Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Nå må vi gjøre noe med denna Default_Player, han er jo et spøkelse !! Smeller ut av ingensteder og tar både meg og Johannes uten å bli lagt merke til på noen måte. I et sted som faktisk kan kalles COLDSPOT, det burde ikke være noe der engang :p Og han så får så mange kills om dagen ...

 

Jeg holdt øye med dere da dere løp rundt i cherno for ca en time siden. Den ghillien til johannes varte ikke lenge !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, han har herjet noen dager med rifla si nå.

 

Jo takker for komplimentet. I grunn bare de siste dagene. I går var det full krig rundt Polana der jeg spottet en og jaktet etter han i flere timer. Underveis og etter dukket det opp flere. Mulig etter oppfordring fra den første. Så der ble det noen kill.

Ellers så jakter jeg aktivt etter andre spillere med min AS50. Ser etter områder der zombier er aktivert som igjen tyder på at det er en spiller i nærheten. De fleste har jeg nok snipet på 600 meter etter zeroingen på AS50. Legger meg som regel skogkanten og ser ut over sletter. Så vær advart! :)

PS! Er ganske mobil med min ATV! :w00t:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå må vi gjøre noe med denna Default_Player, han er jo et spøkelse !! Smeller ut av ingensteder og tar både meg og Johannes uten å bli lagt merke til på noen måte. I et sted som faktisk kan kalles COLDSPOT, det burde ikke være noe der engang :p Og han så får så mange kills om dagen ...

 

Så dere rett nord for cherno og satsa på at dere var på vei innover. La meg til rette på en hill og scouta sletta. Der kom dere løpende etter en stund.

Noen av dere som skøt etter meg en stund etter, i det jeg kjørte på atv`en min?

 

Default_Player lå i sniper hill og plaffa mot byen.. Var på vei rundt og ned for å backstabbe jævelen, men var borte når jeg kom dit, disconnected sådan.

 

Det var nok ikke meg! :)

Nei søren eller, ja, jeg spottet noen litt over cherno, påvei nordwest så tok følge og møtte johannes senere. Etter en god stund så begynte vi å løpe nordover men kom ikke langt før vi ble skutt av Default_Player :c Søren eller !

 

Jammen i granskaugen, her står jeg AFK ute i skogen, med en nyfunnet og fersk ghillie rett ut av pakka.

Så svarer jeg på forumet, kommer inn igjen .. så er jeg død ! WHAT?

Lenke til kommentar

Servern består av 99% assassins føler jeg til tider. Plutselig smeller det med snipere og andre våpen. Sitter folk i timesvis på en spot på low population server som er privat i tillegg og bare venter ? :o Virker nesten sånn.

 

Pådratt meg hoste nå og har funnet epi pen for å fikse det, men tipper jeg kommer til å dø uansett. Alle jeg møter bare snur seg 180 grader og skyter omtrent.

 

Hvis noen kan hjelpe meg så tror jeg at jeg får fikset en bil og kjørt til vedkommende isåfall. Så gir du meg epi pen sprøyta. Varsle isåfall.

 

Avean. Nå har du ett forklaringsproblem. Hvorfor disconnecter du i en PVP fight? Så deg klart og tydelig, begynte å fyre av på deg, også disconnecta du. Litt av en serriøs spiller.

Lenke til kommentar

?? Har aldri disconnecta fra noe kamper utenom zombier som jeg hadde tidligere idag. Hadde 10+ zombier etter meg. Så ikke en eneste spiller rundt meg og nekter å tro det var noen der heller. Faktisk så skrev jeg i chatten om noen var der uten noe reply hvis admin kan sjekke loggene. Som jeg skrev ovenfor så lette etter folk som kan gi meg sprøyten.

 

Blitt drept 3 ganger idag og tok ut 5 spillere igår. Jeg er ikke den som stikker av fra kamper :p

Hvis du tilfeldigvis drev å skøt på meg midt i blant zombie mayhem så er ikke det min skyld.

Har ikke gjort noe annet enn å hjulpet folk på servern der og vært grei. Men for all del drep karaktern min uten å diskutere det med meg først ..... snakk om gutteklubben grei.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

?? Har aldri disconnecta fra noe kamper utenom zombier som jeg hadde tidligere idag. Hadde 10+ zombier etter meg. Så ikke en eneste spiller rundt meg og nekter å tro det var noen der heller. Faktisk så skrev jeg i chatten om noen var der uten noe reply hvis admin kan sjekke loggene. Som jeg skrev ovenfor så lette etter folk som kan gi meg sprøyten.

 

Blitt drept 3 ganger idag og tok ut 5 spillere igår. Jeg er ikke den som stikker av fra kamper :p

Hvis du tilfeldigvis drev å skøt på meg midt i blant zombie mayhem så er ikke det min skyld.

