Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orker ikke å krangle med deg Miller, her har det skjedd en misforståelse og ingenting annet. Jeg er ikke den type som disconnecter vekk fra kamper. Angående chatten så var det direct communication. Hvis admin har tilgang til logger så kan dette lett sees. Men aner ikke hvor langt unna du var isåfall. Husker jeg løp over togskinnenene og inntil en vegg og prøvde å ta ut zombier da shitload av zombier plutselig stormet meg.

 

Uansett vant du duellen, jeg mistet jo alt og hadde nettopp fikset båt, bil og funnet meg camo (0.3% spawnsjanse) eller noe. Så glhf!

 

Her er det ikke snakk om krangling. Her er det snakk om en generell handling som ikke er lov, og det er å unnvære en pvp fight. Vi er flere vitner her som har sett det. Jeg var på ett hustak 15 meter unna deg. Jeg skøyt 3 skudd. Det ene snidda deg. Først da du begynte å løpe mot veggen. Også disconnecta du. Vi la opp stilling for å skyte deg når du kom tilbake. 10 min senere spawner du på samme sted hvor jeg så deg disconnecte.

Nero skøyt deg og dermed busta vi deg. Hadde du disconnecta for å slippe zombier, så hadde du ikke vært borte i 10 min. Uansett veldig lavt av deg. Du motsier deg selv på alle punkter.

 

Nei jeg forklarer meg på alle punkter. Men nå viser det jo seg at karaktern min ikke ble drept så nå har du sjansen. Varsle på forumet her når du vil at jeg skal logge inn så spawner jeg på samme plass. Gjerne tilkall venner av deg og ambush meg. Kan gjerne kast fra meg ene rifla og bruke kun pistol også.

 

Hvis det er det som trengs for at du skal bli blid så gjør jeg gjerne det :p

 

Angående skrivingen: Det var for å poengtere at jeg ikke ANTE at det var noen der i hele tatt.

Men jeg gir deg sjansen her. Jeg kommer ikke til å skyte på deg før etter du har truffet meg isåfall. Jeg nekter å bli banditt.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Vitner som så hva ? At jeg kriget med deg ? Hvis dem så meg så var dem vitne til at jeg skøt med lyddemper mot 10+ zombier langs togskinnene inntil en vegg. Skøt jeg noengang mot deg ? Hvorfor ikke mon tro ?

 

Her kommer vi ingen vei uansett, blir påstand mot påstand. Om du vil så kan du få drepe meg, om du vil ha meg kicket så for all del. Skal huske på å gi deg en brutal kamp neste gang jeg møter Miller på slagmarken!

Lenke til kommentar

Vitner som så hva ? At jeg kriget med deg ? Hvis dem så meg så var dem vitne til at jeg skøt med lyddemper mot 10+ zombier langs togskinnene inntil en vegg. Skøt jeg noengang mot deg ? Hvorfor ikke mon tro ?

 

Her kommer vi ingen vei uansett, blir påstand mot påstand. Om du vil så kan du få drepe meg, om du vil ha meg kicket så for all del. Skal huske på å gi deg en brutal kamp neste gang jeg møter Miller på slagmarken!

 

Påstand mot påstand? Natural og jeg har nettopp skrevet til deg. Da blir det ihvertfall 2 mot 1 påstand. Du skjøt ikke på meg fordi du ikke hatt det spor anelse hvor jeg var.(jeg var nemlig på taket) Gjerne gjør det Avean. Men regner med at det er nettopp du som disconnecter igjen da jeg har overtaket. (Bokstavelig talt: Over...taket) http://trommelyd.no/

Endret av Miller87
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Med all respekt. Kan dere ikke holde anklager og skittkasting unna denne tråden. Dette blir bare useriøst.

Det har tidligere blitt oppfordret å kontakte moderatorer direkte med mistanke om regelbrudd på serveren.

NatuRal3 forstår jeg har blitt admin på serveren? I så fall burde du være den siste til å være med på denne diskusjonen i mine øyne. Ta det på kammerset.

 

Kontakt admin direkte med bevis. Så kan vel de sjekke logger og gjøre en vurdering der ifra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med all respekt. Kan dere ikke holde anklager og skittkasting unna denne tråden. Dette blir bare useriøst.

Det har tidligere blitt oppfordret å kontakte moderatorer direkte med mistanke om regelbrudd på serveren.

NatuRal3 forstår jeg har blitt admin på serveren? I så fall burde du være den siste til å være med på denne diskusjonen i mine øyne. Ta det på kammerset.

 

Kontakt admin direkte med bevis. Så kan vel de sjekke logger og gjøre en vurdering der ifra.

 

Saken er at vi har en moderator som er delvitne i en sak her. Også vil personen ikke innrømme sine feil. Derfor blir det en slags skittkasting ja. Så beklager for at det her ikke virker som noe god løsning, men man blir selvfølgelig frusturert over personer som helt klart ikke klarer å se at en selv disconnecter i en pvp fight. Men nå blir det heldigvis gjort noe med :)

Lenke til kommentar

Er verdt å nevne at det er dette forumet folk flest bruker for å snakke og ta kontakt med hverandre. Derfor er det naturlig at slike ting kommer opp her. Den samtalen startet med at Miller87 spurte hvorfor Avean logget ut.

