Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad jeg ikke kjøpte den, for den nye versjonen skal tydeligvis være bedre. Får oppgradere  hardisken selv om det trengs

Det gjenstår nå å se hvor mye bedre det blir over tid. Fysiske knapper er jo veldig greit og det at strømforbruket går ned som medfører mindre varme som må flyttes bort som igjen gjør maskinen mer stille.

 

Er nok lagringsplassen som betyr mest for de fleste.

Lenke til kommentar

Reklamasjonsretten som følger av forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist. I utgangspunktet har du to års reklamasjonsrett, men dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger enn to år, kan du klage i inntil fem år. Dette vil gjelde for eksempel tv, pc og mobiltelefon.

 

En gamepad skal selvsagt vare en stund. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reklamasjonsretten som følger av forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist. I utgangspunktet har du to års reklamasjonsrett, men dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger enn to år, kan du klage i inntil fem år. Dette vil gjelde for eksempel tv, pc og mobiltelefon.

 

En gamepad skal selvsagt vare en stund.

får se hva de begrunner med når de svarer igjen,burde vare lengere ja..særlig med normal bruk.Blir dyrt med ps4 om man må kjøpe 1-2 kontrollere i året :p Endret av olliver
Lenke til kommentar

grei sammenligning av den gamle og den nye typen ps4 her, glad jeg gikk for innkjøp av den nye da min gamle hørtes ut som den første i videon her under spilling av mgs/d3 og ett par andre spill :

 

 

 

Fy faen!  alle dere som klager over støy på PS4... Bråker deres maskin likemye som den første i videon?   

Det der er jo helt sinnsykt.

 

Det kan jo ikke kun være ny CPU som gjør at maskinen bråker mindre.  Jeg har jo den med "gamel" CPU..  men min ligger på samme støynivå som den siste...  Synes nesten min bråker mindre... jeg hører den knapt når jeg spiller eller fomler rundt i en eller annen meny.

 

Jeg kjøpte min PS4 i februar/mars i år..

 

Hadde maskinen min bråket like mye som den i videon, så hadde jeg neppe fått lov å spille når samboern hadde vært hjemme.

den bråkte jo mer enn PS3  :ohmy:

 

 

EDIT: Noen som vet hvor landt unna han hadde db måleren.. tenkte å måle min i nærmeste fremtid.

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

 

Fikk svar på mail jeg og.

Måtte vente til det skjedde noe?

 

 

Ja vi får nok en epost med kode til PS4 idag regner jeg med. Ser ut som beta starter i morgen for alle.

 

Kult gutta. Dere får komme med litt inntrykk underveis.

 

Har true på konseptet, men ikke fullt så mye på samarbeidsegenskapene til alle du kommer til å møte online..:  #randoms

 

 

Tror ikke vi er under NDA så det kan vi gjøre :) Om vi kan streame så legger jeg ut en link her slik :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min PS4 i november 2014 (lurer på om det kan ha vært 2013 da tiden går sinnsykt fort) og jeg har aldri slitt med støy og jeg er vant til veldig stillegående PCer (alltid hatt fokus på det ved bygg). Min PS4 den står en halvmeter unna meg på hjemmekontoret oppå en benk med mye annet utstyr i. Jeg ville hørt den veldig godt om den støyet.

Det er nok en del og store variasjoner på monteringskvalitet ute å går for disse.

For alle hardware produsenter i dag (konsoller, mobiler, PCer osv.) er det overarbeidede lavtlønns-slaver i Asia som jobber døgnskift og bor i "konsentrasjonsleire" i månedsvis av gangen. Dermed vil variasjoner oppstå i større grad. Når man da har å gjøre med en maskin som har mindre feilmargin for monteringslurv enn plastdunken Xbox One vil det få større konsekvenser når man ikke gjør en skikkelig jobb her. Når ting er gjort riktig er PS4 det designvidunderet den egentlig var ment å være.
 

Når det har vært gjort mye slett jobb med montering av de første iterasjonene, som fører til mye klaging/bytting, er det naturlig å forvente at man også har økt fokus på kvalitetssikring av monteringsarbeid med denne oppdaterte versjonen som nok fører til ennå bedre resultat.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

grei sammenligning av den gamle og den nye typen ps4 her, glad jeg gikk for innkjøp av den nye da min gamle hørtes ut som den første i videon her under spilling av mgs/d3 og ett par andre spill :

 

 

 

Fy faen!  alle dere som klager over støy på PS4... Bråker deres maskin likemye som den første i videon?   

Det der er jo helt sinnsykt.

 

Det kan jo ikke kun være ny CPU som gjør at maskinen bråker mindre.  Jeg har jo den med "gamel" CPU..  men min ligger på samme støynivå som den siste...  Synes nesten min bråker mindre... jeg hører den knapt når jeg spiller eller fomler rundt i en eller annen meny.

 

Jeg kjøpte min PS4 i februar/mars i år..

 

Hadde maskinen min bråket like mye som den i videon, så hadde jeg neppe fått lov å spille når samboern hadde vært hjemme.

den bråkte jo mer enn PS3  :ohmy:

 

 

EDIT: Noen som vet hvor landt unna han hadde db måleren.. tenkte å måle min i nærmeste fremtid.

 

Er akkurat så bråkete min PS4 er (Den første i videoen). Men blir jo bare fortalt at PS4 er bare sånn. 

Det er så utrolig dårlig. Har byttet kjølepasta uten noe forskjell.  

 

DB måleren ser du i videoen. Står sikkert 15 - 20 cm unna maskinen ser det ut som.

Endret av Whitesp0t
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...