Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke mulig å åpne telt etter restart? Gjerne telt som står litt inni noen trær? Har et telt her som ikke går ann å åpne, ikke vært borti det før.

 

Jeg kom meg heller ikke inn i teltet ditt, og det var før restarten.

 

Haha, hva mener du og hvor da? Jeg kom inn i mitt telt før restart, men ikke etterpå.. Synd da, var mye bra stæsj der.

Lenke til kommentar

Sattan. Har nå søkt igjennom et drittsvært område som jeg alltid pleier å finne telt/camps på andre servere, uten å finne et jævla telt.

 

Du som kjører atv ved NEA? , du kjørte isåfall rett forbi en crashsite ,med en rød traktor i front

Endret av Sibirdri
Lenke til kommentar

Nå må vi gjøre noe med denna Default_Player, han er jo et spøkelse !! Smeller ut av ingensteder og tar både meg og Johannes uten å bli lagt merke til på noen måte. I et sted som faktisk kan kalles COLDSPOT, det burde ikke være noe der engang :p Og han så får så mange kills om dagen ...

Lenke til kommentar

Servern består av 99% assassins føler jeg til tider. Plutselig smeller det med snipere og andre våpen. Sitter folk i timesvis på en spot på low population server som er privat i tillegg og bare venter ? :o Virker nesten sånn.

 

Pådratt meg hoste nå og har funnet epi pen for å fikse det, men tipper jeg kommer til å dø uansett. Alle jeg møter bare snur seg 180 grader og skyter omtrent.

 

Hvis noen kan hjelpe meg så tror jeg at jeg får fikset en bil og kjørt til vedkommende isåfall. Så gir du meg epi pen sprøyta. Varsle isåfall.

Lenke til kommentar

Vi har fått smake noen ganger av han vi også, fellesnevneren for alle gangene at han er så langt unna at vi ikke hører selve smellet, bare kula. Vi har vel aldri sett han heller den sniken.

 

Hvis noen kan hjelpe meg så tror jeg at jeg får fikset en bil og kjørt til vedkommende isåfall. Så gir du meg epi pen sprøyta. Varsle isåfall.

 

Epi-pen er mot sjokk, du blir ikke kvitt hoste av den mener jeg. Du trenger antibiotika.

Lenke til kommentar

Nå må vi gjøre noe med denna Default_Player, han er jo et spøkelse !! Smeller ut av ingensteder og tar både meg og Johannes uten å bli lagt merke til på noen måte. I et sted som faktisk kan kalles COLDSPOT, det burde ikke være noe der engang :p Og han så får så mange kills om dagen ...

 

Så dere rett nord for cherno og satsa på at dere var på vei innover. La meg til rette på en hill og scouta sletta. Der kom dere løpende etter en stund.

Noen av dere som skøt etter meg en stund etter, i det jeg kjørte på atv`en min?

 

Default_Player lå i sniper hill og plaffa mot byen.. Var på vei rundt og ned for å backstabbe jævelen, men var borte når jeg kom dit, disconnected sådan.

 

Det var nok ikke meg! :)

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...