Har ikke gjort noe annet enn å hjulpet folk på servern der og vært grei. Men for all del drep karaktern min uten å diskutere det med meg først ..... snakk om gutteklubben grei.

 

Uansett. 20 sekunder etter jeg skaut mot deg, så disconnecta du. Det er å unnvære pvp fight. Innrøm det heller please.

Lenke til kommentar

Du skriver jo selv at jeg disconnecta 20 sekunder ETTER du skøt på meg. Sjekk loggene. Traff du meg i hele tatt ? Det kunne du ikke gjort. Jeg merka ingenting. Jeg skøt som en gal mot zombier i flere minutt, det må du nå ha sett isåfall ? Jeg skrev flere ganger i chatten om noen var der også.

 

Uansett skaden er jo gjort uansett for min del, karaktern min ble remotely drept av en admin så mistet camo og alt mulig. Det er en full repair båt lengre nord ved stranden som du kan bare ta over + biler over stranden der igjen som jeg fant. Værsågod. Og til hvem enn admin som gjorde det der, ta nå diskusjonen før du dreper en karakter sånn der. Å drepe meg for disconnect som det der er bare totalt feil, hadde ingen anelse at noen skøt på meg engang.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

?? Har aldri disconnecta fra noe kamper utenom zombier som jeg hadde tidligere idag. Hadde 10+ zombier etter meg. Så ikke en eneste spiller rundt meg og nekter å tro det var noen der heller. Faktisk så skrev jeg i chatten om noen var der uten noe reply hvis admin kan sjekke loggene. Som jeg skrev ovenfor så lette etter folk som kan gi meg sprøyten.

 

Blitt drept 3 ganger idag og tok ut 5 spillere igår. Jeg er ikke den som stikker av fra kamper :p

Hvis du tilfeldigvis drev å skøt på meg midt i blant zombie mayhem så er ikke det min skyld.

Har ikke gjort noe annet enn å hjulpet folk på servern der og vært grei. Men for all del drep karaktern min uten å diskutere det med meg først ..... snakk om gutteklubben grei.

 

Dette er et spill som går ut på å en del ting. En av de tingene er å drepe spillere man ser i nærheten av seg som utgjør en trussel.

Når det kommer til disconnecting. Så var miller, jeg, heidi og nero like rundt deg. Miller var den eneste som så deg og avfyrte skudd. Etter det var det en som logget av via alt f4. (Som miller så) Så resten av oss samlet seg rundt der du logget av. Så ventet 10-15 minutter og vipps så logget du inn. og vi skøyt deg så fort vi så deg. Og om det bare var for å avverge zombier hadde du kanskje ikke ventet så lenge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skriver jo selv at jeg disconnecta 20 sekunder ETTER du skøt på meg. Sjekk loggene. Traff du meg i hele tatt ? Det kunne du ikke gjort. Jeg merka ingenting. Jeg skøt som en gal mot zombier i flere minutt, det må du nå ha sett isåfall ? Jeg skrev flere ganger i chatten om noen var der også.

 

Uansett skaden er jo gjort uansett for min del, karaktern min ble remotely drept av en admin så mistet camo og alt mulig. Det er en full repair båt lengre nord ved stranden som du kan bare ta over + biler over stranden der igjen som jeg fant. Værsågod. Og til hvem enn admin som gjorde det der, ta nå diskusjonen før du dreper en karakter sånn der. Å drepe meg for disconnect som det der er bare totalt feil, hadde ingen anelse at noen skøt på meg engang.

 

Du påstår at du ha skrevet en del. Det her er tull. Isåfall, så må du ha skrevet i group channel (da man ikke ser det). Jeg fulgte med hele tiden, og merker godt at det er noe som popper opp i venstre hjørnet på min 24" skjerm. Slutt å motsi deg selv, og heller innrøm feilene du gjør. Uprofft!

Lenke til kommentar

Ja, han har herjet noen dager med rifla si nå.

 

Jo takker for komplimentet. I grunn bare de siste dagene. I går var det full krig rundt Polana der jeg spottet en og jaktet etter han i flere timer. Underveis og etter dukket det opp flere. Mulig etter oppfordring fra den første. Så der ble det noen kill.

Ellers så jakter jeg aktivt etter andre spillere med min AS50. Ser etter områder der zombier er aktivert som igjen tyder på at det er en spiller i nærheten. De fleste har jeg nok snipet på 600 meter etter zeroingen på AS50. Legger meg som regel skogkanten og ser ut over sletter. Så vær advart! :)

PS! Er ganske mobil med min ATV! :w00t:

 

Det var meg du jaktet på. Hadde ligget i skogkanten rundt tårnet øst for Polana og ventet på en kompis som løp fra kysten. Idet han krysset sletta for å hi5e meg fikk han en AS50 kule fra default_player i ryggen uten at jeg hørte smellet.

