Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At ting ser "tullete ut" i et superhelt spill er vel det siste jeg tenker på. Gameplay mekanismene ser gøy ut. Det er ihvertfall det viktigste for meg. Men da igjen så er jeg langt ifra noen stor fan av disse superheltene og er ikke så nøye på hva dem kan og ikke kan i kontra til tegneserie bladene..

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket kan ikke Spider-Man fly. Hvorfor kan han det i spillet?

 

Enig, jeg kommenterte det når jeg så traileren på E3, jeg skjønner ikke at folk som "gleder seg til Spider-man" fremdeles gleder seg etter den traileren, det der er jo ikke Spider-man! Det er Naruto i Spider-man kostyme eller noe sånt. Fatter ikke at de kjøper rettigheter til Spider-man for å lage et spill om en annen superhelt... Før jeg så traileren så gledet jeg meg også til Spider-man, fordi jeg hadde lyst til å spille som Spider-man. Når de har lagd spillmekanikk så han kan sparke seg flere ganger oppover, så stå i luften, skyte vev ned på skurker, og så trekke dem opp, ja da flyr fyren, og det gjør ikke Spider-man utenom de gangene når han har fått spesial krefter for en periode. Gleder meg overhodet ikke til det dritet der!  :realmad: (Disclaimer: Vokste opp med Spider-man som favoritt superhelt.  :blush: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Ja, så godt som. Ser helt tullete ut.

 

Edit: 57 sekunder ut i denne videoen er et godt eksempel på hva jeg mener.

 

Du må vær forsiktige. Du kan jo støte menigheten.

Lenke til kommentar

Enig, jeg kommenterte det når jeg så traileren på E3, jeg skjønner ikke at folk som "gleder seg til Spider-man" fremdeles gleder seg etter den traileren, det der er jo ikke Spider-man! Det er Naruto i Spider-man kostyme eller noe sånt. Fatter ikke at de kjøper rettigheter til Spider-man for å lage et spill om en annen superhelt... Før jeg så traileren så gledet jeg meg også til Spider-man, fordi jeg hadde lyst til å spille som Spider-man. Når de har lagd spillmekanikk så han kan sparke seg flere ganger oppover, så stå i luften, skyte vev ned på skurker, og så trekke dem opp, ja da flyr fyren, og det gjør ikke Spider-man utenom de gangene når han har fått spesial krefter for en periode. Gleder meg overhodet ikke til det dritet der!  :realmad: (Disclaimer: Vokste opp med Spider-man som favoritt superhelt.  :blush: )

Amen!

 

Vokste også opp med en del Spider-Man blader som fortsatt står i hylla. Skjønner ikke vitsen med å ødelegge det sånn, de kunne ha fått til et bra combat-system uten å bryte alle fysikkens lover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Amen!

 

Vokste også opp med en del Spider-Man blader som fortsatt står i hylla. Skjønner ikke vitsen med å ødelegge det sånn, de kunne ha fått til et bra combat-system uten å bryte alle fysikkens lover.

Se vekk i fra interessene mine idag. Jeg samlet på blader der det sto edderkoppen frontsiden. Har du de samme bladene? Kan ikke huske at fysikken tok heilt av sånn som i trailerern. Nå vil nok folk si at jeg er negativ. Jeg synes det er forskjell på konstruktiv kritikk og de folk som er kritisk bare på faenskap.

Lenke til kommentar

Spiderman ser artig ut men  for min del er det litt for mye "Batman spillene i spiderman theme" gameplay er så og si helt likt. Og siden jeg er litt lei batman spillene så skipper jeg denne.

 

Jeg håpet spiderman ville bli noe annet en en rethemed batman, men forstår at fristelsen ble for stor med tanke på å melke den kua litt til.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Enig, jeg kommenterte det når jeg så traileren på E3, jeg skjønner ikke at folk som "gleder seg til Spider-man" fremdeles gleder seg etter den traileren, det der er jo ikke Spider-man! Det er Naruto i Spider-man kostyme eller noe sånt. Fatter ikke at de kjøper rettigheter til Spider-man for å lage et spill om en annen superhelt... Før jeg så traileren så gledet jeg meg også til Spider-man, fordi jeg hadde lyst til å spille som Spider-man. Når de har lagd spillmekanikk så han kan sparke seg flere ganger oppover, så stå i luften, skyte vev ned på skurker, og så trekke dem opp, ja da flyr fyren, og det gjør ikke Spider-man utenom de gangene når han har fått spesial krefter for en periode. Gleder meg overhodet ikke til det dritet der!  :realmad: (Disclaimer: Vokste opp med Spider-man som favoritt superhelt.  :blush: )

 

Tror du har misforstått effekten. Spiderman har "spider" senses og er vanvittig rask. Så når han hoverer i lufta er det bare for å gi spilleren tid til å tenke ellers hadde du ikke rukket å sparke en fyr oppover så kjapt skyte spindelvev mot en annen. Rart å henge seg opp i, spillet ser dødsrått ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Tror du har misforstått effekten. Spiderman har "spider" senses og er vanvittig rask. Så når han hoverer i lufta er det bare for å gi spilleren tid til å tenke ellers hadde du ikke rukket å sparke en fyr oppover så kjapt skyte spindelvev mot en annen. Rart å henge seg opp i, spillet ser dødsrått ut.

"Spider-senses" gir ikke han mulighet til å bryte Newtons lover.

 

Hvordan kan han sveve i flere sekunder i lufta for så å dra en person på bakken OPP mot deg fra løse luften. Er en forverret versjon av Legolas sin trappesekvens i Hobbiten.

 

Dessuten er flyten i spillet ganske dårlig her, du ser hvordan han hele tiden dras mot nærmeste fiende på et veldig unaturlig vis.

Lenke til kommentar

Tror du har misforstått effekten. Spiderman har "spider" senses og er vanvittig rask. Så når han hoverer i lufta er det bare for å gi spilleren tid til å tenke ellers hadde du ikke rukket å sparke en fyr oppover så kjapt skyte spindelvev mot en annen. Rart å henge seg opp i, spillet ser dødsrått ut.

 

Nå forklarte jeg jo nettopp sekvensen handlingene ble gjennomført i, og i den rekkefølgen så er det ikke "vannvittig rask", det er flyging. For meg blir det da ikke Spider-man, med mindre de har en story, der han slik som det har skjedd i tegneserien av og til, har tilegnet seg nettopp evnen til å fly. I så fall ville jeg nok i en blindtest sagt noe sånt som; "OK, noen har visst lagd en mod til Naruto spillet, der man kan spille med Spider-man drakt og web...

Lenke til kommentar

Ja, så godt som. Ser helt tullete ut.

 

Edit: 57 sekunder ut i denne videoen er et godt eksempel på hva jeg mener.

 

Kan ikke si meg enig der altså, du ser tydelig at de bruker motion blur på siden for å skape en høy momentum effekt på slengingen, Du kan tenke deg selv i den farta han kaster seg uttfor byggningen, og velger og slenge seg etter hoppe, når du da dropper nette så vil du få høy fart, og nesten praktisk talt ende langt xD Spille ser helt rått ut altså, så glad de gjorde endriger fra e3 2017 til april 2018, slengingen er nesten helt annerledes. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...