Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

 

Er dette headsettet bra utenom micen? Kunne tenkt meg et trådløst headset til PS4 men spiller aldri multiplayer.

Ingen av de headsettene har vært noe særlig bra lydmessig.

Ville hoppet over dette også og heller kjøpt noe mer gjennomtestet som TurtleBeach, Tritton, Astro, Steelseries......

Jeg hadde forrige gold-heaset og det gikk rett i retur pga elendig lydkvalitet.

Støtter dette. Har brukt Turtle Beach Elite 800 i flere år, og er fremdeles veldig fornøyd, men selvfølgelig, du får det du betaler for, og Gold headsettene er jo vesentlig billigere. :)

Hmm, tror ikke jeg er villig til å bruke for mye penger på dette. Jeg har et kablet headset som jeg bruker ved å koble den til i kontrolleren, men her faller lyden ut av og til. Sykt irriterende! Finner ingen løsning på det heller.

 

Får satse på at naboene tåler å høre Kratos brøle høyt ut i de sene nattetimer neste helg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God of War ser presentasjonsmessig fantastisk ut men haff så kjedelig gameplay de har vist til nå.

For meg blir dette litt som HZD som helt klart er en top-10 tittel of "all time". Helt nydelig presentasjonsmessig, interessant story og karakterer mens selve gameplayet hovedsaklig går ut på "find big and bigger creatures and kill it".

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har enda til gode å komme godt i gang med HZD. Syns det var så flatt og kjedelig. Bra grafikk ja, men lite ellers...

 

Blir å plukke det opp igjen senere, men er akkurat blitt ferdig med Far Cry 5 og er i gang med Ni No Kuni 2 og så kommer God of War på fredag så blir nok ikke å plukke det opp før de er ferdige.

Lenke til kommentar

God of War ser presentasjonsmessig fantastisk ut men haff så kjedelig gameplay de har vist til nå.

For meg blir dette litt som HZD som helt klart er en top-10 tittel of "all time". Helt nydelig presentasjonsmessig, interessant story og karakterer mens selve gameplayet hovedsaklig går ut på "find big and bigger creatures and kill it".

 

Utifra det dem har vist så er det nettopp gameplayet dem har nailet. Du er en gud og dem har lagd det slik at du føler styrken til Kratos gjennom hvert eneste angrep. Bare det å kaste øksa og ta den imot fikk folk til å måpe pga lydeffektene og fysikken bak det. Jeg tviler et God of War spill vil skuffe gameplay messig, det er umulig med Cory Barlog bak rattet.

 

Men litt enig angående HZD, jeg ble fort lei akkurat det men mest grunnet at å skyte maskiner med pil og bue var litt kjedelig :p

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Fikk aldri helt taket på HZD selv. Historien greide aldri å dra meg helt med, det mest interessante var når man gikk inni i disse bunkeren og leste seg opp rundt det som hadde skjedd frem til alt gikk bananas. Har ikke kommet meg igjennom det enda, og mangler motivasjon til å plukke det opp igjen.

Lenke til kommentar

HZD har jeg ennå ikke prøvd og jeg heller mot å droppe det Jeg orker ikke nok et open world-spill med utallige sidequests som tar 100 timer. Gi meg heller en mer fokusert opplevelse uten så mye fyllmasse.

 

 

Er litt mer der jeg også. Og her faller jo God of War rett inn i rekken som ett godt eksempel.

Lenke til kommentar

God of War er det nok ingen tvil om at jeg skal ha, men det spørs om jeg ikke venter til det blir billig i stedet for å la meg rive med av launch-hypen. Har altfor mye å spille gjennom uansett.

 

Kjenner jeg angrer litt på at jeg hoppet over God of War: Ascension. Jeg følte meg bare så ferdig etter God of War 3.

Lenke til kommentar

 

HZD har jeg ennå ikke prøvd og jeg heller mot å droppe det Jeg orker ikke nok et open world-spill med utallige sidequests som tar 100 timer. Gi meg heller en mer fokusert opplevelse uten så mye fyllmasse.

 

Er litt mer der jeg også. Og her faller jo God of War rett inn i rekken som ett godt eksempel.

Var i utgangspunktet mett av open world selv når jeg begynte på HZD i fjor. Likevel var det mitt goty fra 2017. Fikk platinum-troféet etter knappe 70 timer, så for å være et open world spill er det kanskje kort. Anbefaler alle å spille igjennom Main Quest i alle fall, for historien var overraskende kul. Og selv om gameplayet føles litt kjedelig med bare bue i starten så får man mange kule våpen etterhvert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen vits å oppgradere til pro for oss stakkars 4k-løse? Jeg trenger ikke flere piksler, jeg trenger ikke flere frames, men det er vel andre fordeler regner jeg med?

Den bråker enda mer har jeg hørt, så det er i det minste noe. Har hørt at GoW presterer fantastisk på ordinær PS4 så jeg lar være å oppgradere enda.

Lenke til kommentar

Noen vits å oppgradere til pro for oss stakkars 4k-løse? Jeg trenger ikke flere piksler, jeg trenger ikke flere frames, men det er vel andre fordeler regner jeg med?

Er faktisk ikkje noe forandring i Details på versjonene, er bare pixler og framerate viss du velger den moden.

 

EDIT: Ops, eg snakka bare for GoW og ikkje generelt, litt i GoW fokus for tida.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Noen vits å oppgradere til pro for oss stakkars 4k-løse? Jeg trenger ikke flere piksler, jeg trenger ikke flere frames, men det er vel andre fordeler regner jeg med?

 

Litt bedre framerate eller grafikk på mange titler, men jeg føler ikke det er verdt å oppgradere for så lite ekstra i forhold til pris og jobben med datamigrering til ny konsoll og å selge og preparere gammel konsoll.

Lenke til kommentar

 

Noen vits å oppgradere til pro for oss stakkars 4k-løse? Jeg trenger ikke flere piksler, jeg trenger ikke flere frames, men det er vel andre fordeler regner jeg med?

 

Litt bedre framerate eller grafikk på mange titler, men jeg føler ikke det er verdt å oppgradere for så lite ekstra i forhold til pris og jobben med datamigrering til ny konsoll og å selge og preparere gammel konsoll.

 

Urk, det hadde jeg ikke tenkt på en gang... Dataoverføringen tar sikkert en uke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...