Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Recent reports said that Polyphony is eyeing either a 2016 or 2017 release date for “Gran Turismo 7.” However, it was also mentioned by the developer in recent reports that it has updated the roster of the race cars in the video game to make it present day by including mostly 2015 and 2016 car models.
 
With that being said, releasing the game in 2017 would make the race cars on the roster a bit old and Polyphony has to make sure that “Gran Turismo 7” comes out in 2016 to keep its promise. Otherwise, it would just be going back to its own hype it made two years ago.

Håper vi får se noen teasers snart...
Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

COD er den god del mer fartsfyllt og hektisk enn de gamle gode Delta Force spillene altså. Tenker du  kjapp intens action online spilling eller en over-the-top actionfyllt enspiller del? Om svaret er ja, er vel spillene midt i blinken. Realisme kan du dog se langt etter.

 

Egentlig over-the-top actionfylt enspiller del hvor en kunne plukke ned fienden ved hjelp av snipergeværet før en byttet våpen og løp inn i leieren.

 

 

Mja..COD er vel ikke kjent for å ha så mye åpne brett i grunn. Men over-the-top action er det i hvertfall mengder av i de siste spillene. Men serien har blitt fullstendig havarert av fokus på å være fremtidsrettet på alle faens plan. Likte du wall-runningen i Titanfall faller nok det nyeste tilskuddet i smak. Black Ops 3 lanseres vel i tidlig november.

Lenke til kommentar

 

Jepp. Dem koster endel. Med en slik så slipper jeg å bruke R2 knappen som jeg har problemer med. Men er som du sier mye penger. XBO sin elite kontroller koster 1200kr så den er ikke billig den heller akkurat...  :ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.polygon.com/2015/9/18/9350149/metal-gear-online-gameplay-video-tgs-demo

 

Kven andre enn meg er det som gler seg ein god del til MGS Online kjem ut?!  :D  Ser verkeleg lovandes ut på alle fronter. 

Det ser helt sykt ut. Virker veldig gjennomtenkt med tanke på at en enkel fulton kan snu kampen til de grader. Man blir virkelig ekstra utsatt dersom man er god og det vil balansere spillet veldig. Jeg la merke til hu bikinidama med en fisk på huet nederst til venstre på slutten av videoen. Helt fantastisk.

Lenke til kommentar

http://www.polygon.com/2015/9/18/9350149/metal-gear-online-gameplay-video-tgs-demo

 

Kven andre enn meg er det som gler seg ein god del til MGS Online kjem ut?!  :D  Ser verkeleg lovandes ut på alle fronter. 

 

Ser utrolig bra ut, sjelden jeg har gledet meg sånn til en online-del av et spill. Er det så bra som jeg håper, blir det nok mange timer der etterhvert. :)

Lenke til kommentar

Kan man sette dette på kontrollen selv om gummien på venstre analog er borte: https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-4/PS4-Tilbeh%C3%B8r/H%C3%A5ndkontroller/KontrolFreek-Futbol-Freek-PS4-Essensielt-Thumb-Stick-Tilbeh%C3%B8r124426-p0000053178

Har blitt borte på begge kontrollene.. haff.

 

Sikkert et dumt spørsmål, men shit au.

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...