 

Og når diskusjonen først er i gang, er det ikke alltid like lett å avslutte den ;)

Lenke til kommentar

Ja, han har herjet noen dager med rifla si nå.

 

Jo takker for komplimentet. I grunn bare de siste dagene. I går var det full krig rundt Polana der jeg spottet en og jaktet etter han i flere timer. Underveis og etter dukket det opp flere. Mulig etter oppfordring fra den første. Så der ble det noen kill.

Ellers så jakter jeg aktivt etter andre spillere med min AS50. Ser etter områder der zombier er aktivert som igjen tyder på at det er en spiller i nærheten. De fleste har jeg nok snipet på 600 meter etter zeroingen på AS50. Legger meg som regel skogkanten og ser ut over sletter. Så vær advart! :)

PS! Er ganske mobil med min ATV! :w00t:

 

Det var meg du jaktet på. Hadde ligget i skogkanten rundt tårnet øst for Polana og ventet på en kompis som løp fra kysten. Idet han krysset sletta for å hi5e meg fikk han en AS50 kule fra default_player i ryggen uten at jeg hørte smellet.

 

Jeg scannet alle åsene rundt meg men kunne ikke finne deg før det plutselig smalt en kule i bakken 10 cm fra meg. Jeg løp bak åsen og østover mot fabrikken for å se om jeg kunne få en vinkel på deg, men så logget du ut? Forsvant ihvertfall fra lista.

 

Vi ble hengende rundt fabrikken for å hente noen bildeler og vente på noen fler da jeg plutselig fikk en kule av deg.. Kudos for å ikke bli sett, men jeg syns den avloggingen var litt på kanten. Jeg hadde ikke skutt etter deg enda, men jeg slapp jo guarden en del når jeg så du ikke lenger var på serveren. Lurer veldig på hvor du skjøt fra både første og andre gangen..

 

Jeg logget nok av ja men kun når jeg var langt unna situasjonen og ikke noe som kan direkte påvirke utløpet.

Grunnen er fruen og barna som gjør jeg må legge fra meg spillingen på relativt kort varsel i ny og ne. Men er jeg i PVP, så får det gå sin gang eller så løper jeg langt vekk i trygghet at jeg er ute av kampen før jeg logger av. Det kan en være trygg på.

 

Det sagt, så hørte jeg ikke deg skyte etter meg den gang. Det gikk lang tid fra jeg knerta (alexander tror jeg det var han het) til jeg logget ut. Jeg prøvde først å flanke deg ved å sykle nordvest og komme rundt bak deg. Fant deg da ikke og logget så først av. Etter jeg jeg kom på igjen, så fortsatt jeg søket østover og fant dere ved en pickup. Vurderte det som for risikabelt, men til mitt hell beveget dere opp bakken sørover igjen. Så trakk meg tilbake på åskammen like vest for dette. Så en springe mot fabrikken og begynte å søke etter den andre i lysningen ovenfor der pickupen sto. Der lå en og ble knerta av meg på ca 2-300meters hold. Den andre så jeg med vannet, men han logget ut for et kort øyeblikk, men dukket opp igjen da jeg lootet den første. Bang, han fikk kule nr 2.

Lenke til kommentar

Den andre så jeg med vannet, men han logget ut for et kort øyeblikk, men dukket opp igjen da jeg lootet den første.

 

Aleksander sto fast i vannet og fikk ikke rørt karakteren sin, det var derfor han prøvde å logge ut og inn igjen.

 

Godkjent! :)

Ble faktisk sittende fast selv når jeg prøvde å loote han. Fikk ikke loota, men kom meg løs ved å legge meg ned å rulle til siden.

 

Ellers er terskelen min ganske høy før jeg lirer av meg eder og galle om en eller annen som logga ut fordi jeg skjøt på dem. Har hendt meg flere ganger. Gidder ikke å bruke energi på det. Det er uansett mange som tar kulene med verdighet. Noen kommer seg unna i skogen, andre klarer det ikke. :)

Lenke til kommentar

Høres jo greit ut, skulle uansett fulgt bedre med. Var mer opptatt av å lete etter formelen for mildot systemet på AS50 på nett..

 

Har forøvrig ett forslag som sikkert ikke alle er enige med. Jeg har lenge vært litt lei av AS50n i spillet. Tror knapt jeg har dødd av noen annen børse på månedsvis. Som regel ved å bare falle om uten engang å høre smellet. Den er jo så god at det ikke er noe spørsmål om å dumpe det du har når du finner den, selv om jeg egentlig liker de mindre børsene mye bedre. I tillegg finnes den i haugevis. M107 er jo ett ekstremt mye sjeldnere syn.

 

Etter min mening hadde spillet vært bedre hvis man fjernet AS50 fra serveren og eventuelt erstattet den med fler 7.62 børser a la M24, M40, Dragunov osv. Man kunne beholdt M107 som en ekstremt sjelden sak.

Lenke til kommentar

Ja det har jeg lagt merke til selv, spesielt på servern her så er det overflod av AS50. Fatter ikke hvorfor. Jeg finner raskere en AS50 enn en lee enfield til tider.

 

Det stemmer. En liten glipp fra meg og andret. Vi jobber med å rette opp i feilen. Jeg fant et crash med 6 as50. Men heldigvis var det bare ammo til en as50. Så jeg tror ammo er som vanlig og at selve sniperen spawner for mye.

 

Vi kommer til å oppdatere dere om saken :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...