Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

huset mitt om dagen:

 

eemyp.jpg

 

Natta:

 

gDf9Q.jpg

 

Det er ikke ferdig enda :p mangler noen vegger + innredning

Nice :D

 

film her og vask av hybelen i morra. Ser helt "bomba" ut her nå etter en uke hvor "rydding" har blitt nedprioritert. Har ikke glass eller servise lenger heller. Brødfjøla var det siste jeg brukte og den er også møkkette nå :p

Studerer du eller har du fri hele tiden? :p

Lenke til kommentar

film her og vask av hybelen i morra. Ser helt "bomba" ut her nå etter en uke hvor "rydding" har blitt nedprioritert. Har ikke glass eller servise lenger heller. Brødfjøla var det siste jeg brukte og den er også møkkette nå :p

 

Sier bare en ting..engangsbestikk ;)

 

Prøvd meg på Minecraft,synes det var dørgende kjedelig men hver sin smak.

Lenke til kommentar

film her og vask av hybelen i morra. Ser helt "bomba" ut her nå etter en uke hvor "rydding" har blitt nedprioritert. Har ikke glass eller servise lenger heller. Brødfjøla var det siste jeg brukte og den er også møkkette nå :p

Sier bare en ting..engangsbestikk ;)

 

Frister mer og mer :p.

 

@MhMh: Jupp... studerer, men har bare 1-2 forelesninger i uka. Resten bruker jeg på lesing, trening og hva enn jeg kommer opp med :p.

 

 

Nukeproof.jpg

 

 

Digg sykkel :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er vel begge sidene av fanboys like barnslige. Det er f.eks like barnslig å hakke ned på en Androidtelefon og si at den ligner en påkjørt ku...slik du nettopp gjorde. ;) Det forteller vel litt om alder også. Så dere som sitter på hver deres side av gjerdet, er nok like ille. ;)

 

:nei2:

 

Jeg tok påkjørt ku som et eksempel, og nevnte ingen spesielle Androidtelefoner.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være noe snill igjen i mitt innlegg? Skal folk ta i mot all slags drit og bare la det gå hus forbi da? Nei. Kommer man med et sånt innlegg så må man forvente å få lignenes tilbake.

 

Ellers er ikke jeg kun en Apple fanboy, men også Android fanboy, men å lese at noen kalle folk for sauer og saueflokk, bare fordi mange mennesker, midt i en av USA's største byer med 8,5 mill mennesker, står i kø under iPhone 5 lanseringen, synes jeg blir for dumt.

Lenke til kommentar

Har lyst til å kjøpe en radiosyrt HBX 1:8 Rock Crawler 2.4Ghz RTR type batteri, bil length: 680mm

width: 390mm height: 340mm, og har jo lyst til og bygge rc bi.l Da, hvis det er noen bygge sett da

Har jo bygget 3 rc biler fra Kyosho en bensin bil og 2 batteri biler, for den radiosyrte bensin bilen sprutta både olje å bensin ut av eksos potta og til stenplet brakk i flere deler surt men fikk 0 informasjon da om å kjøre inn model motoren da. :hrm:

http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=12466

Lenke til kommentar

Ok, jeg trodde de var svakt gul/hvite. Jeg vet ikke om det ville ha funket på Tahoe'en. Men hadde vært morro og testet :p Men de er så sykt vansklige de lyktene. Så blir ikke til at jeg teser, for jeg stresset 1time på den ene lykten. Og det gidder jeg ikke.

 

Det er Xenon 1000metere jeg også tenker på :) Men de må av før EU kontroll de også :( Så det blir ikke enda. Siden bilen skal vises i desember.

Man får dem som gule også, tror jeg. Men mine var sånn fosfor-grønne. Akkurat som på viserne på ei klokke. :)

1000-meterne må nok av, men er litt lettere å bare skru dem av. :)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...