Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Drepe fresh spawns, uhørt. Var ute etter litt action og fant jo det :-) For mørkt til å løpe nord. Alle jeg skaut på hadde sin egen pang pang. Har forøvrig ingen kvaler på noenting jeg gjør, folk har ingen moral uansett hvem det er. Blitt slaktet av helikopter som nyspawn på stranda og what not altfor mange ganger til å kvie meg til å jakte litt i elektro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, en ganske crappy dag endte til slutt godt. Fikk oss en del kills med bra loot, og fikk reparert en bil også på slutten.

 

Gleder meg til å teste ut AS50'en litt i morgen. Måtte dere være i feil ende av scopet neste gang, Qvistha og Hyd ;)

hahah, vi får se :) Enfield og M16 er to kjekke rifler ^_^
Lenke til kommentar

Drepe fresh spawns, uhørt. Var ute etter litt action og fant jo det :-) For mørkt til å løpe nord. Alle jeg skaut på hadde sin egen pang pang. Har forøvrig ingen kvaler på noenting jeg gjør, folk har ingen moral uansett hvem det er. Blitt slaktet av helikopter som nyspawn på stranda og what not altfor mange ganger til å kvie meg til å jakte litt i elektro.

 

Godt en avlivet dyret på stedet da :) Mission Accomplished!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Natural og jeg har satt av tid i kveld for å gå igjennom innraporterte problemer + utvikling av stæsj.

 

Vi kommer da også til å sette tiden tilbake enda et par timer sånn at det blir mørkt litt senere!

Hurra! :) om det først blir mørkt i 1-2 tida så gjør ikke det meg noe, kan man spille så lenge som mulig uten å måtte irritere seg over mørket ;)
Lenke til kommentar

Hurra! om det først blir mørkt i 1-2 tida så gjør ikke det meg noe, kan man spille så lenge som mulig uten å måtte irritere seg over mørket

 

Er viktig at det ikke blir for mørkt for fort også da, hvis ikke forsvinner jo nytteverdien av nightvision!

 

Er det fare for at serveren blir resatt nå snart, med tanke på litt "buggfixing" som kanskje burde blitt fikset opp i?

 

serveren ble resatt på fredag ;); Masse bugs ble fikset :D

Endret av @andretnet
Lenke til kommentar

Ja, men tenkte mer på at ikke alt var helt fikset riktig på, hvis du skjønner. Var vel noe loot som ikke skulle vært der etter resett etc? Som har ført til at noen har fått seg godt gear. Dere skulle vel også se på å få inn noe nye greier? Samt kanskje justere noe etter feedback.

 

Altså er ett fett for min del om det hadde blitt en ny resett nå, nå som serveren er fersk, eller om man bare lar det gå. Vil bare gjerne vite hvor serveren står :) (Altså ingen vits å "investere" masse tid, og så plutselig blir alt borte igjen)

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Hvorfor fjerne L85? Ble forresten akkurat disconnecta midt i en av barracksene. Har blitt disconnecta en del ganger. Jeg vet ikke om det er fordi dere driver å fikser på ting eller hva det er, men virker som om serveren er ustabil til tider.

 

Og det der var et ekstremt unødvendig kill hyd...

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar

L85 ble fjernet etter en avstemning. Folk flest mener den ikke passer inn i spillet med tanke på at den er op. Samt blandet med duping-bug som var, fikk man haugevis av folk med L85 med termisk sikte.

 

Selv syns jeg alt som går på batteri er litt teit. Med tanke på at batterier ikke er i spillet.

 

 

Edit: Et lite kjapt, og ugjennomtenkt forslag. Hva om vi gjør fyrstikkene til one-time use. Og så gjør vi drop-rate mye høyere? For å simulere at fyrstikker blir brukt opp. (Beste hadde vært om du for eksempel kunne bare brukt fyrstikk-esken 20 ganger)

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

NVG er ekstremt OP mot folk som ikke har det, på natterstid ja. Nå spiller de fleste når det er lyst, så slikt skjer mye mer sjeldent. Termisk sikte fungerer hele døgnet.

 

En liten taktikk som kan funke mot folk med nvg er å kaste masse flares (for da blir det for lyst til å bruke nvg). Ikke at det alltid er så lurt :p

Lenke til kommentar

Hvorfor fjerne L85? Ble forresten akkurat disconnecta midt i en av barracksene. Har blitt disconnecta en del ganger. Jeg vet ikke om det er fordi dere driver å fikser på ting eller hva det er, men virker som om serveren er ustabil til tider.

 

Og det der var et ekstremt unødvendig kill hyd...

Skal sjekke det opp, slet litt med det i går også, da løste det seg med en enkel hardware restart, men hvis det kommer tilbake så er det kanskje noe annet...

 

 

 

Dere har fremdeles en server ledig?

Funnet ut hva dere skal ha på den ennå? :)

 

Den står trofast klar til å hoste DayZ standalone ihvertfall når den tid kommer, men vi har ikke bestemt oss hva vi skal bruke den til frem til da nei... Mulig vi avinstallerer windows på den å kjører linux på den istedet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...