Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

For OurDayZ I, sjekk denne tråden her i stedet. Sjekk også ut forumet vårt, OurForums.net.

 

OurDayZ II

 

Kart: Chernarus

Antall slots: 50

Hive: Privat, kun for denne ene serveren.

Serveradmins: Andret, Natural

 

TeamSpeak server: ts.ourdayz.net

Passordet gis nå ut, send PM til Andret

 

 

 

Vårt mål er å få til en server uten duping, exploits og annet tull.

 

 

Det er flere måter å koble til serveren, men denne er anbefalt:

1. Last ned og installer DayZ Commander.

2. Start DayZ Commander og se under versions. Pass på at du har Arma 2: 96061 og DAYZ: 1.7.2.5

3. Start spillet fra DayZ Commander, med LAUNCH DAYZ NOW knappen, som du finner under settings.

4. Inni spillet, klikk på Multiplayer, deretter Remote.

5. Fyll inn: Address: 5.9.31.175 Port: 2302 - og trykk ok.

6. Du skal nå få opp serveren i serverlista, så klikk på den og skriv inn passordet (Passordet gis ikke ut akkurat nå)

7. Du er inne!

 

 

 

Ofte stilte spørsmål:

 

 

Spillet låste seg på loading, hva gjør jeg nå?

Svar: Det kan ta 5-10 minutter, pga bug. Ellers restart spillet. Vi er klar over problemet og jobber med å få ned loading-tiden.

 

Kan jeg gi bort serverpassordet til venner?

Svar: Gjør gjerne det. Vi ønsker å bygge opp et bra nettsamfunn rundt serverne våre. Venner og venners venner er en flott måte å gjøre dette på!

 

Fins det noen exploits som er lov?

Svar: Det eneste jeg kan komme på er å stille opp Gamma og Brightness på nattestid. Er du i tvil, spør!

 

 

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Loading

 

10 min +

 

Restart funker ikke. Virker som den har blitt tregere og tregere hele dagen egentlig.

 

Hmm, det kan det kanskje være noe i. Vi er ikke helt imål når det gjelder å automatisere server restart ennå. Satser på at dette blir bedre, når vi får det opp og gå 100%.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Loading

 

10 min +

 

Restart funker ikke. Virker som den har blitt tregere og tregere hele dagen egentlig.

 

Hmm, det kan det kanskje være noe i. Vi er ikke helt imål når det gjelder å rutinene for server restart ennå. Satser på at dette blir bedre, når vi får det opp og gå 100%.

 

Stå på! Setter pris på at dere hoster ihvertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Loading

 

10 min +

 

Restart funker ikke. Virker som den har blitt tregere og tregere hele dagen egentlig.

 

Hmm, det kan det kanskje være noe i. Vi er ikke helt imål når det gjelder å rutinene for server restart ennå. Satser på at dette blir bedre, når vi får det opp og gå 100%.

 

Stå på! Setter pris på at dere hoster ihvertfall :)

 

Vi jobber med saken akkurat nå :)

Lenke til kommentar

Jeg ble drept for et par timer siden, men er i levende live nå, så tviler på at det var meg du kverka. Hva/hvem som kalte deg tard vet jeg dessverre lite om.

 

Var en kar som gikk to-tre meter fra meg i stad, prøvde å kaste en flare etter han for å gi han et par skudd men ble borte ganske fort. Kjører full gamma+brightness, men eneste jeg har sjans å se er folk som sitter på tak eller lignende. Jeg liker stemningen ved å spille på nattestid, men kunne med fordel vært litt mer lys. Relativt håpløst når man ikke ser sin egen arm engang :p

Lenke til kommentar

I en perfekt verden blir standalone-utgaven så mye bedre når det kommer til lys/refleksjoner om natta som de hevder, pluss at man etter min mening må binde en gamma/brightness setting til hver soldier, sånn at man ikke bare kan makse ut gamma og brightness når det er mørkt og stille tilbake til normale settings om dagen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...