Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som syns det blir mørkt for tidlig?

Dem har fiksa det allerede engang at blir litt senere mørkt. Men jeg synes fortsatt det blir altfor tidlig mørkt. Har ikke hatt tid å spille idag, kunne spilt nå men er bekkmørkt på servern så da orker jeg ikke. Men er vel noen som liker å løpe rundt i mørke og ikke se noen ting om dem ikke har nvg. Skulle gjerne likt å spilt nå, men enn så lenge for det bare vente. Skulle gjerne sett at det ble først mørkt ca kl 02.00 tida som tidligere. :)
Lenke til kommentar

Haha Milo og Thyes :p kjekt med brekte bein? hahaha

 

Haha, vi har en høne eller.. 2-3 å plukke med dere nå! Det virka nesten litt mistenkelig en stund, at du hele tida var der vi var. Først i elektro, cherno og så i fuckings stary etterpå.

 

Vi har hatt så sinnsykt uflaks i dag. Hele tiden vært på feil side av et bakholdsangrep. Unntaket var NE arifield hvor vi drepte en dude atmed control tower.

 

Spiller som thyes forresten, ofte sammen med milo og Geir.

hahah, synes det var ganske så fantastisk å møte på dere hvor enn vi gikk :) Jeg sprang bort til Cherno for å teame opp med Tobbiyo så sprang vi nordover. Raida NWAF, sprang tilbake til Stary hvor vi hørte en god del skudd gå av. Tenke seg til, der var dere to igjen :)

Lenke til kommentar

Nå ble det mørkt. Var det noen som fyrte av en salve med hagla si i Elektro for ikke så lenge siden? Litt usikker på om den var ment for meg, men skvatt noe jævlig.. Rett ved sykehuset, så en chemlight så tenkte jeg skulle undersøke litt, men rullet meg "fort" ut av situasjonen.

 

Synd det ble litt i mørkeste laget, var mye folk på serveren nå og tror flere stakk av pga litt for mørkt. Virker ikke som om det er måneskinn om natten på denne her som jeg har sett andre plasser, er så forbaska mye dårlig vær :p

Endret av Hyd
Lenke til kommentar

Hvem skyter en uskyldig mann som bare leter etter mat på butikken :(

 

Det var meg, jeg trodde du var en avledningsmanøver til Miller og banden sin. Du kom nok mitt i et bittert oppgjør der. Sorry for den.

 

Hyd. Grunnen til at vi kom for å ta deg var på grunn av at du campet i elektro og drepte fresh spawnet spillere. Bare ban du hadde nok blitt drept uansett ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...