Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Men nå er det Tikka Masala. :) See ya. :)

 

Hehe...Tenkte på Tikka til middag selv men begynner så smått bli litt lei,får vente noen uker så er nok lysten på Tikka tilbake igjen ;)

 

 

Blir en tur til blodbanken og gi blod i morgen..håper de har de gode kakene de noen ganger har,fortjener en kake når man har gitt blod :p

Endret av assap2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

igjen! det jeg bestilte er stuck på Hamar i minimum 18 timer, bare at denne gangen ble det scannet i 10-11 tiden og ikke 13-14 tiden som forrige gang... har posten vansker med å bruke en dag på å sende varene?

kostet tross alt bare 99kr for frakt :p

 

@jokingnutria har aldri prøvd norton eller MSE, men har hørt gode rykter om microsoft security essentials viss jeg husker riktig :p

Endret av itaSalat
Lenke til kommentar

Men nå er det Tikka Masala. :) See ya. :)

 

Hehe...Tenkte på Tikka til middag selv men begynner så smått bli litt lei,får vente noen uker så er nok lysten på Tikka tilbake igjen ;)

 

 

Blir en tur til blodbanken og gi blod i morgen..håper de har de gode kakene de noen ganger har,fortjener en kake når man har gitt blod :p

Får ikke kake hos blodbanken her. Men nå har jeg greid det store. Gikk i en trapp, snubla med telefonen i hånda.

Lenke til kommentar

Hahha :p.. Er det forresten noen som har hørt noe om ITavisen har fått nye moderatorer? ^^,

Virker som de har fått tak i noen sovende mods nå. :p

 

 

 

Hm er ikke du lei den tikka masala nå da?, tikka masala er veldig godt hum snade delux. Men hvis jeg spiser så mye tikka masala som du gjør da får jeg garantert klippe kort på toalettet da :wee:

Tror aldri jeg blir lei Tikka. Schmaker godt...hver gang. :D Magen er herda, så det er ingen fare...hehe...

 

 

 

Hehe...Tenkte på Tikka til middag selv men begynner så smått bli litt lei,får vente noen uker så er nok lysten på Tikka tilbake igjen ;)

Lei???? Er du gal. Jeg er tydeligvis skap-Inder....hehe.... :D
Lenke til kommentar

igjen! det jeg bestilte er stuck på Hamar i minimum 18 timer, bare at denne gangen ble den scannet i 10-11 tiden og ikke 13-14 tiden som forrige gang... har posten vansker med å bruke en dag på å sende varene?

kostet tross alt bare 99kr for frakt :p

 

@jokingnutria har aldri prøvd norton eller MSE, men har hørt gode rykter om microsoft security essentials viss jeg husker riktig :p

Når Jeg kjøper et spill fra gamezone, da får jeg spillet en dager etter de i gamezone har sent det til meg i post kassen :thumbup:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Glenn er i Oslo :)

 

Plutselig ser jeg det er 3 dager i gjenn på mitt Norton™ Internet Security , men fant et glimrene antivirus program. Får se om det er bra da virker som ok antivirus program Microsoft Security Essentials

Har brukt MSE siden det kom ut. Hadde også en Norton lisens på 3 år jeg aldri brukte pga alt for mange varsler. MSE fungerer smertefritt, har også prøvd Avast!, men liker ikke det heller.
Lenke til kommentar
Lei???? Er du gal. Jeg er tydeligvis skap-Inder....hehe.... :D

 

Hehe...naboene dine lurer nok på hvor den lukta kommer fra,tror vel du har en familie fra India boende i huset ditt :p

 

 

ja, kommer jo veldig ann på hvor du bor ;) venter spent på hovedkortet, det er litt større enn et cover for et spill :p er fortsatt overasket over hvor rask leveringen til dustin er! :grin2:

 

Jepp men er glad jeg bor i Oslo hvor Komplett har 2 av pick up point sine,bestiller man før 9 har man pakkene sammme dag...hyggelig folk jobber det der og :)

Lenke til kommentar

R

Ja, men jeg er mindre happy med posten... Krever at jeg "fortoller" en forsendelse ut av landet. Garantireperasjon av noe så skjønner meg ikke på disse "klovnene". Bare ute etter penger fra folk.

har du prøvd DHL? eller er de så nøye på tolling og skjitt?

 

DHL er bedre. Brukte posten denne ene gangen siden jeg skulle ha det avgårde. Er forsåvidt ikke fortolling på sendelser ut av norge såvidt jeg kan skjønne. Tar vel en uke til fjorten dager før pakka fortsetter til England

Lenke til kommentar

igjen! det jeg bestilte er stuck på Hamar i minimum 18 timer, bare at denne gangen ble den scannet i 10-11 tiden og ikke 13-14 tiden som forrige gang... har posten vansker med å bruke en dag på å sende varene?

kostet tross alt bare 99kr for frakt :p

 

@jokingnutria har aldri prøvd norton eller MSE, men har hørt gode rykter om microsoft security essentials viss jeg husker riktig :p

Når Jeg kjøper et spill fra gamezone, da får jeg spillet en dager etter de i gamezone har sent det til meg i post kassen :thumbup:

 

Det er jo litt forskjell på pakkepost og brevpost.

Men pakkepost til Oslo om det blir sendt før 09 eller 10 ifra f.eks komplett så har man det i 16 tiden, om man bor i Oslo vel og merke.

 

 

http://www.dagbladet...ister/23556741/

 

Ja takk, ikke meg imot, mindre smarte nakne kvinnfolk slår aldri feil.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...