Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i et supermarked i går, og der dukket det opp en annen spiller. Vi hadde begge fullautomatiske rifler og ok-gear. Han var på bakrommet, jeg ute i butikken, etter litt diskusjon, endte det med at han.... gav meg en blodoverføring, og vi skiltes lag.

 

+1 til Lavjøden for å ikke skyte meg etter at jeg viste han tillit. Det fins visst fortsatt noen gode folk på serveren som gjør annet enn å skyte Bambies og backstabbe folk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jada, folk ble litt lei seg fordi jeg drepte noen i Elektro en kveld, akkurat som det ikke skjer hele tiden av hvem som helst her inne. Jeg lå nå hvertfall ikke oppe i Sniper hill som så mange andre her inne gjør. Noen ble tydeligvis såret. Jeg er ikke pålogget serveren engang så bare å hente bilen :p Fant den rett sør for Vybor ved dammen inne i treet der, men fant en bedre bil så satte den der så folk kunne se den lett.

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig som skjer ved server restart? Fant en m24 rifle rundt i 11 tida, og puttet den i ryggsekken. Den hadde jeg der hele tiden frem til restarten kl 12 i dag, og når jeg kom på igjen, var den borte. Hvorfor skjer dette når jeg logger ut innen de 5 siste min? Det står jo at hvis man logger ut før restarten begynner, så UNNGÅR man tap av data. dette unngikk visst ikke jeg. Er det en bug eller hva? Ergelig å miste en sniper rifle når jeg først finner en. Skjer ikke ofte

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig som skjer ved server restart? Fant en m24 rifle rundt i 11 tida, og puttet den i ryggsekken. Den hadde jeg der hele tiden frem til restarten kl 12 i dag, og når jeg kom på igjen, var den borte. Hvorfor skjer dette når jeg logger ut innen de 5 siste min? Det står jo at hvis man logger ut før restarten begynner, så UNNGÅR man tap av data. dette unngikk visst ikke jeg. Er det en bug eller hva? Ergelig å miste en sniper rifle når jeg først finner en. Skjer ikke ofte

Er nok bare en bug. Har også opplevd at jeg mister våpen jeg har i sekken. Men som regel blir de der.

 

Før hadde jeg en teori om at det var folk i debug-land som lootet deg i det du lastet inn banen. Men tviler på at det er det som skjer her.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig som skjer ved server restart? Fant en m24 rifle rundt i 11 tida, og puttet den i ryggsekken. Den hadde jeg der hele tiden frem til restarten kl 12 i dag, og når jeg kom på igjen, var den borte. Hvorfor skjer dette når jeg logger ut innen de 5 siste min? Det står jo at hvis man logger ut før restarten begynner, så UNNGÅR man tap av data. dette unngikk visst ikke jeg. Er det en bug eller hva? Ergelig å miste en sniper rifle når jeg først finner en. Skjer ikke ofte

Er nok bare en bug. Har også opplevd at jeg mister våpen jeg har i sekken. Men som regel blir de der.

 

Før hadde jeg en teori om at det var folk i debug-land som lootet deg i det du lastet inn banen. Men tviler på at det er det som skjer her.

 

Tidligere hadde vi en melding om at vi anbefalte folk å logge ut min 10 min før. Dette har blitt bedre though, så den "buggen" du ser skjer ikke så ofte lenger. Problemet ligger i koblingen mellom databasen og serveren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...