Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lagde 2x 3manshyller til TG i fjor, de så noe slikt ut på selve TG:

iw8SXh.jpg

 

I år fikk jeg montert hjul på begge hyllene og fjernet de 2 pinnen som står i midten til fordel for en lekte i toppen. Bilder av sluttresultatet legges ikke ut før mandag i påsken, da de for første gang siden forrige TG vil bli fullt montert, før frakt på henger.

Slik ser de i det minste med hjul:

2936v08h.jpg

 

Ikke TGs fineste hyller, men meget praktiske er de :D

Lenke til kommentar

Jeg lagde 2x 3manshyller til TG i fjor, de så noe slikt ut på selve TG:

 

 

iw8SXh.jpg

 

 

I år fikk jeg montert hjul på begge hyllene og fjernet de 2 pinnen som står i midten til fordel for en lekte i toppen. Bilder av sluttresultatet legges ikke ut før mandag i påsken, da de for første gang siden forrige TG vil bli fullt montert, før frakt på henger.

Slik ser de i det minste med hjul:

 

 

2936v08h.jpg

 

 

Ikke TGs fineste hyller, men meget praktiske er de :D

 

Men inni... De ser de nesten prikk like ut som min jo :p

Bare at min ikke er malt ennå xD.

 

Litt off topic, men er det Minecraft.no som var Hardwork? Har klart å få meg bannlyst derifra jeg :p Vet du om det er mulig å bli "tilgitt"? Jeg lagde bare en togtunnel under spawn uten å vite det :/

Lenke til kommentar

Men inni... De ser de nesten prikk like ut som min jo :p

Bare at min ikke er malt ennå xD.

 

Litt off topic, men er det Minecraft.no som var Hardwork? Har klart å få meg bannlyst derifra jeg :p Vet du om det er mulig å bli "tilgitt"? Jeg lagde bare en togtunnel under spawn uten å vite det :/

 

hehe, jeg fikk ikke tid til å male det som jeg ikke rakk i fjor + de nye lektene og klossene som holder hjulene.

 

Off Topic: Hardwork.no ligger nå under Minecraft.no, hvis du vil klage så kan du klage i tråden jeg linker til her.

Lenke til kommentar

Ser det nærmer seg såpass at det er påtide ta en kveld til dra innom monter + lage hyllen.

 

Lager hyllene av terassebord, stenderverk av 2x2toms så kler sidene med 12mm hunton.

500kr for materialene + 200kr for 2bokser med 45+80mm terasseskruer ettersom hva som ligger i tilbudskurvene.

Evnt billigere om de har plater som jeg liker vekten på stående i skadehaugen sin som man får plukke gratis av, men er stortsett bare gulv/vegg plater som blir unødvendig tunge skulle bare bruke som vegger.

 

Kan nok legge tegningen/kappliste til delene samt hvordan sette sammen om noen er usikker på hvordan bygge samt enda ikke har bygget :)

Lenke til kommentar

Rad 66 her, er "silent zone" faktisk relativt stille?

 

Så stille som du kan få det i skipet :p det er fortsatt bråk fra folk med annlegg, men enn kan merke at lyden er litt lengre unna enn rekka på siden av der man sitter.

Jeg vil si det er mye lettere å ha en normal samtale med sidemannen i stillesone enn midt i en partysone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...