Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva som var greia med Heavy Rain. Syntes kanskje det ble veldig mye lempet på deg med en gang

Var en kneik der for min del jeg måtte over. Etter det så var spillet et mesterstykke i fortellerkunst i mine øyne. Og jeg kan huske hvor frustrert jeg ble da plot-twisten kom.... virkelig gut-wretching moment som jeg ikke har fått mye av i spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøper folk her ultimate edition av RDR 2? Hadde egentlig tenkt å kjøpe standard utgaven, men dette er mest sannsynlig det eneste virkelig bra spillet som kommer i år så vil jo ha mest mulig av det. Hater at de har puttet enspilleroppdrag og ting inn i ultimate edition, støtter konsekvent ikke slik praksis og kjøper alltid standardutgaven, men.. faen, det er jo red dead 2!

Som Imbruglia sier, I am torn.

Lenke til kommentar

Kjøper alltid standard av spill. Kjøper aldri collectors/limited etc (med mindre det er noe loot jeg kommer til å bruke i pakken). Etter flere tiår med kjøp av spill så har jeg innsett at de fleste samlerutgaver er verdiløse og samler støv til den dagen jeg trenger plassen.

 

Og da blir de til slutt gitt bort fordi ingen gidder å kjøpe de på bruktmarkedet. Men det er meg da.

 

Men lang historie kort. Blir standardutgaven på meg.

Lenke til kommentar

Bestilte standardutgaven på Platekompaniet for et års tid siden. 449 kostet forhåndsbestilling, minus 20% kompisrabatt. Generelt i mot forhåndsbestillinger, men for 360kr for et spill jeg garantert skulle ha gikk det greit.

Var samme tilbud jeg slo til på. Hadde uansett droppet UE eller samlerutgavene.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle kjøpt en CE måtte det ha vært for et spill jeg har et helt spesielt forhold til. Dessverre er det vanskelig å vite før spillet i det hele tatt har kommet ut.

 

Jeg hadde lyst på denne Dark Souls Trilogy-boksen som kom ut i Japan, men da den fortsatt ikke er utgitt utenfor Japan så har det ikke blitt noe av. Mulig jeg plukker den opp når jeg er i Japan senere i år om jeg skulle finne den på Akihabara.

Lenke til kommentar

Jeg hadde lyst på denne Dark Souls Trilogy-boksen som kom ut i Japan, men da den fortsatt ikke er utgitt utenfor Japan så har det ikke blitt noe av. Mulig jeg plukker den opp når jeg er i Japan senere i år om jeg skulle finne den på Akihabara.

Aiaiai, skulle gjerne hatt den selv også, men jeg er ikke i Japan før neste år, og da er det nok tvilsomt å finne den.

 

Rart valg av utgiverene å kun gi den ut i Japan, Dark Souls er da minst like populært i Vesten, om ikke mer.

 

 

Kjøper folk her ultimate edition av RDR 2?

Er vel kanskje blasfemi å si noe slikt her, men jeg har ingen planer om å kjøpe RDR2 i det hele tatt, hverken standard eller ultimate. :p I alle fall ikke før det kommer på kraftig salg en gang i fremtiden.

 

Vet ikke helt hvorfor, men i motsetning til (tilsynelatende) alle andre, så finnes jeg ikke hypet for det spillet. Velger mye heller Spider-man, selv om jeg ikke egentlig er noen stor fan av superhelter. Trolig er det vel det at jeg rett og slett bare ikke liker Rockstar noe særlig. Insomniac er en mye bedre utvikler i mine øyne.  :whistle: 

 

Smak og behag og de greiene der. September blir best for min del, 5 spill bare de kommende 10 dagene, så i oktober dropper jeg som sagt Red Dead 2, og både Black Ops 4 og Battlefield 5. Blir kun Mario Party på meg den måneden, og kanskje AC: Odyssey. November er alt fokus på Spyro Reignited Trilogy. Desember blir vel måneden for å rydde i backloggen i år igjen.

Lenke til kommentar
Er vel kanskje blasfemi å si noe slikt her, men jeg har ingen planer om å kjøpe RDR2 i det hele tatt, hverken standard eller ultimate. :p I alle fall ikke før det kommer på kraftig salg en gang i fremtiden.

 

Vet ikke helt hvorfor, men i motsetning til (tilsynelatende) alle andre, så finnes jeg ikke hypet for det spillet. Velger mye heller Spider-man, selv om jeg ikke egentlig er noen stor fan av superhelter. Trolig er det vel det at jeg rett og slett bare ikke liker Rockstar noe særlig. Insomniac er en mye bedre utvikler i mine øyne.  :whistle:

 

Smak og behag og de greiene der. September blir best for min del, 5 spill bare de kommende 10 dagene, så i oktober dropper jeg som sagt Red Dead 2, og både Black Ops 4 og Battlefield 5. Blir kun Mario Party på meg den måneden, og kanskje AC: Odyssey. November er alt fokus på Spyro Reignited Trilogy. Desember blir vel måneden for å rydde i backloggen i år igjen.

BLASPHEMY!

 

Neida, skjønner godt at Rockstar sine spill ikke alltid faller i smak. Var aldri superfan av GTA 5, men som gammel Clint Eastwood-fan henger alle spill i ville vesten rimelig høyt. Pluss at selv om Rockstar gjør mye teit (spesielt online-bit), så er de gode til å fortelle historier. Kommer alltid til å huske John Marston, Red Dead Redemption er det beste spillet Rockstar har laget så langt, så klart jeg er hypet  for oppfølgeren.

 

Spider-Man derimot? Det er et vente-på-at-det-ramler-under-150-kroner-spill, selv om jeg har flere utgaver av Edderkoppen-blader i hylla. Smaken er som baken!

 

Skal faktisk ikke ha noen flere spill enn Red Dead 2 i år som jeg vet om. Har vært et uvanlig dårlig år på spillfronten.

Lenke til kommentar

Snublet over en artikkel om DQ i går som pirret min nysgjerrighet. Skal nok se mer på den tittelen, ja. I følge forfatteren var dette det beste spillet i seriens 32 år lange historie (!).

 

Jeg synes DQ8 var utrolig bra, men det ble holdt tilbake av en del antikverte spillmekanikker som at du kun kan lagre spillet i kirkene. Jeg håper vi her får et moderne DQ som tar med seg alt det som har gjort serien bra. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...