Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Når jeg skal registrere vitaen på ps4 for avstandspilling og skriver inn de talla på vitaen kommer det bare en feilmelding om at talla ikke er riktig. Funka å koble til playstation app på mobilen. Noen forslag tll hva som kan være galt?

kanskje dette hjelper:

 

http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-Vita-Support/INFO-Setting-Up-Remote-Play-PS-Vita-PS4/td-p/43014957

 

eller evt dette:

 

https://www.reddit.com/r/PS4/comments/1rkt0u/if_you_got_ps4_and_vita_remote_play_to_work_via

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

grei sammenligning av den gamle og den nye typen ps4 her, glad jeg gikk for innkjøp av den nye da min gamle hørtes ut som den første i videon her under spilling av mgs/d3 og ett par andre spill :

 

*video*

Wow! Nå må jeg nesten beklage til dere som har klagd på støyende PS4. Jeg har hele tiden trodd at dere var farende med helt syke overdrivelser som ikke ligner grisen, hver gang dere sa at deres PS4 hørtes ut som et jetfly. Hadde aldri trodd den faktisk kunne bråke så mye, min (hatt den siden release) ligger på ca samme nivå som PS4 nr 2 i videoen, bittelitt mer hvis jeg har spilt hele dagen.

 

Så beklager min forutinntatthet i denne saken grunnet manglende innsikt. Alle dere som har en slik PS4 burde virkelig klage og kreve ny modell. :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar

https://www.reddit.com/r/PS4/comments/3m6f3k/for_those_that_get_banned_on_psn_whether_they/

 

Kom over denne posten.

Er det virkelig slik at om man blir utestengt fra PSN, så mister man ting man har betalt for? Da begynner man isåfall å snakke om at man betaler dyre dommer for å leie spill på nett.

Skal heldigvis en del til for å bli utestengt, og man fortjener det som regel, men det har jo vært episoder hvor uskyldige har blitt utestengt også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Trenger ikke å ha kjøpt de på steam, origin, uplay etc. engang, mer eller mindre alle spill i dag krever en eller annen bruker konto på en klient for å virke. Ubi = Uplay, ea = origin nesten alle andre = steam. 

Lenke til kommentar

grei sammenligning av den gamle og den nye typen ps4 her, glad jeg gikk for innkjøp av den nye da min gamle hørtes ut som den første i videon her under spilling av mgs/d3 og ett par andre spill :

 

min høres ut som den første delen av videoen. Har stort sett sluttet å bruke konsollene på grunn av det.

men kan jeg sende den til komplett og klage? Eller er ikke dette noe som dekkes av garanti/reklamasjon?

Den var ikke slik i starten, men det blir bare verre og verre nå.

Lenke til kommentar

min høres ut som den første delen av videoen. Har stort sett sluttet å bruke konsollene på grunn av det.

 

 

men kan jeg sende den til komplett og klage? Eller er ikke dette noe som dekkes av garanti/reklamasjon?

Den var ikke slik i starten, men det blir bare verre og verre nå.

 

Jeg hadde sendt den inn med en gang og forlangt ny PS4. Hadde gjort det selv, men åpnet og byttet kjølepaste i håp om å bli kvitt problemet. Men det hjalp ikke. No way back...

Lenke til kommentar

 

grei sammenligning av den gamle og den nye typen ps4 her, glad jeg gikk for innkjøp av den nye da min gamle hørtes ut som den første i videon her under spilling av mgs/d3 og ett par andre spill :

 

min høres ut som den første delen av videoen. Har stort sett sluttet å bruke konsollene på grunn av det.

men kan jeg sende den til komplett og klage? Eller er ikke dette noe som dekkes av garanti/reklamasjon?

Den var ikke slik i starten, men det blir bare verre og verre nå.

 

snakk med komplett, du har 5 års reklamasjonsrett på konsollen, jeg gadd bare ikke stresse da jeg fikk 1350 kontant hos gamestop for min gamle

 

vet dog ikke om dette er noe de ser som normalt på den eldre utgaven, min begynte å bråke når sommeren starta, så ble lei og gikk for innkjøp av den nye typen ps4 da jeg så komplett hadde tilbud

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

 

grei sammenligning av den gamle og den nye typen ps4 her, glad jeg gikk for innkjøp av den nye da min gamle hørtes ut som den første i videon her under spilling av mgs/d3 og ett par andre spill :

 

min høres ut som den første delen av videoen. Har stort sett sluttet å bruke konsollene på grunn av det.

men kan jeg sende den til komplett og klage? Eller er ikke dette noe som dekkes av garanti/reklamasjon?

Den var ikke slik i starten, men det blir bare verre og verre nå.

 

snakk med komplett, du har 5 års reklamasjonsrett på konsollen, jeg gadd bare ikke stresse da jeg fikk 1350 kontant hos gamestop for min gamle

 

vet dog ikke om dette er noe de ser som normalt på den eldre utgaven, min begynte å bråke når sommeren starta, så ble lei og gikk for innkjøp av den nye typen ps4 da jeg så komplett hadde tilbud

 

får 2100,- på gamestop om jeg handler i butikken og 1350,- i kontanter. De tar 3700,- for 1Tb versjonen. Vurderer det som en løsning.

Lenke til kommentar

kjøper du 1tb utgaven som gamestop har så kan du ende opp med katta i sekken da dette er av den gamle typen ps4, og den 1tb hdd`en som står i de konsollene har rykte på seg å være treigere enn 500gb utgaven, men skal ikke fortelle deg hva du skal og ikke skal gjøre

 

jeg treger ikke ett sekund att jeg kjøpte den nye typen ps4, konsoll m 500gb hdd og 2 kontrollere til samme pris som 1tb utgaven gamestop har

 

du kan jo og sende inn din gamle ps4 få den sjekka og evt fiksa og selge den på finn eller noe

Lenke til kommentar

Har satt opp PS4-en i dag og spilt noen timer, og jeg er meget fornøyd så langt. Den kjører silkemykt og med veldig lavt støynivå, men nå har jeg bare prøvd FIFA 16. Helgens mål er å laste ned TLOU, drepe zombier (og mennesker selvsagt), samt gruse et par russere online på FIFA.  :wee:

 

Hva synes dere om batteritiden på kontrolleren, forresten? Jeg merket meg at det ikke tok så lang tid fra jeg koblet den ut av laderen til en av tre prikker var forsvunnet. Vet ikke nøyaktig hvor lang tid det tok, men jeg ble i alle fall overrasket.

Lenke til kommentar

Batteritiden er helt grusom. Ett tips er å dempe det drittlyset i front på kontrollen, om ikke annet så slipper du i hvertfall å ha så mye gjenskinn i skjermen. Vet ikke hvor utsalgsgivendendet er på batteritiden da..

 

EDit: Ja det var jo nevnt allerede.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...