Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyd er vel noe den serien aldri har vært særlig god på ? Så de burde vel snart greie å gjøre noe med det. Nå har jeg ikke hatt interesse for serien siden GT5 Prologue tror jeg det var da.

 

En kan begynne å lure hva de egentlig bruker alle disse årene i mellom til :p

Har ikke kjøpt siden GT4 pga to ting. Lyden og at noen av bilene så bedre ut enn andre rent grafisk fordi PD bare hadde kopiert over bilene fra eldre spill.

Lenke til kommentar

Wolfenstein er bare helt nydelig, rått fra ende til annen! Håper virkelig Bethesda har et nytt spill in the works, det blir kjøp pronto :D Er vel på grunn av Wolfenstein at jeg har gått til innkjøp av DOOM nå også; Bethesda er nåtidens single player FPS-konge!

Lenke til kommentar

Smaken er selvfølgelig som baken. Men DOOM overasket meg stort. Skikkelig gøy rett og slett. Faen...fikk lyst å spille. Så da gjør jeg det :p

 

Streamer her om noen vil se på litt galskap  

 

EDIT: Og da ble det ut å trille baby isteden...hehe

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Dere skryter så av spillet at jeg begynner å lure på om dere har fått betalt.

Det er et spill man betaler for og får følelsen av å ha blitt betalt? 

NirD:

Grafikk er bare en av dusinvis kvaliteter med gjennomføringen av UC4. Majoriteten her i tråden har vel påpekt det.

 

Limbeck:

Hva heter den psykiske reaksjonen der man skryter hemningsløst av noe man har betalt veldig mye for. For å overbevise seg selv om at det var et godt kjøp.......

 

Å forsvare egne valg? Vel hvem trenger å forsvare UC4 til 549,- på PSN.

 

 

Joda som folk sier så er spillet et teknisk mesterkverk, utrolig pent. men tror du spillet hadde fått så mye skryt, eller folk brydd seg hvis dette ikke stemte? det tviler jeg på. for bortsett fra det så er dette et helt ok spill, som uncharted altid har vært

 

Og hvorfor skal man på død og liv mene at de tekniske aspektene av et teknisk produkt som totalt sett gjør det til et teknisk mesterverk ikke bør tas i betraktning og skal fjernes fra bedømmingen? Det blir som å si "hadde du likte en ferrari like godt hvis du erstatte V12 motoren med en rebranda 1.1l og et generisk retro karosseri? I think not!". Dette blir litt i gata "samma det vel, gulost er gulost." Det definitivt mer enn et "ok spill".

 

 

PS.

Og det er ikke så mye at det er "pent" men hele opplevelsen dette utrolig detaljerte mesterverket gir mottakeren.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

litt på kanten sammenligning.

men ta f.eks Destiny det spillet har ett sinsykt bra gameplay og er ett gjennomført bra spill og ville fortsatt ha vært det hvis grafikken hadde vært dårligere.

 

poenget mitt med det innlegget er at ALLE postene før sa ingenting postivt om selve spillet, men bare hvor bra grafikk det er.

man spiller ikke grafikk. fallout 4 ser ikke spesielt bra ut, men et bra spill. skjønner du tegningen?

 

jeg har ikke sagt at Uncharted 4 er ett dårilig spill, jeg bare mener at det får i litt overkant skryt enn det fortjener pga grafikk, noe mange ser seg blinde på.

Lenke til kommentar
poenget mitt med det innlegget er at ALLE postene før sa ingenting postivt om selve spillet, men bare hvor bra grafikk det er.

 

Alle postene? Så du leste ikke bla. min post?

 

jeg har ikke sagt at Uncharted 4 er ett dårilig spill, jeg bare mener at det får i litt overkant skryt enn det fortjener pga grafikk, noe mange ser seg blinde på.

Når man beskylder andre for å være sneversynte så bør man kanskje ikke begå samme synden selv. "Looks amazing" betyr ikke bare "fantastisk grafikk" men helheten man ser på skjermen som jeg har nevnt i posten du ikke inkluderte i "Alle". "Virkelig finpolert" betyr heller ikke bare grafikk. Det er ikke ofte man ser et så godt sammenskrudd produkt ved launch, det er virkelig sjelden kost.

 

Naughty Dog setter ikke bare terskelen og standarden for nextgen spill men også nextgen studio.

 

EDIT:

2 av mine nylige favorittspill er Prison Arcitecht og 8-bit Armies. Førstnevnte var dog så fult av bugs at det var rart man orket.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...