "evig".
Lenke til kommentar

Kjøp heller en helt vanlig fotpumpe type belg til omtrent samme pris som en boks. Med det tynneste munnstykket får du like mye futt, og den varer "evig".

 

I den videoen er det jo ikke så mye galt man kan komme borti. Men ellers lurt å ha i bakhodet at en slik belg for eksempel kan lades med statisk elektrisitet, så det høres ikke ut som noe man vil ha for nærme sensitive komponenter. Samme med støvsugere, der tuten lades med statisk elektrisitet. Man får riktignok ESD sikre alternativer, men slikt utstyr er dyrt. Og en slik boks er altså bare en hundrings, og fort varer et år eller to om man ikke har støv på hjernen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...