Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Er den dyreste mobilen jeg har kjøpt hittil, husker når jeg så n97 på itavisen for første gang, og jeg tenkte da den mobilen skal jeg samme hva ha meg. Ble nesten litt foreska i mobilen da sykt men sant. Men den kom ikke på lenge da, okej for meg da men da men når den kom kjøpte jeg den samme dagen som den kom ut. Og jeg bettalte da 10.000.kr for n97 min. Dyr mobil ja men da trenger jeg ikke bytte mobilen ut, på lenge da ja mange år og er den beste mobilen jeg har hatt på lenge. Eget tastatur ikke som exe appel iphone 4s å iphone 5 da eller og Samsung Galaxy S lll tryke på Skjermen for exe sende en epost da blir det vanskelig og skrive da, det vanskelig og spille på ipad 1 etter 5 til 10 minuter da er ipad 1 Skjermen varm og vanskelig styre

exe leon i re4. Men det løste jeg med Fling iPad Joystick er oxo til Fling iPad Joystick til iPhone og android

http://www.gamezone.no/Avdelinger/DATA/Ipad/iPhone-tilbeh%C3%B8r/iPad-2/iPad-2/Fling-iPad-Joystick-2-Pack-2-stk-joysticks-til-din-iPad-116748-p0000045154.aspx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det fikk meg til å komme på min tur over styret :p jeg skulle mose en tom 33cl boks med framhjulet på sykkelen, boksen klarte på en eller anna måte å havne inni eikene på hjulet... for å gjøre det kort, så tok jeg en fin salto over styret :) brukte ikke hjelm en gang...

@jokingnutria, brukte du 10 000 på en telefon? :ohmy:

Endret av itaSalat
Lenke til kommentar

Mens jeg hadde bra fart nedover Hafjell inntil noen sauer bestemte seg for å ta turen innom løypa. Svinger for å komme unna for å innse at nå går det til h****. Rekker heller ikke å hive inn bremser før framhjulet smeller inn i noe og jeg fortsetter videre uten sykkelen som blir liggende igjen mens jeg lander på skulderen for å så rulle videre :p

Lenke til kommentar

kjente ingen smerte grunna nok adrenalin i kroppen. Var bare å komme seg på beina igjen. Finne ut hvor pokker sykkelen var for å kaste seg på den igjen :p.

 

kjører også med full rustning som innebærer heldrakt (skulder, rygg og brystbeskyttelse samt nyrebelte), kne og albuebeskyttere, pansertruse og helhjelm.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Funker bra og har den ytelsen jeg trenger. Hadde ett annet brikkesett før det, men så konka det kortet og fikk det som en oppgradering i januar. Ofte når jeg bygger maskiner for andre velger jeg deler jeg vet funker bra og som det er lite problemer med. Han som har det i sin maskin klager ikke og det funker bra for hans del også.

 

God kveld assap ;)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Ahh, du hadde den fargen ja :) Ja det kan jeg tenke meg, at var litt kult :)

 

Ja de må det, men er jo som du sier. Ikke så stort stress, når det er 1000metere :)

Ja, det var litt kult å se på. :) Bare synd at dem ikke lyste lenger enn 3-4 minutter. :p

 

Så på Biltema nå, de har bare den hvite nå. Og de skal lyse i 10minutt :p Frister litt, å teste de. For se, hva jeg finner på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...