Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg spiller egentlig bare battlefield og gta men kjøpte the witcher 3 på salg. hatt det en stund før jeg begynte på det i helgen. Ikke så ofte jeg har tid til å game. Men herlighet, jeg klarer ikke ligge det fra meg. Er jo som narkotika. Noen som synes dette spillet er et av de beste ?

JAAA! jeg var ikke så særlig fan av den sjangeren heller, men spillet gjorde meg til en stor fan, så stor fan av at jeg solgte spillet til en kompis, også kjøpte jeg game of the year edition, og skal starte helt på nytt, siden jeg ikke har spilt det på over 6 måneder

Lenke til kommentar

Plus lineup for March:

 

Bloodborne (PS4)

Ratchet and Clank (PS4)

Legend of Kay Anniversary (PS3)

Mighty No. 9 (PS3 and PS4)

Claire: Extended Cut (PS Vita and PS4)

Bombing Busters (PS Vita and PS4)

 

Starting next year on March 8, 2019, the PS Plus monthly games lineup will focus on PS4 titles and no longer include PlayStation 3 and PlayStation Vita titles. This won’t affect any games you’ve already downloaded, or will download, prior to March 8, 2019. Those games will still be part of your PS Plus games library as long as you remain a member.

Endret av Muggkaare
Lenke til kommentar

Ikke noe jeg føler jeg mangler der. Men det er nok en del som har sittet på gjerdet fordi de har hørt at bloodborne er vanskelig, som nå vil få seg en positiv opplevelse.

 

 

Riktig, hilsen undertegnede :) Rathchet & Clank er jo sikkert bra greier for en del. Selv syns jeg det var alldeles oppskrytte greier i en vanvittig pen, men utrolig kjedelig innpakning.  Super skuff.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ikke noe jeg føler jeg mangler der. Men det er nok en del som har sittet på gjerdet fordi de har hørt at bloodborne er vanskelig, som nå vil få seg en positiv opplevelse.

BloodBorne, var faktisk min aller første soul type spill. Husker jeg døde så mye på den første delen. Kom til første bossen 2 timer senere. Satt fast i nesten over 1 time der. Holdt på gi opp, helt til jeg sa skal prøve igjen " one more time ". Til jeg klarte å drepe den. For en herlig følelse det var skal jeg si deg! Rest is history, helt til jeg fikk platinum i Bloodborne. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...