 

Jeg scannet alle åsene rundt meg men kunne ikke finne deg før det plutselig smalt en kule i bakken 10 cm fra meg. Jeg løp bak åsen og østover mot fabrikken for å se om jeg kunne få en vinkel på deg, men så logget du ut? Forsvant ihvertfall fra lista.

 

Vi ble hengende rundt fabrikken for å hente noen bildeler og vente på noen fler da jeg plutselig fikk en kule av deg.. Kudos for å ikke bli sett, men jeg syns den avloggingen var litt på kanten. Jeg hadde ikke skutt etter deg enda, men jeg slapp jo guarden en del når jeg så du ikke lenger var på serveren. Lurer veldig på hvor du skjøt fra både første og andre gangen..

Endret av skinnpose
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Orker ikke å krangle med deg Miller, her har det skjedd en misforståelse og ingenting annet. Jeg er ikke den type som disconnecter vekk fra kamper. Angående chatten så var det direct communication. Hvis admin har tilgang til logger så kan dette lett sees. Men aner ikke hvor langt unna du var isåfall. Husker jeg løp over togskinnenene og inntil en vegg og prøvde å ta ut zombier da shitload av zombier plutselig stormet meg.

 

Uansett vant du duellen, jeg mistet jo alt og hadde nettopp fikset båt, bil og funnet meg camo (0.3% spawnsjanse) eller noe. Så glhf!

Lenke til kommentar

Jada, folk ble litt lei seg fordi jeg drepte noen i Elektro en kveld, akkurat som det ikke skjer hele tiden av hvem som helst her inne. Jeg lå nå hvertfall ikke oppe i Sniper hill som så mange andre her inne gjør. Noen ble tydeligvis såret. Jeg er ikke pålogget serveren engang så bare å hente bilen :p Fant den rett sør for Vybor ved dammen inne i treet der, men fant en bedre bil så satte den der så folk kunne se den lett.

 

Den jeg fikk ristet fra deg idag eller? Du tuta, så jeg tenkte du ville være venner. Ropte i dc at jeg ikke kom til å skyte, men så gikk du ut og bare tømte magasinet etter meg..

 

Hørtes ut som det smalt i flere våpen også, så jeg venta en god stund før jeg tomte lommene dine, men jeg så ingen og ingen skjøt etter meg. Takk for bilen i alle fall!

Endret av skinnpose
Lenke til kommentar

Ehh .... nå var karaktern min plutselig i live igjen med alt utstyret .......... Jeg logget inn istad og da ble jeg møtt med DEATH skjermen og det stod at Heidi eller noe hadde drept meg. Prøvde igjen og da fikk jeg ny karakter meny og ble IGJEN drept på spawn.

 

Men nå er jeg tilbake ved togskinnene igjen med alt utstyret inntakt >_< Bare bra det men snodige greier.

Lenke til kommentar

Orker ikke å krangle med deg Miller, her har det skjedd en misforståelse og ingenting annet. Jeg er ikke den type som disconnecter vekk fra kamper. Angående chatten så var det direct communication. Hvis admin har tilgang til logger så kan dette lett sees. Men aner ikke hvor langt unna du var isåfall. Husker jeg løp over togskinnenene og inntil en vegg og prøvde å ta ut zombier da shitload av zombier plutselig stormet meg.

 

Uansett vant du duellen, jeg mistet jo alt og hadde nettopp fikset båt, bil og funnet meg camo (0.3% spawnsjanse) eller noe. Så glhf!

 

Her er det ikke snakk om krangling. Her er det snakk om en generell handling som ikke er lov, og det er å unnvære en pvp fight. Vi er flere vitner her som har sett det. Jeg var på ett hustak 15 meter unna deg. Jeg skøyt 3 skudd. Det ene snidda deg. Først da du begynte å løpe mot veggen. Også disconnecta du. Vi la opp stilling for å skyte deg når du kom tilbake. 10 min senere spawner du på samme sted hvor jeg så deg disconnecte.

Nero skøyt deg og dermed busta vi deg. Hadde du disconnecta for å slippe zombier, så hadde du ikke vært borte i 10 min. Uansett veldig lavt av deg. Du motsier deg selv på alle punkter.

Lenke til kommentar

Er den nordlige barracks i NWA gjort noe med? Etter den resetten i dag kl 12 var jeg bortom der en tur, og den var fullstendig låst ned. Alle dører lukket igjen, og ingen måte å få opp døren. Den sørlige var åpen vel å merke.

Det var veldig rart. Vi har ikke rørt noe på serverne som angår barracks. Vi får se om det samme problemet er der nå etter re-start.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...