Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

itavisen... hva var det igjen... navnet sier meg noe, men ringer ingen bjeller her og nå :p

 

Snakker om sola. Jeg trodde det skulle være vanskelig å skaffe 4x felger til bilen ekstra i alu... Har fått 4x til nå for under 1k :). 15" på vinterføre også da vis jeg skulle ha behovet for det :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Ja, man hører som mangt Knut ;). Kan justere lyktene fra innsiden av bilen her ved å vri på en bryter.

De fleste kan vel det, men det er selvjusterene man må ha om man skal få godkjent Xenon i hovedlysa. :)

 

Hahha :p.. Er det forresten noen som har hørt noe om ITavisen har fått nye moderatorer? ^^,

Ifølge det jeg ser under artiklene, har de IKKE fått nye mods. :D

Der er det både sangvers, dikt, krangling osv.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Og jeg har kjørt på det noen kaller ulovlig dekkdimensjon i snart 1 år :p. Jævla 5% regel som jeg driter langt i. Kjører på det som er originalt for modellen uansett :p.

 

Får håpe jeg får hente felgene jeg får kjøpt i dag. Må vel ta å bli kvitt noen ståliser siden jeg har ett stort lager med dekk/felger :p. Har 3x sett med ståliser i en garasje :p.

 

 

10151848.jpg

 

Kan bli pene disse vis jeg restaurerer de skikkelig :)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Da jeg slo på hjemme siden min hjelp jeg ser appel nyhet har det d**el skapet begynt her oxe :hmm :hm, og all di appel nyheter som jeg måtte f**n se på i itavisen. :wallbash: har marerittet begynt her oxo da.

 

Den beste tnt sangen er varmt & hardt fra lp nr 1 fra 1982 og cd harley-davidson litt informasjon tct i sangen

Er fra sangen varmt & hardt =&--#62; (Vil du bli medlem i den harde flokken Og gi din stemme og sjel til heavyrocken) :thumbup:

http://www.darklyrics.com/lyrics/tnt/tnt.html

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...