Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyttikatta, var det deg Gyro som hadde lagt fra seg en Flare ved en sånn liten flat fjelltopp ganske langt nordøst? litt under flyplassen ich ?

 

Haha, svarte helvette. Det var meg. Glad jeg logga meg ut i tide eller så hadde jeg vært rimelig lett å plaffe ned siden jeg gikk med flare i hånda :D

Lenke til kommentar

haha tro meg, kommer med bilen over bakketoppen og ser det sinnsyke sterke lyset!

Puls fra 50 til 2000 på bare sekunder før jeg skrur av bilen, lysene og hopper ut i gresset og ligger der helt stille til flaren slutter å lyse. Så lå jeg der enda 10 minutter ... hahhahaa

Trodde både du og lennart var der, så holdt på å drite i buksa flere ganger !

Lenke til kommentar

Jeg skulle sjekke om det var noen ATV så jeg kasta flares i alle retninger. Løpt fra Cherno for å lete etter kjøretøy. Ikke sett noen verdens ting...

Hadde du vært der noen minutter før så ville du hatt en lett kill. Litt tilfeldig at du skulle kjøre opp dit :p

 

Med mindre du har camp i nærheten !

Lenke til kommentar

Jeg skulle sjekke om det var noen ATV så jeg kasta flares i alle retninger. Løpt fra Cherno for å lete etter kjøretøy. Ikke sett noen verdens ting...

Hadde du vært der noen minutter før så ville du hatt en lett kill. Litt tilfeldig at du skulle kjøre opp dit :p

 

Med mindre du har camp i nærheten !

 

Hadde ikke det heller, var der for samme formål som det du hadde, men tror vi ville vært ganske jevne hadde det blitt en skytekamp fordi jeg kom jo i bil, med lys. Forholdsvis lett å se og høre :p

Lenke til kommentar

Ja det ligger en ATV nord for helikopteret, oppi skogkanten der. Ferdig fikset og masse bensin. La fra meg ATV'en der pga det var en fiks ferdig 4x4 som stod der :D

 

Heliet som er midt på jordet er også kjørbart, mangler bare bensin. Prøvde å fylle på med 3 kanner men så ingen forskjell så orker ikke.

 

Heliet ligger vest for Gvozdno på åpne sletta der, og atv nord for heliet igjen.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Ja det ligger en ATV nord for helikopteret, oppi skogkanten der. Ferdig fikset og masse bensin. La fra meg ATV'en der pga det var en fiks ferdig 4x4 som stod der :D

 

Heliet som er midt på jordet er også kjørbart, mangler bare bensin. Prøvde å fylle på med 3 kanner men så ingen forskjell så orker ikke.

 

Heliet ligger vest for Gvozdno på åpne sletta der, og atv nord for heliet igjen.

 

Hvor lenge har det stått der ?

Lenke til kommentar

Siste uken evt siste 2 ukene. Drar innom iblant for å sjekke om noen har giddet å fylle på bensin :p

Må være flere skal man fylle på heliet, spiller solo så ville tatt meg noen dager isåfall skulle jeg hentet 50 kanner med bensin >_>

 

Nå er det en stund siden jeg har spilt, men mener trikset var å fylle 3-4 kanner og fly det til nærmeste bensinstasjon, så løper man 12-13 ganger med 4 kanner og helikopteret er fullt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...