Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og kjempefint! Logget av i en bil i går, logget på akkurat nå. Spawnet stående "bugget" i bilen, så spratt frem og døde. Flott!

 

Ja, atlså stående inne i bilen?

Eneste du kan gjøre da er å scrolle å sette deg inn i bilen :)

 

Ja, figuren stod, der han egentlig skal sitte. Overkroppen stakk utenfor taket.

Og det rakk jeg ikke. Med en gang figuren ble synlig, "spratt" han bort ett par meter, så falt han om, you are dead..

Lenke til kommentar

fy faen. Cruiser med min styggfine knallhvite Offroader og spiller behagelig musikk mens jeg kjører langs flotte landsbyer. Tenker til meg selv hvor heldig jeg er som har såpass fin bil, plutselig så mister jeg styringen og kjører dønn inn i et tre så hele bila eksploderer og jeg havner midt i skogen uten noe verktøy, knallrød på blod og nå må jeg altså finne meg kniv/øks/matches for å kunne få nok blod igjen.

 

Snakk om å snu alt fra himmelsk til helvete på 1 sekund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle vært minimalt med de 2 feiteste sniperene og mer av 7.62mm sniperene, men er helt motsatt. Fant en DMR i cherno telta i går da, det var nokså uvanlig. Bra liv på serveren i går også, spotta flere gjenger der i går :-)

Vi jobber med å finne problemet som fucker opp loot tabellen. Det er en del nye fikser i den nyeste private server koden, men denne har også en del bugs vi føler er værre en litt for mange snipere atm.

 

Som sagt, jobber hardt med å fikse ting om dagen, jeg kan bare si sorry for at enkelte av tingene tar lengre tid en ønsket.

Lenke til kommentar

Jeg fant en GAZ og en motorsykkel ved Berenzino i stad. Motorsykkelen hadde rødt på hjul og Gaz'en mangler vindu.

 

post-89658-0-20023500-1351262061_thumb.jpg

 

 

Og, hvis det er noen som lurer.

 

post-89658-0-74472800-1351261871_thumb.jpg

Catch me if you can :p

 

 

Har du ikke øks og fyrstikker engang?

 

Skulle vært minimalt med de 2 feiteste sniperene og mer av 7.62mm sniperene, men er helt motsatt. Fant en DMR i cherno telta i går da, det var nokså uvanlig. Bra liv på serveren i går også, spotta flere gjenger der i går :-)

Vi jobber med å finne problemet som fucker opp loot tabellen. Det er en del nye fikser i den nyeste private server koden, men denne har også en del bugs vi føler er værre en litt for mange snipere atm.

 

Som sagt, jobber hardt med å fikse ting om dagen, jeg kan bare si sorry for at enkelte av tingene tar lengre tid en ønsket.

 

Syns dere gjør en kjempejobb! Har planer om å donere en liten slant til uka da jeg får trygden min.

Lenke til kommentar

Har du ikke øks og fyrstikker engang?

Har jo fyrstikker !

 

 

Thyes, Vi har lagt til en del nye våpen.

Gyr0, Hvordan fungerer M40A3? Bedre en AS50?

 

Er ikke m40en som en dmr da? bare treigere? og ser litt kulere ut!

 

Hmm, den oppfører seg akkurat som en m24. Den bruker også m24 ammo.

For meg så ser det ut som en m24 med camo.

 

EDIT: Jeg prøveskøyt den der m40a3'en. Da kom det jaggu noen med en gang. Gratulerer med loot

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...