Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Lange loadingtider, lav framerate og det grusomme chromatic aberration filteret var det som ødela hele Bloodborne opplevelsen for meg. Den floaty agility combaten var også rimelig kjip i forhold til Souls-serien. Tar vel opp spillet igjen når remasteren til PS5 kommer hvis ytelsen er opp til standard og det jævla CA filteret er fjernet.

 

Bloodborne er også MYE enklere enn Dark Souls spillene, noe som var rimelig kjedelig.

Combaten kjip i forhold til Dark Souls? Gameplayet i Dark Souls var jo treigt som sirup, derfor Bloodborne var en god opplevelse. Ikke så dårlig combat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Lange loadingtider, lav framerate og det grusomme chromatic aberration filteret var det som ødela hele Bloodborne opplevelsen for meg. Den floaty agility combaten var også rimelig kjip i forhold til Souls-serien. Tar vel opp spillet igjen når remasteren til PS5 kommer hvis ytelsen er opp til standard og det jævla CA filteret er fjernet.

 

Bloodborne er også MYE enklere enn Dark Souls spillene, noe som var rimelig kjedelig.

Combaten kjip i forhold til Dark Souls? Gameplayet i Dark Souls var jo treigt som sirup, derfor Bloodborne var en god opplevelse. Ikke så dårlig combat.

 

 

Mange foretrekker de mer metodiske kampene i Dark Souls fremfor de kjappe kampene i Bloodborne. Dark Souls 3 var påvirket av Bloodborne og hadde mer fokus på hurtighet i kampene, men jeg vet ikke om det var en god avgjørelse fordi det gjorde magi nærmest ubrukelig på bossene til man er langt uti spillet.

Lenke til kommentar

Driver å spiller Bloodborne selv nå. Bytter litt frem og tilbake mellom orginalkarakteren som nå er på lvl 231 og en ny karakter jeg satte opp for å spille co-op med en kompis. Kjenner jeg begynner å bli litt lei, men jeg tilbyr å gi deg en hand likevel, Mala, om du skulle ønske det. Bare skrik ut om du vil prøve litt co-op.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er meget mulig altså. Må ha noen øl før og underveis tenker jeg :p

 

Jeg liker også å drikke mens jeg spiller, men Bloodborne er nok et av de spillene hvor du trenger å være mest mulig skjerpet. Et par øl for å roe nervene kanskje, men anbefaler ikke å bli brisen (ja, jeg har testet dette). 

Lenke til kommentar

Det som er gøy er at så snart du får littegrann dreisen på f.eks. Bloodborne, så er det faktisk utrolig "avkoblende" å spille det. At FromSoft-spillene er så veldig vanskelige og at man knuser håndkontrolleren i frustrasjon av de syns jeg er en ganske overdreven myte. 

Ja, de er utfordrende, og det er en litt annen måte å spille og tenke på enn spill der du har checkpoint og autosave for hvert et hjørne, men til sammenligning så har jeg blitt mye mer frustrert av spill som f.eks. Tekken og Crash Bandicoot enn jeg noen gang har blitt av Bloodborne. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...