Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst til å kjøpe en radiosyrt HBX 1:8 Rock Crawler 2.4Ghz RTR type batteri, bil length: 680mm

width: 390mm height: 340mm, og har jo lyst til og bygge rc bi.l Da, hvis det er noen bygge sett da

Har jo bygget 3 rc biler fra Kyosho en bensin bil og 2 batteri biler, for den radiosyrte bensin bilen sprutta både olje å bensin ut av eksos potta og til stenplet brakk i flere deler surt men fikk 0 informasjon da om å kjøre inn model motoren da. :hrm:

http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=12466

Man må jo alltid kjøre inn model motorer ;)

Lenke til kommentar

Ok, jeg trodde de var svakt gul/hvite. Jeg vet ikke om det ville ha funket på Tahoe'en. Men hadde vært morro og testet :p Men de er så sykt vansklige de lyktene. Så blir ikke til at jeg teser, for jeg stresset 1time på den ene lykten. Og det gidder jeg ikke.

 

Det er Xenon 1000metere jeg også tenker på :) Men de må av før EU kontroll de også :( Så det blir ikke enda. Siden bilen skal vises i desember.

Man får dem som gule også, tror jeg. Men mine var sånn fosfor-grønne. Akkurat som på viserne på ei klokke. :)

1000-meterne må nok av, men er litt lettere å bare skru dem av. :)

 

Ahh, du hadde den fargen ja :) Ja det kan jeg tenke meg, at var litt kult :)

 

Ja de må det, men er jo som du sier. Ikke så stort stress, når det er 1000metere :)

Lenke til kommentar

Nydelig... har farvekart på kroppen etter i går :p

 

God dag. Litt artig når en person ringer på døra og lurer på bilen. Han eide vist samme bilen og syntes det var artig å se en annen en. Hadde vist problemer med å finne en del, men ga han kontaktinfo til en som kan skaffe det til han så da kan man vel si han hadde flaks i dag :p

Lenke til kommentar

Har lyst til å kjøpe en radiosyrt HBX 1:8 Rock Crawler 2.4Ghz RTR type batteri, bil length: 680mm

width: 390mm height: 340mm, og har jo lyst til og bygge rc bi.l Da, hvis det er noen bygge sett da

Har jo bygget 3 rc biler fra Kyosho en bensin bil og 2 batteri biler, for den radiosyrte bensin bilen sprutta både olje å bensin ut av eksos potta og til stenplet brakk i flere deler surt men fikk 0 informasjon da om å kjøre inn model motoren da. :hrm:

http://www.elefun.no...od.aspx?v=12466

Man må jo alltid kjøre inn model motorer ;)

 

Stemmer det MhMh.

 

Men i dette tilfellet til jokingnutria, at råde til stempelet knakk (må være råde til stempel da bensinbiler ikke har vanlig, flatt stempel som nitrobiler) , har ingenting med å kjøre inn motoren. Olje og bensin kommer det ut av potten hvis du kjører for tykk blanding. At jokingnutria ikke kjørte inn motoren har ingenting med at stempelet knakk i flere deler. :p

 

Så jokingnutria, innkjøring har ingenting med at råde til stempelet knakk. Hvem har sagt at det er skylden?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Typical ;).

 

Hadde en Siemens mobil en gang hvor skjermen "flimra" stadig vekk. Reperasjon fikk jo ikke feilen vekk og de i butikken hadde sine tvil, men de fikk se feilen i aksjon. Fikk heva kjøpet på den "dritten". Var jo noe annet enn det vi har nå om dagen av telefoner :p. Var før T630 kom på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...