Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Leser litt på nett og ser de kobler mixamp opp mot PS4 alene. Men er det noe i veien for å koble USB til en strømkilde (som jeg allerede har i TV-oppsettet mitt), 

 

Vet ikke helt om jeg forsto deg rett, men du MÅ koble koble PS4 usb til MixAmp'en hvis du ønsker å bruke mic'en. MixAmp'en er et USB-lydkort/headset som PS4 bruker til gamechat.

 

- Det fine er at hvis du kobler MixAmp'en til en PC istedet kan du kjøre chat via Skype/TS/Mumble istedet hvis du vil ;-)

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

SOMA ser ut til å få mye skryt fra spillpressen.

 

"I came in expecting something similar to Amnesia, just in a terrifying new location, but what I found is an intelligent game that forced me to think and contemplate ideas as only the best sci-fi is capable of doing. It may not stir the hordes of wailing YouTubers looking for the next best haunted house, but SOMA succeeds at crafting something much more meaningful in a genre that’s deserving of more than just simple jump scares."

 

http://www.gamespot.com/reviews/soma-review/1900-6416245/

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1115008

Lenke til kommentar

Jeg mistenker egentlig at ps4 ikke er kraftig nok til å gi ordentlig gode vr-opplevelser. De burde ventet til ps5.

Sikkert ikke verre enn å ta Nintendo-fremgangsmåten. Fokusere mindre på grafikk og mer på art-style. De må hive seg på nå hvis de skal kunne konkurrere med andre om VR.

Lenke til kommentar

Er så usikker på om jeg skal kjøpe meg Metal Gear Solid: The Phantom Pain. Ser jo utrolig bra ut, men har ikke spilt de tidligere spillene.

Hva mener de som har spilt serien, burde jeg ha spilt de tidligere spillene - eller finnes det eventuelle videoer på Youtube som kan forklare tidligere historie?

Lenke til kommentar
 

Er så usikker på om jeg skal kjøpe meg Metal Gear Solid: The Phantom Pain. Ser jo utrolig bra ut, men har ikke spilt de tidligere spillene.

Hva mener de som har spilt serien, burde jeg ha spilt de tidligere spillene - eller finnes det eventuelle videoer på Youtube som kan forklare tidligere historie?

 

Du burde spill MGS3. Det er en HD versjon på PS3. I tillegg er det Peace Walker, men det holder sikkert å se GameTrailers sin retrospect video.

 

Tidslinje:

 

MGS3

Peace Walker

MGSV

Endret av K2D
Lenke til kommentar

 

Noen som vet noe om leveringstiden til pscodes.no? Med en gang, timer, dager?

Som oftest nesten umidelbart.

 

 

Har fortsatt ikke fått. Ikke spesielt blid siden jeg skulle laste ned et spill i natt og ha det klart når jeg står opp i morgen. Sendt dem et par mailer. Fikk et auto-svar på den ene hvor de ga meg en link, men på den linken må man logge inn. Tror ikke at jeg har noen brukerkonto der. Sendte en mail til, men får neppe svar med det første.

Lenke til kommentar

Er så usikker på om jeg skal kjøpe meg Metal Gear Solid: The Phantom Pain. Ser jo utrolig bra ut, men har ikke spilt de tidligere spillene.

Hva mener de som har spilt serien, burde jeg ha spilt de tidligere spillene - eller finnes det eventuelle videoer på Youtube som kan forklare tidligere historie?

Det er ikke et must, men du det er noen elementer som går igjen fra tidligere spill som både har skjedd før og etter det som skjer i MGS5, så da får du mer ut av spillet. Jeg har bare spilt MGS2 og 3, og får greit utbytte.

 

Dersom du ikke gidder å spill igjennom disse anbefaler jeg deg å se denne videoen. Den frisket opp mye for min del.:

https://www.youtube.com/watch?v=22qpIrBJJRY

Lenke til kommentar

 

Jeg tror det er bullshit, var innom coop obs på løren og på alnabru og begge hadde " vi er dessverre utsolgt for 1 TB versjonen "

De har kun 500Gig inne og det var på mandagen

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror det er bullshit, var innom coop obs på løren og på alnabru og begge hadde " vi er dessverre utsolgt for 1 TB versjonen "

De har kun 500Gig inne og det var på mandagen

 

 

Selvsagt er det ikke tull, da er de utsolgt. For det var rikelig med både 1TB og 500GB enheter her i Haugesund i går i hvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...