Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!


Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om denne "Thermal Mug with an unique, printed 360-view of TG"?

Det jeg lurer på er egentlig hvor mange liter den vil romme, og om noen som har kjøpt TG kopper tidligere har noen formening om den er verdt å kjøpe.

 

Kommer an på om du vil ha et slikt minne eller ikke. Jeg har kjøpt TG-kopper tidligere, samt. fått kopper hvert år som crew, og jeg synes det er kjekt å samle på. Jeg finner ikke artikkel e.l. ift. denne "thermal cup", så vet ikke om det er noe spesielt, men TG-koppene pleier å være sånn passe store, større enn en "kantinekopp", rommer vel sånn rundt 0,4l ellerno, på min grove, trolig elendige beregning. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som erfaring med hvordan bord / podcast mikrofoner egner seg på TG? Det vil vell ta opp alt for mye støy regner jeg med om jeg kommer med min Samson C02U mikrofon?

 

Da har jeg et lite dilemma ettersom mine Sennheiser HD 650 ikke har noe mikrofon, og min erfaring med diverse "clip-on" mikrofoner er heller horribel.. Spørsmålet blir jo da om man skal gå til innkjøp av et skikkelig headsett med mikrofon som ikke har så fryktelig mye dårligere lyd enn mine HD 650, men da burde man vell vurdere å dra en "spansk en" å kjøpe fra noen med åpent kjøp og returnere etter TG. :hmm:

Lenke til kommentar

Alle personar som skal på TG og bruke ein TG-billett, må ha sin eigen personlege brukar på GE. Denne brukarkontoen må stå som brukar av billetten personen skal bruke. Alle personar som skal på TG må sjølv gjere førehandsinnsjekking ved å logge inn med sin eigen konto. Du går gjennom ein kjapp prosess for å sjekke at all nødvendig informasjon er utfylt, og stadfestar at den er rett. Du skriv deretter ut innsjekkingsbeviset, som gjer det enkelt for den som skal sjekke deg inn å finne billetten din.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Da har jeg omsider klart å skaffe meg en billett. Men med tanke på hvor mange som ville kjøpe kontra hvor mange som solgte føler jeg meg heldig...

Men er det bare meg, eller var det mye mer etterspørsel etter billetter i år? Hørte noen rykter om at det var 1000 flere som meldte seg på i kø lotteriet i forhold til i fjor, og at folk i snitt kjøpte flere billetter.

Lenke til kommentar

Da har jeg omsider klart å skaffe meg en billett. Men med tanke på hvor mange som ville kjøpe kontra hvor mange som solgte føler jeg meg heldig...

Men er det bare meg, eller var det mye mer etterspørsel etter billetter i år? Hørte noen rykter om at det var 1000 flere som meldte seg på i kø lotteriet i forhold til i fjor, og at folk i snitt kjøpte flere billetter.

 

Tror det kan ha noe med at det er utrolig mange konsollspillere som drar dit i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...